نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

جمعة دعم الشرطة بالحسين غدا

فى تصريح لليوم السابع اكدت فيه انه من المقرر ان يكون غدا يوم الجمعة تظاهرا امام مسجد الحسين وذلك للمطالبة بدعم جهاز الشرطة والوقوف بجانبه لكى يقوم بتادية مهامه وهى المحافظة على الامن ودعم الاستقرار والامن فى البلاد والذى من جانبه يؤدى الى دعم الاستقرار والنمو الاقتصادى.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

جاء ذلك بعد الدعوة التى قام بها المهندس هشام عابد الى تنظيم غدا الجمعة 3/6/2011 لدعم جهاز الشرطة لكى ترجع الثقة مرة اخرى بين الشعب والشرطة وذلك لمعاونة الجيش للنهوض بمصر مرة اخرى وللمحافظ على امنها واستقرارها.

المقال "جمعة دعم الشرطة بالحسين غدا" نشر بواسطة: بتاريخ:
hadeer mohamed
انا بحس ان هم بيبقو مش عارفين يعملو ايه يوم الجمعه ده قاعدين فاضيين ياعينى مهو اجازة بقى يقولو خلاص ننزل الجمعه دى اهو نعمل اى مظاهرة كده ومننا نكسر الملل
انا مش فاهمه هى ايه يعنى لازمتها
EN$AN_
هما محتاجين دعم ايه اكتر من كده ؟ نبوس ايدين اهاليهم ؟ المفروض ده دورهم وواجبهم ومش منتظرين مظاهرات علشان يشتغلو
saidkamel
مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووررررررررررررر رررررررررررررررر
عبد الرحمن 2011
هما محتاجين دعم ايه اكتر من كده ؟ نبوس ايدين اهاليهم ؟ المفروض ده دورهم وواجبهم ومش منتظرين مظاهرات علشان يشتغلو

عندك حق وبجد والله انا كمان مرت على الموضوع ومش عارف اعلق اقول ايه . بجد يعني ندعمهم ازاي وليه وهل الشعب مطالب بهذا الدعم . والله العظيم ناس فاضيه ومش لاقيه حاجه تعملها تقولك افتح صفحه ولا تزعم اعتصام يمكن تتشهر وتطلع في التلفزيون . قال دعم الشرطه
وبعدين ثقة ايه اللي بيتكلموا عليها الثقه موجوده والتعاون موجود والتغيير ملحوظ ومأمور طوخ خير دليل ههههههههههههههه . الله المستعان

elmmasri
شكله فضا فعلا
جدة مصرية
انا بحس ان هم بيبقو مش عارفين يعملو ايه يوم الجمعه ده قاعدين فاضيين ياعينى مهو اجازة بقى يقولو خلاص ننزل الجمعه دى اهو نعمل اى مظاهرة كده ومننا نكسر الملل
انا مش فاهمه هى ايه يعنى لازمتها
ههههههههههههههههههههه
انتى كلامك زى العسل هدير وقلتى ما قلته أمس لابنى والله
قلت له بيعتبروا اليوم ده ترفيهى وفعلا لا داعى لهذه المظاهرة
ونوعية الطلب بها ولأن مازالت الشرطة تقتل وتعذب ولازم نتأكد من تغيير سلوكياتهم الأول
حتى راجعى الأخبار هنا وشوفى الضابط عمل ايه فى مواطن حتى الموت ومن يومين فقط

شكرا المصرى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو : ضابط شرطة يلعب بلاى ستيشن فى قسم الشرطة
حملة جمعة الاستقرار لا جمعة الرحيل لا جمعة التخريب لا جمعة الخلاص