نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو .. حسام حسن : أنا مش مدرب وطنى علشان أدرب المنتخب

بالفيديو .. حسام حسن : أنا مش مدرب وطنى علشان أدرب المنتخب
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هاجم حسام حسن المدير الفنى لنادى الزمالك وسائل الاعلام بسبب عدم ترشيحها له لتولى المسئولية الفنيه لمنتخب مصر الاول خلفا للكابتن حسن شحاته .

حيث قال حسام فى تصريحات تلفزيونيه لاحد المراسلين" الفضائيات بتعاتكوا بترشح اسماء مدربين وطنين لتدريب المنتخب ومبتجبش سرتى لما ابقى مدرب وطنى ابقوا رشحونى .

واضاف " انا مش مدرب وطنى لما ابقى مدرب وطنى خلوا الفضائات ترشحنى لتولى مسئوليه تدريب المنتخب".

المقال "بالفيديو .. حسام حسن : أنا مش مدرب وطنى علشان أدرب المنتخب" نشر بواسطة: بتاريخ:
mr.sada1977

محمدالتراس
ياحسام انت وطني ولكن ماينفعش تدرب المنتخب لان مؤهلاتك في التدريب غير كافية هو كل واحد درب سنتين يصبح مدرب منتخبات ايضا لازم تجيب معاك اخوك الجعجاع اللي ح يفلقنا كل يوم بتصريحاته وحيقول كل شوية الاهلي بيحاربنا الي جانب المشاكل اللي حيعملها مع المنتخبات وفي النهاية سيكون مصيرنا الطرد علي المستوي الدولي وفضيحتنا امام العالم انت نسيت اللي حصل في الجزائر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو موقف محرج جدا لديل بوسكي مدرب المنتخب الإسباني بعد خروجه من كأس العالم !!
شاهد بالفيديو..البدرى:أنا افضل مدرب فى مصر-وممكن أدرب الزمالك-والإعلام يتصيد لى الأخطاء-والمحللون يه
محتال يحتال على مواطن ببيعه حوالي 900 ليرة ذهبية مزورة مقابل مليون ليرة سورية في حلب