نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار منوعة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

استحلفكم بالله اللى يدخل يقولى الكلام دة حقيقى و الا لا ؟؟

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "استحلفكم بالله اللى يدخل يقولى الكلام دة حقيقى و الا لا ؟؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
godzela55
متفبركة ... ودي محاولة جديدة لللإساءة للثورة
L@O@V@E
ما هو الاعمى يشوف قبل ما الكميرا تعمل ذوم على الاخر ان كان فى مصلين بس كانوا فى طرف الشاشة مش ظاهرين
وبعدين قبل ما يسجدو كانوا ركعين بس الكاميرا مكنتش عليهم
شمس الاسكندرية
متفبركة ... ودي محاولة جديدة لللإساءة للثورة
معك حق و بيتهيالى ان فى حته اتقصت مش عارفة حركة الفيديو مش طبيعيه

شمس الاسكندرية
ما هو الاعمى يشوف قبل ما الكميرا تعمل ذوم على الاخر ان كان فى مصلين بس كانوا فى طرف الشاشة مش ظاهرين
وبعدين قبل ما يسجدو كانوا ركعين بس الكاميرا مكنتش عليهم

اسلوب هايل في مناقشه الموضوع

3azoooz
كانوا بيصلوا

وموضوع هل يوجد صلاة بلا ركوع

فمن الجائز مع ضخ المياة علي المصلين ان يشتت تركيز الامام وانة يخطأ

مش عايزين فزلكة وفي الاخر يطلعوا الحرامية ابرياء واحنا المتهمين

وحتي اذا كان الفديو متفبرك

لجنة تقصي الحقائق كمان متفبركة اللي قالت ان الشهداء لايقلوا عن 847 فرد والمصابين لا يقلوا عن 6500 مصاب

ويا تري مين اللي قتلهم واصابهم

الشرطة ولا ناس من دول اخري

ولا الاصابع الاجنبية
شمس الاسكندرية
كانوا بيصلوا

وموضوع هل يوجد صلاة بلا ركوع

فمن الجائز مع ضخ المياة علي المصلين ان يشتت تركيز الامام وانة يخطأ

مش عايزين فزلكة وفي الاخر يطلعوا الحرامية ابرياء واحنا المتهمين

وحتي اذا كان الفديو متفبرك

لجنة تقصي الحقائق كمان متفبركة اللي قالت ان الشهداء لايقلوا عن 847 فرد والمصابين لا يقلوا عن 6500 مصاب

ويا تري مين اللي قتلهم واصابهم

الشرطة ولا ناس من دول اخري

ولا الاصابع الاجنبية
و نسيت الاجندة الخارجيه

شكرا لمرورك
هدية حلوة
الفيديو مقصوص وعاملين ليه مونتاج وده سهلة اوى انها تبان لو حد دارس فن التصوير
شمس الاسكندرية
الفيديو مقصوص وعاملين ليه مونتاج وده سهلة اوى انها تبان لو حد دارس فن التصوير
vodka@id
يجدعاااااااااان وربنا انا كنت هناااااااااااااااااك ورايت هذا بام عينى
اولا انا قبل يوم الجمعه دا لاكان لي فالطور ولا فالطحين فالسياسه ولا حتى بشان البلد دى بالعكمس انا كنت كاره جنسيتى كمصري ودى بالامانه القصوى وكنت مع اصحابى بقول انا نفسي اسافر اى بلدج واحمل جنسيه تانيه غير بلدى
حتى لو ليبى
وكنت يوم الجمعه بالصدفه رايح المعادى لسبب
فسفت المنظر دا وانا من بعيد كانت الناس الى بتصلى فالمساجد وكدا مستنين يطلعوا عشان يروحوا التحرير وتبدا المظاهرات بعد الصلاه
والى موش بيصلوا كانوا فطريقه
وحصل وقت الصلاه دا فعلا حصل رش الميه عالمصلين اثناء صلاتهم فالتفت الناس حتى البعيد والى مكنشي عارف ان فيه مظاهره من عدمها
التف ليحمى ضهر المصلينن وماذا الجموع اكثر ان كان فيها مسيحين ورهبان وقساوسه كانوا ملتفين ليحموا المصلين
والى فالصف الاوائل دول سجدوا بعد الركوع ولكن كان فيه خلخله بالفعل وقتها
لان حضرتك او اى حد مكانهم فالوقت دا هيرتبك تماما موش هيعرف يعمل ايه يعنى تبقى رافع وشك تلاقى ضغط ميه شديد هتقول بقى انا استقم فالركوع تماما منهعم بقى الى ملحقش يرفع ضهره من الركوع وسجد مباشره حمرى جمرى كدا زى مبنقولا ومنهم من استقام ومنهم من سجد على طول بلا استقامه لان الناس كان اكترهم موطى عشان الميه وانا واحد من الناس لما شفت الكل بيلتف كدا بدئت اتحمس انى اشارك معاهم وواحده واحده فهمت
والحركه دى هى مادفعتنى انى لا اترك الميدان ولا المتظاهرين من القمع وةالارهاب الى حدث دا خاصه الموقف الى بين ترابط الشعب المصريي مع بعضه وان الناس دى بجد متبنش غير وقت الجد فلا كان فيه فتن طائفيه ولا زفت
والناس بقت ماشيهع طول المظاهره ايدهم فى ايد بعد وكان الهتاف وقتها
يسقط يسقط النظام البائد ويا مبارك ارحل ارحل السعوديه فانتظارك وغيره
واحمد ربنا انى شفت بعينى لانى جيت اتابع التى في المصري اشوف هيقول ايه عن الحلقه دى لا يذكرها نهائيا
فادركت ان من لم يشارك فتلك الاحداث سيظل من المغمى عليهم وهيفضل مدحوك علينا طول محنا فالنمظام دا
وانا لم اكن اتوقع سقوط النظام على فكره
لذلك ادركت ان النظام لو لم يسقطا احنا هنفضل عايشين فكدب حصري عالتلفزيون المصري

وما خفى كان اعظم والطامه الاكبر ان العربيات كانت بتصدم المتظاهرين بشكل عشوائي واكترهم كان شباب
طبعا موش كل اناس كانوا بيصلوا والى مصلوش وراحىة مباشر على التحرير دول كانت العربيات والمصفحات كانت بتدهس فيهم واحد ورا واحد ويجروا
وبالفعل اليبوم دا كان فعلا يوم غضب
المتظاهرين وانا كنت واحد منهم لما شفنا مصفحه حاولبت تعدى من المتظاتهررين وقفوها وفضلنا نجرجر فيها ونهبدها ووقعناها من عالكوبرى

وشفت منظر تانى لم يصدقه احد اسمحيلى يا شمس احكيه

مصفحه بعد معملت ربكه كبيره فالناس والناس من غيظهم بعد موقفوا العربيه فضلوا يخبطو عليها طلع الامين من جوا
فقام احد الشباب بالقفز علا المصفحه عشان ياخد الامين يوقعوا ونضرب فيه حاول الامين واتمسك بالمصفحه
فجا شاب اخر يساعد ويمسك فالامين فلما الامين دا وجد انه هيقع هيقع وطبعا لو وقع هيتفرم
طلع المسدس من جمبه واطلق النار على الشاب الاول والتانى وجرت العربيه بسرعه وفجريها دهست بعض الشباب
فكان دا بالفعل يوم غضب فعلاااااااااااااا
واى كلام بقى يتقال عن الاخبار دى فانا لا اصدقه لانى شفت بعينى محدش قالى
وعرفت ان التلفزيون المصري منافق جدا
وانا الان افتخر بانى مصرى وبحب تراب البلد دى بجد لانى معرفتش كدا غير فالايام الى فاتت دى
وكنت بتمنى ان مبارك لا يتنحى سريعا لانى فعلا حبيت المواقف الى شفتها من الشعب المصري فالوقت دا
كان كله بجد الله اكبر عليهم ويحميهم ربنا قمه الادب والاحترام والمحافظه على البنات المشاركين فالتحرير
وفعلا كان يوم غضب على حق
انا شفت شباب كانوا بينضربوا يروحوا يتعالجوا ويرجعوا يكملوا
بجد البركه بالشباااااااااااااااب وربنا يحمىة كل شاب شارك فالثوره دى وربنا يرحم من استشهد
vodka@id
اعتذر عالاطاله ولكن نرفزنى جدا ان ثوره بهذه الطهاره يحاول البعض من تقليل شانها والافتراء عليها
وانا سورى طولت ولكن انا كنت حابب ان الكل يعرف الحقيقه فقط ولا يصدق هذه التفيقات
مكنش فى واحد منالمشاركين اعتقد انه يتخيل ان مبارك هيقع
حتى اكتر الناس كانت بتقول يارب لو متنا يجى بفايده
فمكنش حد بيلفق او يعمل بدع عشان يبين حاجه زى دى
خصوصا ان النت والاتصالات كانت مقطوعه بشكل كلى فمصر بالكامل
فهم عارفين ان مايحدث لم يعرض ومحدش هيشوفه اذا يعنى ناس تمثل انهم بيصلوا
اقل مافيها كانوا لما يشوفوا القسوه بالشكل دا هيجيلهم قلب انهم يخرجوا مالصلا ويجروا منوش يستحملوا كل دا
لانهم استقوا بايمانهم ووثقوا انهم لو ماتوا فوضع زى دا هيموتوا وهم بيصلوا
يارب تكونى اتاكدتى وصدقتى بس يا شمس
ان ماحدث مع المصلين حقيقي
شمس الاسكندرية
معاك حق و الله يا vodka@id انا لما شوفت المنظر افتكرت الكفار زمان لما كانو بيعذبوا المسلمين
شكرا لمرورك و ردك اللى نور موضوعى
eslamnazeeh
واضح من اللى نزل الفيديو قص الجزء اللى فيه الركوع

ولو تلاحظ ان لو الاما غلط مكنش المصلين اللى فى الخلف سجدو

بعد الانتهاء من الركوع دخلت قوات الامن باستخدام المياه فى التوقيت اللى بين الركوع والسجود

وطال الامر لحظات فطبيعى بعد ما يقال الله اكبر المصلين يسجدو

ماكيده مضحكة ......... للغايه .................. حسبى الله ونعم الوكيل فى كل شخص يحاول الاستهزاء بالثوار ...
metalsoft
الفيديو ده مش صحيح انا انضرب عليا نار و ف طنطا مش القاهره
و اكيد كله عارف الفرق الحمد لله حلمنا و حققنا حلمنا و مصر اتحررت الناس كانت بتصلي و اكيد يا شمس زي ما جبتي الفيديو ده تقدري تجيبي الاصلي و تخليهم جنب بعض عشان الناس ما تخدش فكره وحشه و تتهز
شمس الاسكندرية
الفيديو ده مش صحيح انا انضرب عليا نار و ف طنطا مش القاهره
و اكيد كله عارف الفرق الحمد لله حلمنا و حققنا حلمنا و مصر اتحررت الناس كانت بتصلي و اكيد يا شمس زي ما جبتي الفيديو ده تقدري تجيبي الاصلي و تخليهم جنب بعض عشان الناس ما تخدش فكره وحشه و تتهز
و الله العظيم انا لاقيته بلصدفه ع الفيس و هدور بجد ع الاصلى
شكرا لمروك
شمس الاسكندرية
مواطن مصري
ممكن مفبر ك والله واعلم
حمدى محمد عوض
شكراً لكل الأعضاء المحترمين والأخت شمس
والفيديو مفبرك ولا غيره لقد تم إزاحة جزء ضخم من جبل الفساد ولننظر للأمام ونكمل الإنجاز
سامي زقزوق
ايه المشكله حتى اذا كانوا يمثلوا الصلاة لايجب فتح المياه لاي سبب مهما حدث

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
والله العظيم حرام اللى بيحصل ده انا اتعقدت نفسيا من ادسنس حد يقولى ايه اللى ناقص
استحلفكم بالله بالدخول
استحلفكم بالله كل مصرى وكل جزائرى يقرأ هذا الكلام