نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فيديو – أسماء محفوظ : أنا انسحبت من 6 أبريل و أنا رمز لثورة 25 يناير

في اتصال هاتفي مع الإعلامي يسري فوده على برنامج " آخر كلام " أكدت الناشطة السياسية أسماء محفوظ أنها انسحبت من حركة 6 أبريل مؤكدة أنها تعمل الآن كناشطة سياسية مستقلة و قامت بسرد لمجموعة من الرحلات التي قامت بها الى الخارج مؤكدة على أنها تسافر بدعوات من الخارج و أن الحكومة المصرية تكون على علم بذلك .
و أعلنت عن كون قيادات أمن مازالت تشتغل في مواقعها بحيث لم يتغيير شيء بعد الثورة في هذا الشأن .
يذكر أن هناك من يسعى الى الاساءة الى أسماء بالنسبة لأسفارها .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

http://www.youtube.com/v/CdAxzvoQTK8&re

المقال "فيديو – أسماء محفوظ : أنا انسحبت من 6 أبريل و أنا رمز لثورة 25 يناير" نشر بواسطة: بتاريخ:
محمود مجدى2010
شوية عيال احنا الى عملنا ليهم قيمة .. مفيش رد غير كده
زيزو باشا
اقسم بالله العظيم الذى لا الاه الا هو ان الاخ الفاضل /محمود مجدى 2010 افضل تعليق فعلا * افضل تعليق جرىء و صريح و فعلا كلامه صح // شوية عيال عاملين نفسهم ماسكين البلد و البهوات الاعلاميين الصفر ( زى الجرائد الصفراء )
معاهم ارقام موبايلاتهم و هاتك يا ولعة مش كده و الا ايه // بصراحة كفايانا قرف باه بلا اسماء بلا وائل بلا غيره و البلد بقى تشوف شغلها و حالها خلينا نرجع كويسين و منتجين و عايشين احلى عيشة بعيد عن الولعة و الثورات المضاده بتاعة اذناب النظام القديم الفاشل ؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ********************
لافندر
ليها الحق كونداليزا رايس مصر
هي فعلاً حزب مستقل ولازم يكونلها حته من التورته اللي مالهاش صاحب
ولا وائل غنيم ياكل منها وهي لأ ..مايصحش ياجماعه
ياريت يا أسماء تتفقي مع دار نشر أمريكيه عشان تحطي أفكارك العظيمه عن الثوره في كتاب زي ماعمل وائل
لايفوتك باص الثوره لاقدر الله

تشكرات ع الخبر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فيديو : أسماء محفوظ قبل ثورة 25 يناير تقول أرفض المليونيات والنظام ليس بأكملة سىء .. لاتعليق !!
بالصور: أسماء 239 شهيدا لثورة 25 يناير
كل فيديوهات : أسماء محفوظ المنادية لثورة مصر