نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عاجل : هجوم على منزل بالاسلحة وضرب نار بالوراق

عاجل : هجوم على منزل بالاسلحة وضرب نار بالوراق

حدث اليوم فى تمام الساعة الرابعة عصراً هجوم على منزل بشارع ترعة السواحل بالوراق امام النساجون الشرقيون بالاسلحة والاعتداء عليهم ضرب النار بسبب ان مالك العقار عاوز يخرج اسرة من شقة فى البيت بتاعة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حدثت مشاجرات بين البلطجية وبين اهالى شارع ابو عوف بقنابل الملتوف والزجاج وضرب النار والرصاص المطاطى دون اصابات جاسمة وظلت مسمتمرة هاذى المشاجرات الى الساعة 11 ونصف ليلاً حتى وصول الشرطة وبوصول كتيبة صاعقة من الجيش انتهى الامر تماماً وحتى الان لم يتم العثور على البلطجية الذين سببوا تلك الاحداث

سيتم وضع آخر الاخبار أول باول

المقال "عاجل : هجوم على منزل بالاسلحة وضرب نار بالوراق" نشر بواسطة: بتاريخ:
وحيدمحمود
المشكله ان البلد بقت فوضى واحنا مش حاسين
ام عمر حمدى
يارب استرها من عندك كل ده كان مربيه النظام القديم علشان لما يمشى يطلع ياكلنا علشان نقول الله يرحم ويرحم ويرحم لكن مش هنقول لان هما اللى عملوا كده حسبى الله ونعم الوكيل فيهم كلهم لسه ربنا هايوريهم من عمايل ايديهم
spor
المشكله ان البلد بقت فوضى واحنا مش حاسين
فعلا يا اخ وحيد كلة بقى بيعمل اللى عايزو من غير خوف اللى عاوز يقتل يقتل والللى عاوز يضرب يضرب
كان خلاص البلد مبقاش فيها حكومة
ربنا يستر علينا

يارب استرها من عندك كل ده كان مربيه النظام القديم علشان لما يمشى يطلع ياكلنا علشان نقول الله يرحم ويرحم ويرحم لكن مش هنقول لان هما اللى عملوا كده حسبى الله ونعم الوكيل فيهم كلهم لسه ربنا هايوريهم من عمايل ايديهم
آمين يارب العالمين

يارب عدى هاذى المحنة على خير

شكرا لمرورك وردك العطر
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله كل ده وهم قاصدين البلطجيه يخوفونا والله انا فى الوراق وابعد عن المكان ده حوالى200 متر بكتير ولم اعلم الا لما قرات الخبر ولما استفسرت لقيته صحيح البلطجيه عددهم قليل ولكن بيظهرو فجأه وينشرو الرعب زى الاسرائليين الخبر الوحش يتنقل اسرع من الحلو يعملوا عملتهم في منطقه وبسرعه يتنقلوا لاخري هكذا دائما الشغب صوته عالى ولكن الخير لايسمع به احد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عاجل محاولة لاقتحام مدرسة باسيوط والاعتداء على الطلاب بالاسلحة البيضاء
عاجل مسلحون يفتحون النار على كنيسة السيدة العذراء بالوراق
عاجل: اشتباكات بين المسلمين والمسيحيين بالاسلحة والمولتوف في مسيرة احياء ذكري شهداء ماسبيرو