نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المواهب منتدى موهوبين التمثيل والاخراج




موهوبين التمثيل مع موهوبين الغناء

 

[b][size="4"][size="5"]اولا انا عايز اعرفكم بنفسي





انا اسمي علي عبد العزيز انا من المنصوره موهوب ذيكم بس موهوب في المثيل ومعايا 4 اصحابي ومنهم واحد موهوب في كتابة القصص والسيناريو
قررنا اننا نعمل فيلم روائي قصير وهو مدته 30 دقيقه والفيلم ده بندخل بيه مهرجانات وحابين اننا نقول للناس احنا اهوه شباب بنعرف نمثل ونغني بس مفيش حد سامعنا

وقصة الفيلم موجوده وان شاء الله هنبتدي تصوير في شهر رمضان

بس المهم السبب اني دخلت هنا

اني نفسي اعمل حاجه في الفيلم ده
وهيا اني اعمل فيه اغنية برده اظهر فيه مهوب صوته حلو ونفسه يغني
وبرده موهوب في كتابة الاغاني يظهر كتابته وكل ده بدون مقابل يعني ولا هندفع ولا هناخود

وبرده نفسي في مصور وعندي كل اجهزة التصوير والمونتاج

ياريت الي يقرء الموضوع يسبلي تليفونه واميله







المقال "موهوبين التمثيل مع موهوبين الغناء" نشر بواسطة: بتاريخ:
alilord
[b][size="6"]اولا انا عايز اعرفكم بنفسي
انا اسمي علي عبد العزيز انا من المنصوره موهوب ذيكم بس موهوب في المثيل ومعايا 4 اصحابي ومنهم واحد موهوب في كتابة القصص والسيناريو
قررنا اننا نعمل فيلم روائي قصير وهو مدته 30 دقيقه والفيلم ده بندخل بيه مهرجانات وحابين اننا نقول للناس احنا اهوه شباب بنعرف نمثل ونغني بس مفيش حد سامعنا

وقصة الفيلم موجوده وان شاء الله هنبتدي تصوير في شهر رمضان

بس المهم السبب اني دخلت هنا

اني نفسي اعمل حاجه في الفيلم ده
وهيا اني اعمل فيه اغنية برده اظهر فيه مهوب صوته حلو ونفسه يغني
وبرده موهوب في كتابة الاغاني يظهر كتابته وكل ده بدون مقابل يعني ولا هندفع ولا هناخود

وبرده نفسي في مصور وعندي كل اجهزة التصوير والمونتاج
بيبى
الله يوفقكم ياااااااااارب
alilord
ميرسي يا جميل
هولاكو
الله يوفقكم ياااااااااارب
ومستعد اخرجلكو الفيلم ---------محرب------
0120809839
wamawama
بعلاقاتى ممكن افيدكم
[email protected]
موهوب ولكن
اولا ارحب بفكرتك وعلي فكره انا كمان من المنصوره
وانا في فرقه الموسيقي العربيه في قصر الثقافه
وفي فرقه المسرح في قصر الثقافه
يعني بمثل وبغني مع بعض وبلحن كمان وساعات بتهف معايا وبألف كلمات
وكمان يعني بفهم في الجيتار شويه بس مقدرش اعزف مقتوعات موسيقيه ممكن الحن عليه
بس مشكلتي اني صوتي متعود علي الطبقات القديمه ام كلثوم فريد عبد الحليم وساعات بتيجي معايا طبقات جديده
عموما انا منتظر ردكم
يحيى نذير محمد
السلام عليكم ورمة الله وبركاته انا يحيى نذير محمد أجنبي عايش في السعودية وانا موهبتي التمثيل الأكشن وياريت تاخذو فكرة عن المقاطع القصيرة اللي انا مثلت فيها في السعودية على هاذا الرابط
http://www.youtube.com/user/yahyaparkour
هاذي مقاطعي وانا مثلت فيها عندي 3 مقاطع من تمثيلي وأشكرك جزيل الشكر
رقم جوالي 00966506457343
إميلي [email protected]
أخوك يحيى نذير
samooo
شكرا على الموضوع
ميرفت امين
بييييييييييييييييييييييييسسسسسسسسسس
هشام المحمدى حسن
هاى على انا كمان من المنصوره وبحب التكثيل اوى والاخراج ونفسى انضم ليكم وبحب اعمل مواقف كوميديه وبحب اعمل الفوازير والافلام الرومانسيه ودا رقمى 0119244458 والايميل كمااان مستنى ردكم اوك [email protected]
waled20111
لو تقولى بس موضوع الفيلم هجبلكوا كلمات اغنية بصوتى وبلحنى وبتوزيعى
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بحب الاغناء جدا و عايز ابقى مغنى رومانسى او شعبى
انا بعشق الغنى
بسم الله الرحمن الرحيم ــــــ اسمى على محمد عبداللاة وامنية حياتى اغنى حتى لو اغنية وحدة اعبر بيه عن كل الا عيشته من ظروف وحب وحرمان واكيد الامنية الاولى هى الزيارة للنبى صلى الله عليه وسلم ـ بس بجد نفسى اغنى او حد ياخد بايدى عندى أمل كبير فى ربنا لو حضرتك ادتينى فرصة لو لمرة وحدة ممكن كتير تغير حاجات كتير اوى فى حياتى وعلى الله التوفيق 01064739465



اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:


رابط دائم

مواضيع مشابهة:
من يريد التدريب فى التمثيل او الغناء مع اساتذة محترفون
|~|قسم موهوبين الفوتوشوب |~|
رزان مغربي تنسحب تدريجيا من الغناء لصالح التمثيل وتقديم البرامج

Powered by vBulletin Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd
جميع الحقوق محفوظة © fmisr.com منتديات نجوم مصرية