نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو : رسميآ : مثول كاميليا شحاتة أمام النيابة 24 مايو الجارى

بسم الله الرحمن الرحيم

كاميليا شحاتة زوجة كاهن دير أبو مواس المسيحية المستسلمة ستحضر أمام النيابة 24 مايو المقبل

وأكد ذلك مصدر كنائسى داخل المقر البابوى ان كاميليا شحاته أمام النيابة
وتأكيدها أنها مسيحية الديانة سيحسم أمر دينها

يذكر ان نجيب جبرائيل رئيس منظمة الاتحاد المصرى لحقوق الإنسان والمفوض رسميا بالتحدث في أزمة كاميليا شحاتة

وقال بالنص :-

أن السيدة كاميليا شحاتة تعيش مع زوجها القس تداوس سمعان و صغيرهما حياة هادئة هانئة سعيدة مستقرة ، وانه لا صحة مطلقا لما بثته وسائل الأعلام من مواقع الكترونية وما تناقلته الصحف والقنوات الفضائية من ان الكنيسة سوف تقوم بإظهار كامليا شحاتة على احدى القنوات التليفزيونية فهذا سلبا لحريتها

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو : رسميآ : مثول كاميليا شحاتة أمام النيابة 24 مايو الجارى" نشر بواسطة: بتاريخ:
EN$AN_
سليا لحريتها ؟؟ انا لو طلب منى اى حد فى العالم اقول انى مسلم هقولها واسمعها للعالم كله ايه علاقة ده بسلب الحريات ؟ وخصوصا انا كان هيحل ازمه تخص شعب ووطن ثانيا ليه 24 مايو المفروض المشاكل الشائكه اللى زى دى تتحل فى وقت قصير واضح ان من سمات الحكومه الحاليه المسكنات للمواطنين لا الحلول الجذريه مثل ازمه قنا والان ازمه كاميليا لكن ارجع واقول لو رأس الكنيسه حكيم وبيحافظ على الوحده الوطنيه كما يشاع ...... كانت الازمه خلصت فى دقيقتين
emad kamel
[quote=شيماء سيد;1046147]
بسم الله الرحمن الرحيم

كاميليا شحاتة زوجة كاهن دير أبو مواس المسيحية المستسلمة ستحضر أمام النيابة 24 مايو المقبل

يعنى ايه مستسلمة هى أمرأة مسلمة والأقباط معتقلينها فى الدير بمساعدة جهاز أمن الدولة السابق والمسلمين بيطالبوا بلإفراج عنها
ياريت تعديل الكلمة
عبدالرحيم عواجه
موضوع كامليا شحاته مش عايزينه يلهينا عن حاجات أهم بكثير فسواء هى مسلمة أو مسيحية هى وما تختار وبدون ضغوط من أحد ونقفل الموضوع ما دام النيابة هتستدعيعا يوم 24 مايو القادم ونهتم بأهداف الثورة وما تحقق منها ومالم يتحقق بعد .
فاروق الدرجلى
كون امام النيابه بكامل حريتها ايه المشكله مسلمه هتقول مسحيه هتقول
يعنى الموضع مش محتاج كلام كتير والله ربنا يتولانا برحمته من اشيا كتير رررررررررر جدا
البلد محتاجه عمل ومحتجين شغل وحركه محتجين نبنى ونعمل ونبحث اليبان بنت ما هدمه الزلزال المدم فى شهور واحن بندور فى دفاتر قديمه ونقعد نتحكى ونتكلم وشغل لا عندنا مشاكل نحلها الاول
ده تهريج وكثل النيابه هتبحث احن نشتغل ده وقت التقدم مش الغلط والجرى وراااا اشياء هتنحل بجره قلم
البلد محتاجه شغل عملللللللللللللللللللللللللللللل عمل مش كلام ومظهرات
االلى عايز حد يقلمله اظافره واللى عايز حد يهرشله
البلد محتا شغل حركه مش نوم وارجع اقول لعيالى انا كنت بمظهره لزياده الاجر نشتغل وبعد ين ندور على الاجر
الله علينا لو بنشتغل زى ما بنتكلم كنا سبقنا العالم
مواطن مصري
لقد تحولنا تحويل حذري عن مدار الثوره ومطالبه ودخلنا في قصة كامليا الله اكبر
جدة مصرية
طيب ليه كاميليا طالما تعيش سعيدة مع زوجها وابنهما لم تظهر
وتبلغ انها غير محبوسة ولكى يهدأ الوضع الأمنى بالاستعدادت لحماية
الكنائس من المتوعدين بحرقها

شكرا شيماء
wagdy_elsheikh
ربنا معاكي
*شمس الاصيل*
والله عندك حق يا جدة_ ليه الضجه دي كلها علي كاميليا شحاته والست قبل كده طلعت عالفيديو وقالت انا مسيحيه وبعطي الابناء دروس في مدارس الاحد بالكنيسه
هي كل مشاكل مصر اتحلت يا شباب و بنوقف الدنيا علشان كاميليا شحاته ؟
وللا فيه اهداف تانيه ورا حكايتها دي؟
عمر الرسلانيه
كاملياشحاته خلال فترة اعتقالها البابوى الكنسى تم تعذيبها والان مهدده وسووف تقول انها مسيحيه وده معروف سوال تم عرضه ليه 24 مايو بالتحديد ده سوال فعلا عاوز اجابه لانى الفتره القادمه سوف يتم برمجتها جيدا وتهديدها با اولادها لااجبارها للتنازل عن اسلامها افهموها ياجماعه والله الموفق وال 24 / مايو ليس ببعيده

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
رسميآ بالفيديو : تفاصيل استقالة حسن شحاتة وجهازه الفني من تدريب المنتخب
بالفيديو : كاميليا شحاتة على قناة الجزيرة