نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو أدمن صفحة انا اسف ياريس مع توفيق عكاشة على قناة الفراعين

التقى برنامج مصر اليوم الذى يقدمة صاحب قناة الفراعين توفيق عكاشة ادمن صفحة انا اسف ياريس
وهو اسمة كريم حسين والذى يدافع عن فكرتة لماذا قال او عمل صفحة "انا اسف يا ريس" وتسائل توفيق عكاشة قائلا انت اسف لية وذكر
صاحب قناة الفراعين العديد من المشاكل التى واجهت الشعب المصرى فى عصر مبارك مع ان عكاشة كان من رموز النظام السابق وهاجم
عكاشة سوزان مبارك ورد علية الضيف قائلا لة الم تكن عضو فى الحزب الوطنى وقال عكاشة انه تم فصلة من الحزب من قبل ولكنة رجع الية
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فى 2010 لأن الحزب لم يجد احد غيرة فى الدقهلية واكد انه كان غير موافق على كثير من الاوضاع فى الحزب الوطنى
شاهد الفيديو

المقال "بالفيديو أدمن صفحة انا اسف ياريس مع توفيق عكاشة على قناة الفراعين" نشر بواسطة: بتاريخ:
عبد الرحمن 2011

يعني انت عامل صفحه وتاعب نفسك وتعبنا معاك واسف يا ريس واسف يازفت وما عندكش ايه حجه ولا مبرر غير انه الريس راجل كبير وعمره 83 سنه ومراته كبيره في العمر وما يصحش نغلط فيهم . شكلك كده حبيت تطلع في التلفزيون واديك طلعت يا ريت تسكت وكفايه هبل .
اما المعلم توفيق عكاشه فلا تعليق

ق
شمس الاسكندرية
هههههههههههههههههههه
اذيك يا عبد الرحمن
هو دة بقي بتاع احنا اسفين يا كلب

ابوأياد
الراجل توفيق ده غبى منه فيه
خرج عن الموضوع تماما ودخل فى سكه تانيه خالص
طب انت مستضيف ناس اديهم فرصه يتكلموا
ده الحلقه كلها كنت انت بتتكلم عن انجازاتك فى الحزب الوطنى
واقول للاخ صاحب الصفحه ان ده رايك وانت حر فيه
لكن ومن الطبيعى جدا انه يتهان ويتبهدل وينعدم كمان
لان ده هو عدل الله فى الارض
ان كان صعبان عليك اللى بيتعمل فيه
الم يصعب عليك ما فعله فى الشعب المصرى
كم ممن هم فوق الثمانين تم اذلالهم وجوعهم وموتهم بسبب الامراض وعدم العلاج
وكم من الشعب المصرى عانا من هذا الشخص طوال 30 سنه
وكم وكم وكم
idudi
أيه ده؟ أنا مش مصدق ودانى, أيه المخلفات اللى فى الفيديو ده؟ الشاب ده بتاع صفحة أنا آسف ياريس؟ الحمد لله أنا دلوقت أطمئنيت أن أللى عمل هذه الصفحة العبيطة التافهة لازم يكون واحد زى ده. الحمد لله. أما بالنسبة لهذا العكاشة فهو فعلا رجل معقد وبيتكلم كتير أوى وفاكر نفسه أنه ذكى هههههههههههههههه
REBEL
العيب مش عالادمن بتاع الجروب العيب عاللى استضافة هو مين بقى

المعلم توفيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــق عكاشة يعنى اكبر تاجر بط ووز وبقر ومعيز وكل اللى قلبك يحبة عايزينة يستضيف اية عالم يعنى اهو واحد يسلية شوية احسن الثورة فرقت الاحباب عن بعضهم ابوة وامة ماتوا وصفوت اتحبس يا عينى يبوس ايد مين دلوقتى اعذروة يا جماعة ارجوكم دا يتيم
MasryAraby

يعنى هوا يشتم فيه وفى أسرته كلها قدامنا
ويروح يعمل حملة إحنا أسفين يا ريس
الراجل ده عدى مرحلة النفاق
yousri_2000
يعني احنا ناقصين متخلفين ما كفاية علينا توفيق عكاشة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تفاصيل اغلاق قناة الفراعين والقبض على توفيق عكاشة لن تصدق ما فعله توفيق عكاشة
بالفيديو .. شاهد ماذا فعل العاملون في قناة الفراعين مع توفيق عكاشة على الهواء مباشرة
إختراق صفحة برنامج مصر اليوم توفيق عكاشة على قناة الفراعين
بالفيديو : طرد توفيق عكاشة صاحب قناة الفراعين من ماسبيرو