نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شوقى عريب : شيكابالا إدعى ألإصابة للخروج من المباراة بعد فشلة فى تنفيذ مهمتة

شن المدرب العام لمنتخب مصر كابتن شوقى غريب هجوما عنيفا على نجم الزمالك ألأسمر محمود عبد الرازق شيكابالا عقب إنتهاء مباراة مصر و جنوب أفريقية و التى إنتهت بالتعادل السلبى و ما تسبب فى خروج مصر من التصفيات لأول مرة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

أكد شوقى لباقى أعضاء الجهاز الفنى إن خبرتة الكبيرة فى الملاعب و التدريب تؤكد إن شيكابالا حاول إدعاء ألإصابة للهروب من تكملة المباراة بعدما فشل فى تنفيذ المهام المكلف بها و أكد إنة لم يكن مصاب

المقال "شوقى عريب : شيكابالا إدعى ألإصابة للخروج من المباراة بعد فشلة فى تنفيذ مهمتة" نشر بواسطة: بتاريخ:
ايتن
المهم انا احنا خسرنا وخلاص
thanks
hadeer mohamed
والله سواء خرج او مخرجتش اللعيبه اصلا كانت مش بتعلب كويس اصلا
وعصام الحضرى هو كان احسن الاعب فى المباره كلها
والحمد لله خسرنا
midokeeper
المهم انا احنا خسرنا وخلاص
thanks
والله سواء خرج او مخرجتش اللعيبه اصلا كانت مش بتعلب كويس اصلا
وعصام الحضرى هو كان احسن الاعب فى المباره كلها
والحمد لله خسرنا
بصراحة حاجة نكسف برغم حبى لحسن شحاتة
ايتن
لاء مش حاجة تكسف ولا حاجة
اصل احنا مش لازم نكسب ع طول يعني الكورة مكسب وخسارة
محمدالتراس
حسن شحاته افضل مدرب للمنتخب والعيب كان في اللعيبة فلم يستطيعوا مجاراة لاعبي جنوب افريقيا الشباب وارتفاع معدل اعمار لاعبي مصر وبعض لاعبي مصر بيلعبوا مضطرين وحسهم الوطني ضعيف وبلاش نقول معدوم (هذه بضاعتنا ) وهذا بسبب الدوري المصري الفاشل اللي جعل ولاء اللعيبة لانديتها اكثر من ولاءها للوطن والمثال واضح امامنا . تحية الي حسن شحاته الذي اسعدمصر ثلاث دورات متتالية في انجاز لن يتكرر
midokeeper
حسن شحاته افضل مدرب للمنتخب والعيب كان في اللعيبة فلم يستطيعوا مجاراة لاعبي جنوب افريقيا الشباب وارتفاع معدل اعمار لاعبي مصر وبعض لاعبي مصر بيلعبوا مضطرين وحسهم الوطني ضعيف وبلاش نقول معدوم (هذه بضاعتنا ) وهذا بسبب الدوري المصري الفاشل اللي جعل ولاء اللعيبة لانديتها اكثر من ولاءها للوطن والمثال واضح امامنا . تحية الي حسن شحاته الذي اسعدمصر ثلاث دورات متتالية في انجاز لن يتكرر
كلامك صح و عاقل يا محمد و انا برغم أهلويتى الشديدة انا من عشاق المعلم شحاتة كلاعب و ايضا كمدرب لان بينى و بينك فيى لاعب نحس من وقت ما دخل المنتخب و ألإخفاقات تتوالى - فين ايامك يا تريكة
محمدالتراس
هذا اللاعب معروف لنا جميعا وناديه طالع به السماء وان شاء الله ح يضيع منهم الدوري لان هو كمان عنده حالة زي مدير الكرة بتاعه الجعجاع

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شوقي غريب : الجزائريين هددوا أبو تريكة بالقتل