نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية تجارة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شباب تجارة انجليش القاهرة

بسم الله الرحمن الرحيم
انا اخوكم حسن لسة طبعا جديد في المنتدى وانا ان شاء الله داخل تجارة انجليش القاهرة
عاوزين نتعرف علي بعض .نفيد بعضنا علي طووووووووووووووول واللى عنده جديد ميبخلش علينا

المقال "شباب تجارة انجليش القاهرة" نشر بواسطة: بتاريخ:
ahmedzizoo
انا كمان لسة داخل ازلي تجارة انجلش القاهرة عايز اعرف الكلية ايه نظامها صعبة و لا ايه و ايه اللي مفروض اعمله اليومين اللي قبل الدراسة دول
sayed kamal
للرد غلى جميع الطلاب الذين داخلين كلية التجارة فالدراسة فى كلية التجارة عامة سهلة وتحتاج فقط موظبة على الحضور مع مذاكرة المحاضرات أول بأول وهذه نصيحة من أخوكم سيد كمال معيد أدارة الأعمال بكلية التجارة جامعة القاهرة
tefa lover
انا مصطفي في سنه اولى تجاره انجليش ان شاء الله نبقي اصحاب جامدين وياريت لو حد يعرف كورسات معينه ممكن نخدها يبقي يعرفنا وان شاء الله نتقابل في الكليه وده اميلى tefa_dody08@yahoo هستنى ردكوا
tefa lover
لو حد عرف الجدوا يبقي يعرفنا
suez
انا اخوكم مصطفى فى تانية تجارة انجلش نريد التعارف ع الموجدين بالمنتدى وايملى [email protected]
محمد عيد تايب
ya gma3a an m7tag gdwal el m7adrat drore bta3a sna awola ya reat 7ad yrod 3lya dlwate tgara english plsssssss
hadear
عايزة اعرف جدول المحاضرات امال المنتدى دا لزمته ايه!!!!!!!!!!!!!!!!!
%u0632%u0627%u0626%u0631
سلام عليـــكم بعدا اذنكم هـــو من شروط الكليـــه انــي اكون واخد مســــتوي رفيــع انجلش ولا ايـــه
ارجو الرد وشكرا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شباب تجارة الاسكندرية
شباب تجارة قاهرة سنة اولى
شباب كلية تجارة جامعة حلوان
شباب تجارة - shtegara.com
شباب تجارة اسكندرية