نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

طريقة ازاى تمنع الاعلانات الحرام تدخل حسابك فى ادسنس وتخلى فلوسك حلال 100%

لا شك ان كل الفتاوى قالت لا يجوز الاشتراك فى جوجل ادسنس والسبب عرض اعلانات افلام واغانى وبعض مواقع الفوركس المحرمة والخمور وغيرها من الاشياء . ولكن الطبيعى لو المواقع المعروضة مفيدة ولا تهدف الى غضب اللة اذن الربح حلال من جوجل ادسنس ولكن كيف نحقق تلك الخطوة ؟

كل موضوع بتدخلة فى نقطة ازاى تخلى فلوسك خلال من ادسنس بيقلك ادخل على فلتر الاعلانات المنافسة وشيل المواقع الحرام كلام جميل جدا وانا شخصيا عملتة ولكن دعونا نتكلم بصراحة كل يوم بيطلع كام موقع مخالف مستحيل هتقدر تسيطر عليهم كلهم .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الحل / هو حذف الاصل فى الاعلانات بمعنى كل شوية تشوف موقع تعارف ويطلع جنسى او تعارف لهدف غير مرغوب فية يمكنك الان طلب منع كل اعلانات مواقع التعارف وتريح دماغك .

اليكم طريقة التنفيذ / 1- على اعلانات ادسنس

2- مركز مراجعة الاعلانات

3- هتلاقى قائمة بجميع الاعلانات التى تطرح عليك من تعارف ودين وسياسة وثراء سريع وغيرها من الاشياء بمجرد وضع علامة صح فى المربع امام الاعلانات الغير مرغوب فيها سيتم منعها وانا شخصيا عملت كده

منعت كلة الا الادوية والسياسة والدين ونركز فى نقطة الدين لو لقيت مواقع يهاجم الاسلام احذفه لكن طبعا مينفعش امسح الدين لانى فى مواقع اسلامية لابد منها . والبعض هيقول مسحت لية فيديو الالعاب لان الاسلام هيقلك بتدعو الناس الى اللهو والفوركس بعضها حرام مش مضمون والباقى اعتقد واضح اتمنى لكم التوفيق .

المقال "طريقة ازاى تمنع الاعلانات الحرام تدخل حسابك فى ادسنس وتخلى فلوسك حلال 100%" نشر بواسطة: بتاريخ:
zakaria8813
Thanks

عن عبد الله بن عمرو رضي الله عنهما قال:' الأرواح تعرج في منامها إلى
السماء فتؤمر بالسجود عند العرش فمن كان طاهرا سجد عند العرش
ومن ليس بطاهر سجد بعيدا عن العرش ' رواه البخاري.
لذلك احرصوا على الوضوء قبل النوم حتى تظل ارواحكم عند عرش الرحمن

...أنشرها.. فانك لا تعلم متى وأين تموت..
فتجدها لك إن شاء الله لك شفيعة يوم القيامه
Le Prince du Desert
مشكـــــــــــــــــــور أخي على المــوضوع وجــاري التجربة والتنفيذ
اجتماعى اخر حاجه
شكرا لكل من ساهم فى منع الاعلانات الحرام

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
من النهاردة حسابك على فيس بوك في أمان .. اعرف ازاي تحمي حسابك 100٪
شرح اضافة شريط تولبار ناشري جوجل ادسنس google publisher toolbar طريقة منع الاعلانات كيفية معرفة نوع استهداف الاعلانات
طريقة لقبول وتفعيل حسابك فى جوجل ادسنس فى اقل من 24 ساعة ارجو التثبيت
حجب المواقع المخالفة في اعلانات جوجل ادسنس - خلي فلوسك حلال
عايز حسابك يتقبل في جوجل ادسنس خلال 4 ساعات ادخل هنا