نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو والصور القبض على المصرفى المصرى محمود عبد السلام عمر فى فضيحة جنسية بنيويورك

تم امس الاثنين 30 مايو اعتقال المصرفى المصرى محمود عبد السلام عمر بعد ان قالت عاملة (44 عام) فى احد فنادق نيويورك (فندق بيير) انه تحرش بها جنسيا ويعتبر محمود عبد السلام عمر (74 عام) من افضل المصرفيين فى الوطن العربى حيث شغل منصب رئيس اتحاد المصرفيين العرب وايضا شغل منصب رئيس مجلس ادارة بنكى الاسكندرية والمصرى الامريكى وهو الان رئيس شركة المكس
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تخرج محمود عبد السلام من كلية التجارة جامعة الاسكندرية عام 1963 قسم المحاسبة وحصل فى العام التالى لتخرجة دبلومة فى الاقتصاد من المعهد القومى للتخطيط

المقال "بالفيديو والصور القبض على المصرفى المصرى محمود عبد السلام عمر فى فضيحة جنسية بنيويورك" نشر بواسطة: بتاريخ:
زيزو باشا
بالذمة راجل ناقص و ما عندهوش ادنى ذرة من الكرامة المصرية الاصيلة / يادى الفضايح هيه ناقصة فضايح قذرة خارجية كمان؟؟؟؟؟ مش كده و الا ايه
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *************************
hamidoalfars
بالذمة راجل ناقص و ما عندهوش ادنى ذرة من الكرامة المصرية الاصيلة / يادى الفضايح هيه ناقصة فضايح قذرة خارجية كمان؟؟؟؟؟ مش كده و الا ايه
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *************************
الله اعلم بالحقيقة يمكن مظلوم
medo2342005
[quote=زيزو باشا;1073403]بالذمة راجل ناقص و ما عندهوش ادنى ذرة من الكرامة المصرية الاصيلة / يادى الفضايح هيه ناقصة فضايح قذرة خارجية كمان؟؟؟؟؟ مش كده و الا ايه
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام

استغفر الله العظيم يا اخى
انت قمت بسب الرجل بدون مبرر هل انت واثق انه قام بهذا الفعل
حتى تقوم بسبه

" اذا جاءكم فاسق بنبأ"
مش يمكن متلفقه له علشان تطلب منه فلوس
m2512
الراجل عنده 74 سنة وماظنش يعنى انه هيتحرش وخصوصا ان الحاجات دى متوفرة فى امريكا بالطلب ويمكن تكون ام اربعة واربعين اتبلت عليه
سارة النودى
الموضوع شكلة كدة متفبرك مش عارفة ليه حاسة بكدة
alderwy
بالذمة راجل ناقص و ما عندهوش ادنى ذرة من الكرامة المصرية
اشرف نت
[u]قال تعالى(يقول الحق -تبارك وتعالى-:"يا أيها الذين آمنوا إن جاءكم فاسق بنبأ فتبينوا أن تصيبوا قوماً بجهالة فتصبحوا على ما فعلتم نادمين". ) سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم
EN$AN_
من اسبوع رئيس صندوق النقد الدولى ودلوقت مصرفى مصرى والاتنين مع عاملات فى الفنادق هو ايه الحكايه ! ومع ذلك المتهم برىء حتى تثيت ادانته
بنت الشاطى
شكرا لك على الحبر
الحكيم ايبور
خلافات سياسيه ومصالح والكل يغلم ان اى حد بيدخل فى الحوارات دى عليه انه بستحمل
Ana Kada
يا جماعه محدش يحكم علي حد الله اعلم تمكن مظلوم وانا الله علي الظالمين
جدة مصرية
ويعتبر محمود عبد السلام عمر (74 عام) من افضل المصرفيين فى الوطن العربى

مش ممكن أبدا انسان ناجح بهذا الشكل يضيع نجاحه بتصرف يسىء له
وحتى شكله العام وهو يسير يدل على ذهوله من هذا الاتهام المشين
لالالا ولا أصدق أبدا
والحروب ليست حروب أسلحة فقط ولكن توجد حروب مختلفة ستظهر لنا وأهمها
تشويه سمعة مصر فى شخصيات مصرية ناجحة وترفع اسم مصر بالخارج

ولسه حا نرى حروب كثيرة على شخصيات كثيرة
والراجل ده برىء وشوفوا الأسى اللى على وجهه

شكرا مشرفنا العام حامد
hakika10

godzela55
هو ايه حكاية مديرين البنوك مع التحرش دة؟

هما بيعلموهم كدة في كلية التجارة

هل عندهم قسم اسمه قسم التحرش في مادة المحاسبة ؟
cinderela dreams
مش معقولة واحد زى ده فى مركزه ووضعه هيبص لعاملة وخصوصا فى أمريكا كل شئ مباح الموضوع فى شئ مش طبيعى
hanooda87
يعني هو ملقاش غير ام اربعة و اربعين دي ؟
menna zayed
أنا حريحكم كلكم على فكرة الراجل ده مظلوم وأنا نفسي أقربله والله يسامح الأخ الي شتم ده وياريت قبل ما تظلم حد أبقى فكر شوية وحط نفسك مكانه
على فكرة أنا أشتركت بس عشان أدايقت لما قرأت الكلام الي أتقال على الراجل المحترم ده وهو طول حياته مثلي الأعلى وعمر ما صورته حتتهز أبدا في نظري
والله يسامح كل من أفترى وظلم ويااااااااارب يخرج ويرجعلنا بألف سلامه
جدة مصرية
أنا حريحكم كلكم على فكرة الراجل ده مظلوم وأنا نفسي أقربله والله يسامح الأخ الي شتم ده وياريت قبل ما تظلم حد أبقى فكر شوية وحط نفسك مكانه
على فكرة أنا أشتركت بس عشان أدايقت لما قرأت الكلام الي أتقال على الراجل المحترم ده وهو طول حياته مثلي الأعلى وعمر ما صورته حتتهز أبدا في نظري
والله يسامح كل من أفترى وظلم ويااااااااارب يخرج ويرجعلنا بألف سلامه

شوفى menna

ولا تضايقى وولا تزعلى ابدا ولأنه الحمد لله أفرج عنه وأنا كنت واثقة من ذلك
وبردى كنت موضحة شىء مهم جدا وهو ان الحروب على مصر ستكون باستهداف
سمعة المصريين الشرفاء

وان شاء الله يرجع لكم ولمصر بالسلامة وتبقى تطمنينى عليه وحياتك

وتحياتى لكى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو...فضيحة جنسية لدكتور جامعي .. بجامعة الاسكندرية
بالفيديو : فضيحة قناة النهار محمود سعد يهاجم احمد شفيق فيخرج بفاصل ويتم اخراج محمود سعد من الاستديو
شاهد بالفيديو والصور فضيحة قناة مودرن سبورت في مجزرة بورسعيد وفضيحة التلفزيون المصري في التحرير
شاهد بالفيديو .. فضيحة جنسية لمدحت شلبى على الهواء