نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو شبكة رصد الاخبارية تابعة للاخوان المسلمين

فى مداخلة للاستاذ سعد الحسينى عضو مكتب الارشاد بجماعة الاخوان المسلمين فى برنامج اخر كلام على قناة ontv الفضائية وعندما عتم سؤاله عن تواجد الاخوان فى ثورة 25 يناير وعن اى يوم شاركوا فى الثورة
قال سعد الحسينى ان الاخوان المسلمين شاركوا فى الثورة من يوم 25 يناير وقد كانت المتابعة عن طريق شباب الاخوان الممثلين فى شبكة رصد على الفيس بوك وغيرها

المقال "بالفيديو شبكة رصد الاخبارية تابعة للاخوان المسلمين" نشر بواسطة: بتاريخ:
yousri_2000
ده خبر قديم اقوووووووووووووووووووووووي
salma2172008
و ايه المشكلة هيا تابعة للموساد يعنى. دول الاخوان نظام و حكمة و اخلاق و خوف من الله و حب لمصر و تضحية من اجل الله و الوطن بس المشكلة اللى ان شاء الله هتتحل بالصبر و الوقت ان الاعلام الفاسد دائما ما يشوه صورة الاسلام متمثل فى الاخوان و دائما ما يحاول تخويف الشارع المصري منهم لخدمة اغراضه الدنيئة.
عم ابراهيم
و ايه المشكلة هيا تابعة للموساد يعنى. دول الاخوان نظام و حكمة و اخلاق و خوف من الله و حب لمصر و تضحية من اجل الله و الوطن بس المشكلة اللى ان شاء الله هتتحل بالصبر و الوقت ان الاعلام الفاسد دائما ما يشوه صورة الاسلام متمثل فى الاخوان و دائما ما يحاول تخويف الشارع المصري منهم لخدمة اغراضه الدنيئة.

الله يرضي عليك
EN$AN_
الاخوان - حكمه وتضحيه وحب لله والوطن وكل ده ؟ - ههههههههه انا مش يثق فى الاخوان دول هيموتو على الكراسى الى جانب انهم شويه كدابين يعنى انا سمعت كام قيادى منهم بيتكلم فى فى كذا برنامج يقول الجمله وبعد شويه لما المذيع يمسكها عليه يحلف انه مقالهاش ايه الكدب ده واسلوبهم سخيف وممل وبيستخدمو الدين كستار لاغراضهم وبغض النظر عن ااعلام واتخويف والكلام ده كله انا واصدقائى اتعاملنا مع كتير من الاخوان - ناس اعوذ بالله منهم -

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
Tnn(شبكة تونس الاخبارية)
بالفيديو والصور : حمادة هلال فى اول احتفال سياحى للاخوان المسلمين بالاسكندرية