نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد بالفيديو طرد ريهام سعيد مذيعة برنامج صبايا من ميدان التحرير فى جمعة الغضب الثانية

بالرغم من ان المذيعة ريهام سعيد مقدمة برنامج صبايا على قناة المحور كانت تعارض ثورة يناير وثوار مصر
الا وانها نزلت الجمعة الماضية الى ميدان التحرير لتصوير برنامجها اثناء ثورة الغضب الثانية وقابلها المتظاهرون بالهتاف "امشى امشى" ويذكر ان شباب الثورة المصرية قد طالب رئيس قناة المحور من قبل بأقالة ريهام سعيد بسبب تصريحاتها ضد الثورة المصرية وخاصتا عندما اتصلت بها ام احد شهداء الثورة وانتقدتها بسبب لبسها فستان احمر واحتفالها بعيد الحب فقالت لها ريهام سعد انت ام شهيد فلماذا تشاهدى التلفزيون والبرامج
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد الفيديو

المقال "شاهد بالفيديو طرد ريهام سعيد مذيعة برنامج صبايا من ميدان التحرير فى جمعة الغضب الثانية" نشر بواسطة: بتاريخ:
عبد الرحمن 2011

انا مش سامع منها حاجه .
لكن هي انسان قذره ولو عندها دم ما تنزلش التحرير . لكن دي ناس مع الموجه يعني اشكال واطيه ومش عارف هنفضل ساكتين ونعاني منهم لامتى بس

Bero_CB
مش بحبها ريهام دى
alderwy
شكرا لك ........................
alderwy
شكرا لك ................................
alderwy
تحيــــــــــــــــــــــــتتتتتاتي
alderwy
EN$AN_
فين اللى قالولها امشى ؟ انا شايفها بتعمل جوارات وعادى خالص - فيديو مناقض للخبر -
جدة مصرية
وخاصتا عندما اتصلت بها ام احد شهداء الثورة وانتقدتها بسبب لبسها فستان احمر واحتفالها بعيد الحب فقالت لها ريهام سعد انت ام شهيد فلماذا تشاهدى التلفزيون والبرامج

كنت سأدافع عنها وأقول يمكن تغيرت لديها وتراجعت ورأت الصواب وأحبت تصحيح موقفها
ولكن بعد قولها بالمنسوخ لأم أحد الشهداء
بصراحة كرهتها جدا وواضح انها واصلة جدا ولأن كان من المفروض طردها من العمل فورا

شكرا مشرفنا العام حامد
بنت الشاطى
شكرا لك ................
عبد الرحمن 2011
alderwy
بصراحه انا مش فاهم المشرفين ساكتين ليه عليك وعلى تصرفاتك . يا اخي ايه معنى خمسين مشاركه بنفس المعنى ونسخ للمشاركات ونسخ للتوقيعات . ايه الفائده من كده بس
عبد الرحمن 2011
فين اللى قالولها امشى ؟ انا شايفها بتعمل جوارات وعادى خالص - فيديو مناقض للخبر -

لا هي في بداية الفيديو تقريبا كان هناك مشاده بس انا زيك لم اسمع جيدا هي ايه كانت بتقول علشان نعرف القصه . بس بعد كده بدأت تتحاور وكأن شئ لم يكن . اصلا دي عيله بارده ومثلجه كمان

hadeer mohamed
انا مش سمعت حد بيقولها امشى خالص هى واقفه بتعمل حوارات عادى وحواليها هتافات ضد مبارك مش فى اى حاجه بدل انها بتطرد خالص
hakika10

riri cat
انابصراحه بتخنق منها كمذيعه
معرفش الاشكال دى ليه لسه موجوده
godzela55
هههههههههههه احسسسسسسسسسسسسسسن
راضوى
ماطردوهاش ف الفيديو
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هشام الفنان
اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
زيزو باشا
بلاش تهريج و الفاظ غير لائقة بالمنتدى اظن عيب لانه ممكن حد يتم التقاضى عليه من جراء الالفاظ الخارجة
مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟ و على فكرة محدش طرد المذيعة و كل واحد حر فى رايه و اللى يطق يطق !!!!!!!!!!
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ***************

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو فضيحة قد تهدد مستقبل ريهام سعيد في برنامج صبايا الخير بسبب كلماته الخارجة في هذا الفيديو
شاهد بالفيديو فضيحة قد تهدد مستقبل ريهام سعيد في برنامج صبايا الخير بسبب كلماته الخارجة في هذا الفيديو
شاهد جمعة الغضب الثانية 27 مايو بث مباشر ومتابعة اخر التفاصيل بالفيديو والصور من ميدان التحرير بمصر
بالفيديو محمود سعد يدعو للنزول الى ميدان التحرير 27 مايو فى جمعة الغضب الثانية
ريهام سعيد مذيعة برنامج ((صبايا)) ترتدي الحجاب