نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مركز حقوقي يطالب بإقالة وزير الداخلية المصري ويتهمه بالتقصير الأمني

اصدر مركز أندلس لدراسات التسامح ومناهضة العنف اليوم بيان يدين فيه ما حدث فى كنيسه امبابه من احداث طائفيه بين المسلمين والمسيحيين منما يوضح وجود ازمه طائفيه كبيرة تحتاج الى حل جزرى وليس حل كل مشكله تحدث

كما قال مدير مركز الاندلس أحمد سميح ان المركز يطالب بأقاله وزير الداخليه لغياب دور الامن وانتشار الفوضى والبلطجه والاعتداء على دور العباده

كما طالبوا بتعديل القوانين التى تسمح بالتحول من ديانه الى اخرى لتكون اكثر سهوله ووضوح

المقال "مركز حقوقي يطالب بإقالة وزير الداخلية المصري ويتهمه بالتقصير الأمني" نشر بواسطة: بتاريخ:
المرابط المصري
هو فيه ايه الحكاية احنا كل شوية رويبضة من اصحاب التطلعات في السلطة والكرسي يطلعوا علينا ببيان يتهموا فيه القيادة هذه او تلك (مرة شرف ومرة العيسوي) بانها فاشلة ومش قادرة تدير البلد وكانهم هما بقى لما حييجوا حيمسكوا العصا السحرية ويغيروا كل شيء في لمحة عين مع ان اي شخص عاقل يعرف ان الوضع الحالي صعب ومستحيل يتغير في يوم وليلة بالعكس كلامهم ده يدل على انهم اما اغبياء سياسة بامتياز او انهم مدفوعون باجندات خاصة لتدمير البلد ودفعها الى حالة من الفوضى المستمرة
gehad sayed
ربنا يعدى الفترة دى على خير

تشرفت بمرورك
EN$AN_
كنت هقول نفس الكلام يا اخ مرابط اعتقد ان الناس دى عايزين الكومه تتغير كل اسبوع - وانا من رأيى اننا نطبق نظام كرة القدم يعنى يكون فى وزراء فى الوزاره وفى اخرين على دكة الاحتياطى علشان كل ما حد يزعل او مش عاجبه نعمل تغيير للحكومه
gehad sayed
كنت هقول نفس الكلام يا اخ مرابط اعتقد ان الناس دى عايزين الكومه تتغير كل اسبوع - وانا من رأيى اننا نطبق نظام كرة القدم يعنى يكون فى وزراء فى الوزاره وفى اخرين على دكة الاحتياطى علشان كل ما حد يزعل او مش عاجبه نعمل تغيير للحكومه
فكرة حلوة جدااااا :d:d:d

تشرفت بمرورك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
حمزاوي : سنطالب بإقالة وزير الداخلية ومدير أمن ومحافظ بورسعيد
وزير الداخلية : الجمعة القادمة ستشهد تغيرا فى التعامل الأمنى مع كل من يحاول مهاجمة أقسام الشرطة