نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلمات اغنية استكفيت وفضلتك ايساف

استكفيت دا انا مش تعبت وبس دا انا من اللي شوفته معاك مابقيتش حتي بحس احبك علي ايه ماهو ياما فيا عملت انسي اللي عاش لهواك دلوقتي مهما حاولت كفايه اللي انا فيه استكفيت عذبتني ومليت خليتني قولت ياريت ماعشت معاك ياما اديت شوف قد ايه ضحيت دلوقتي زي ما نسيت خلاص هنساك فى عذابى واتسببت ومشيت وبعت هواك ورجعلى بعد ما غبت وجى تقول اية نفس الكلام بالظبط اللي انت قولته زمان وزمان عليا كدبت هصدق تاني ليه استكفيت عذبتني ومليت خليتني قولت ياريت ماعشت معاك ياما اديت شوف قد ايه ضحيت دلوقتي زي ما نسيت خلاص هنساك اغنية فضلتك ايساف فضلتك على كل الناس وياما تعبت واستنيت حلفت اثبت لكل الناس انى هلاقى لو ضحيت فضلتك على كل الناس وياما تعبت واستنيت حلفت اثبت لكل الناس نى هلاقى لو ضحيت قلت هتعوضنى بيك وعدتنى ضحيت بعمرى وثقت فيك
كسرتنى واترينى علقت روحى بحبال دايبه ضيعت وقتى فى مجازفه خايبه مشيت ورا قلبى واخترتك ضحتلك ضحيت بيا واترينى علقت روحى بحبال دايبه ضيعت وقتى فى مجازفه خايبه
مشيت ورا قلبى واخترتك
ضحتلك ضحيت بيا
كان يجرحنى اللى بيجرحك
وعملت انا اللى يريحك
مسمعتش لنصيحه حد
لا وايه رهنت عليك
وادى نتيجه حبى ليك
مش قادر ارفع عينى فى حد
واترينى علقت روحى بحبال دايبه
ضيعت وقتى فى مجازفه خايبه
مشيت ورا قلبى واخترتك
ضحتلك ضحيت بيا

المقال "كلمات اغنية استكفيت وفضلتك ايساف" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنية كتر شيرك محمد منير 2013 اعلان فودافون كلمات اغنية المصري اصيل يحب الشير
كلمات اغنية حقي برقبتي كلمات اغنية فيلم جيم اوفر يسرا ومي عز الدين , كلمات اغنية اه يابنت يامزة
كلمات اغنية( عاشق بحب ) ايساف رومنسيه جدا
بالفيديو المطرب ايساف يرقص بمطواة علي اغنية دماغ قراقيش