نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

خطاب القذافي : انا مقدس لدي الشعب الليبي و رمز عزتهم و النفط تحت سيطرتي و اقوم بتوزيع السلاح للشعب

خطاب القذافي 30 ابريل 2011 بمناسبة الذكرى 96 لمعركة القرضابية و الذي اذاعته التلفزيون الليبي و قناة الجزيرة و ذكر فيها ان لوكان رئيساً لكان مصيره مثل بن علي و مبارك و قال ان النفط تحت سيطرة الدولة و اللجان الشعبية و لان تقع في ايد العصابات المسلحة حسب قوله و قال انه قام بتسليح الشعب كله و يقوم بتزويد الملايين يومياً بالاسلحة لعمل جيش من الملايين و قال انه يريد الحرية و المجد او الشهادة و انه لم يتم تأييد العصابات المسلحة في الجزائر او في الصومال لماذا تم هذا مع ليبيا و قال القذافي انا مقدس لدي الشعب الليبي و رمز عزتهم و اب لهم و اذا تم ضربنا بالقنبلة الذرية لن تؤثر في ليبيا حتي لو ضربنا لسنتين او ثلاثة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "خطاب القذافي : انا مقدس لدي الشعب الليبي و رمز عزتهم و النفط تحت سيطرتي و اقوم بتوزيع السلاح للشعب" نشر بواسطة: بتاريخ:
ام بوسى
ايه العقل دا كله كويس انهم بينزلوا له الترجمة على الشريط احسن مش فهمه منه ولا كلمه
mero show
يخربيتك انت وامك يا شيخ زهقتنا وقرفتنا
sameh_gpc
بالذمة دا منظر واحد عاقل.

ولا دا مقدس.

بصراحة حاجة تكسف.
جدة مصرية
ايه العقل دا كله كويس انهم بينزلوا له الترجمة على الشريط احسن مش فهمه منه ولا كلمه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

أى والله ام بوسى وحا ولت افهم منه كلمة ولا يمكن
الحاجة الوحيدة اللى فهمتها منه التنهيدة
كل شوية كان بيتنهد وعلى ايه ما اعرفش

شكرا مشرفنا العام ارتيو
أشرف علام
انا مش عارف هو خلص الساعة كام
وشغال اخويا برلسكونى 000صديقى برلسكونى
وبعدين الراجل اللى بيصور مش قاعد ساكت مرة زوم ان ومرة زوم اوت ومرة يمين ومرة شمال زهنى والله
سارة رمضان
مقتل سيفالعرب ابن القذافىوثلاثة من احفاده
شمس الاسكندرية
هههههههههههههههه
شوية شوية يقول انا فرض مش سنه
الله يخربيته
مهرج و قالب الدنيا
حسبي الله و نعم الوكيل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فيديو شيرين تستنكر حق الشعب الليبى فى القيام بثورة على القذافى فى مداخلة للتليفزيون الليبى
خطاب الرئيس معمر القذافي للشعب العربي كله
القذافي يلقي كلمة للشعب الليبي