نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

رسميا الكسب غير المشروع يحقق مع منى الشاذلي وعمرو اديب واخرين

رسميا الكسب غير المشروع يحقق مع منى الشاذلي وعمرو اديب واخرين

صرحت مصادر مسئولة عن احالة بعض من مقدمي برامج التوك شو مثل العاضرة مساءا و القاهرة اليوم و 90 دقيقة الى التحقيق من قبل مسئولي الكسب غير المشروع
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ويأتي فق مقدمة المحالين للتحقيقات كل من منى الشاذلي وعمرو اديب وذلك لاثارتهم الراي العام في الفترة الماضية واذاعتهم لبعض الاخبار هي الاشبة بالكاذبة مما ادى لاثارة البلبلة بين الشعب واثارة الراي العام على المجلس العسكري

لم يقتصر قرار الاحالة على مقدمي البرامج بل ايضا على مجموعة من الصحف التي تناولت موضوعات الافراج عن المسئولين والتحقيقات بشكل غير واقعي ادى لاثارة البلبلة

المقال "رسميا الكسب غير المشروع يحقق مع منى الشاذلي وعمرو اديب واخرين" نشر بواسطة: بتاريخ:
hadeer mohamed
متهيالى ان الخبر ممكن يكون غير صحيح
ومنى الشاذلى متهيالى مش تجيب اخبار غير صحيحه
ISLAMAZ
مش عارف الخبر ده صحيح ولا لأ
بس اللى أنا عارفه ان عمرو أديب (اللى كنت بأحبه و أحترمه) بقى برنامجه عامل زى المصطبة مع الأخ محمد شردى اللى مش عارف مين اللى خلاه مذيع تلفزيونى, قاعدين يلتوا ويعجنوا فى أمور هايفة و يصوروها على انها كوارث ستحل على البلد, وبعدين ييجى فى النص يقولك عايزين المستثمرين الاجانب ييجوا مصر (ييجوا ازاى بوشكم ده), وبعدين العيل الصغير فى مصر عارف ان عائلة اديب بالكامل هى الصديق الصدوق لعائلة مبارك, ولكن أثناء الثورة عمرو عمل فيها ذكى و مسك العصاية من النص ثم بعد نجاح الثورة ييجى سى عمرو يفتكرنا هطل و يقعد يعيط و ينزل دمعتين و يتكلم بحرقة عما تعرض له من ذل واضطهاد هو وبرنامجه فى عهد مبارك يا أخى عيب دانت كنت بتمجد فى مبارك بالذات أكتر من علاء و جمال دلوقتى بقيت بتعانى و مضطهد
يا أخى مش مشكلة انك كنت بتحب مبارك و عائلته سواءا كنت مخدوع ولا لوجود مصالح بينكم أو حتى لله فى لله, بس خللى عندك مبدأ و وفاء أو حتى قول أنا كنت غلطان و مش فاهم حاجه بس تستهبلنا كده عينى عينك وتقولى (مضطهد وبطيخ) ده اللى مش مقبول و خليك زى أخوك المحترم عماد أديب الذى لم ينطق بكلمة سيئة عن مبارك حتى الآن ليس لشىء غير انه رجل محترم لا يتلون كالحرباء
وائل الهراس
هؤلاء رجال كل العصور فبل الثورة وبعد الثورة
Nile Son
الخبر من موقع جريدة الاهرام

نورتوا الموضوع
MasryAraby

عامةً أنا مش برتاح ليهم كلهم
وبحس فى إسلوبهم إن هدفهم فى الحوار هو السبق الصحفى والنجومية والتألق فقط لا غير
غير مذيعين كتير تانيين
شوفوا عمرو أديب
وكلامه عن حسنى وعن الحزب الوطنى قبل الثورة فى لقائه مع البرادعى
وشوفوا كلامه بعد الثورة

المرابط المصري
الخبر مش راكب على بعضه ايه علاقة الكسب غير المشروع بنشر اخبار كاذبة تثير الفتن ده جهاز خاص بالتحقيق في مسائل الكسب والذمة المالية وموضوع الاخبار المثيرة للراي العام دي مسؤولية جهات اخرى تماما ياريت تصحيح الخبر للافادة
حسن فقيه
مشكور اخي على المجهود

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
منى الشاذلى تخضع للتحقيق أمام الجهاز الكسب غير المشروع والذى يحقق معها زوجها
الكسب غير المشروع يبدأ التحقيق مع ورثة الشاذلى