نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو شعبولا يرشح سميه الخشاب لرئاسة الجمهوريه

فى تصريح صحفى للفنان الشعبى شعبان عبدالرحيم اعلن فيه انه يتمنى ان يرى على عرش مصر الفنانه سميه الخشاب نظرا لحنيتها وظهر ذلك من خلال ادوارها المختلفه لتكون اول امرأه تتولى هذا المنصب فى مصر
جاء ذلك بعدما تلقت بعض الصحف خبر ترشيح سميه لمنصب الرئاسه وبالرغم من نفيها صحة الخبر الا ومازالت تطاردها الشائعات وردود الأفعال على الانترنت

وفى سؤال عن القائمه السوداء للفنانين قال شعبان انه لا يعلم ما ان قد تم وضعه فى هذه القائمه أم لا ولكن يجب العفو عن معظم الفنانين الموضوعين فى القائمه حيث اننا لا نعلم معنى الثوره وماذا كان يحدث :d
وفى رأيه عن المطرب تامر حسنى قال شعبان عبد الرحيم ان تامر حسنى سبق واعترف انه تم تضليله من قبل الإعلام وانه لم يفهم ماذا كان يحدث وما المخطط الذى أقحم نفسه فيه مؤكدا انه لا يستحق ما جرى له
على الجانب الاخر أكد شعبان انه يوجد من الفنانين ما يستحقون وضع اسماؤهم فى القائمه لانهم كانوا تحدثوا عن الشباب والثوره بشكل سئ
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد شعبان عبدالرحيم ييد سميه الخشاب لمقعد الرئاسه

المقال "بالفيديو شعبولا يرشح سميه الخشاب لرئاسة الجمهوريه" نشر بواسطة: بتاريخ:
عبد الرحمن 2011

يا ناس ارحمونا بقى. مين شعبان عبد الرحيم ده علشان يقول ولا ما يقولش ده واحد تافه صعلوك لماذا نذيد في احجام هؤلاء الصعاليك .
والله العظيم لو الحكم في ايدي او اني مكان المجلس العسكري الان . اعتقل شعبان عبد الرحيم على هذا التصريح لانه فعلا اهانه كبيره لشعب عظيم ولو كانت بالفعل صرحت سميه الخشاب عن نيتها للرئسه يجب اعتقالها او نفيها من البلاد . لان دي مش ديمقراطيه انما وساخه وقذاره وقلة ادب وملعون ابو الديمقراطيه اللي بالشكل ده
انا عارف طبعا ان كلامي مش هيعجب البعض او القله لكن من منا يقبل بان تكون سميه الخشاب اخته او امه فكيف لنا بان نقبل ان تفكر لمجرد التفكير ان تكون حاكمه لبلد عريق وشعب عظيم مثل مصر .
وان كانت هذه اشاعات فحسبينا الله ونعم الوكيل في من يخرجها ويروجها لان بجد حتى تداول هذه الاشاعه يعتبر اهانه للشعب .
ما بقاش غير المشخصتيه الداعرين التي لم تقبل لهم شهاده في المحكمه مثل الكلب البوليسي اصبحو يريدوا حكم مصر والله خساره يا مصر خساره يا مصر .
اتصرف ولا قول حاجه يا مجلس يا عسكري الله يحرقك بجاز وسخ انت كمان . دمنا اتحرق من قلة الادب والاستفزاز

REBEL
احنا شعب غجرى متربيين عالديكرماطية مش ديموقراطية

احنا بننطق الديموقراطية غلط يبقى ازاى هنطبقها صح اكيد هنطبقها غلط ودى البداية

الله يمسيك بالخير يا عمرو عبد الجليل كان قلبك حاسس باللى هيحصل
Redeye Ninja
ست الحبايب ياحنانا ننت
حنونه حنونة مين ياعم الحج انت جايب مرضعه في حضانه

اجري ياعم بخلك شوية ميه واكويلك قميصين قال شعبولا صرح قال هههههههههههههههه
احمد عبدالكريم

يا ناس ارحمونا بقى. مين شعبان عبد الرحيم ده علشان يقول ولا ما يقولش ده واحد تافه صعلوك لماذا نذيد في احجام هؤلاء الصعاليك .
والله العظيم لو الحكم في ايدي او اني مكان المجلس العسكري الان . اعتقل شعبان عبد الرحيم على هذا التصريح لانه فعلا اهانه كبيره لشعب عظيم ولو كانت بالفعل صرحت سميه الخشاب عن نيتها للرئسه يجب اعتقالها او نفيها من البلاد . لان دي مش ديمقراطيه انما وساخه وقذاره وقلة ادب وملعون ابو الديمقراطيه اللي بالشكل ده
انا عارف طبعا ان كلامي مش هيعجب البعض او القله لكن من منا يقبل بان تكون سميه الخشاب اخته او امه فكيف لنا بان نقبل ان تفكر لمجرد التفكير ان تكون حاكمه لبلد عريق وشعب عظيم مثل مصر .
وان كانت هذه اشاعات فحسبينا الله ونعم الوكيل في من يخرجها ويروجها لان بجد حتى تداول هذه الاشاعه يعتبر اهانه للشعب .
ما بقاش غير المشخصتيه الداعرين التي لم تقبل لهم شهاده في المحكمه مثل الكلب البوليسي اصبحو يريدوا حكم مصر والله خساره يا مصر خساره يا مصر .
اتصرف ولا قول حاجه يا مجلس يا عسكري الله يحرقك بجاز وسخ انت كمان . دمنا اتحرق من قلة الادب والاستفزاز

على فكره انا كنت متردد احط الخبر فى قسم الكوميديا بس حطيته هنا عشان كان ممكن يتفسر على انه انكته او خبر صحيح
تحياتى وهدى نفسك شويه صحتك
عبد الرحمن 2011
على فكره انا كنت متردد احط الخبر فى قسم الكوميديا بس حطيته هنا عشان كان ممكن يتفسر على انه انكته او خبر صحيح
تحياتى وهدى نفسك شويه صحتك

حطه في قسم الكوميديا ولا في حديقة الحيوانات انت حر . بس انت زعلان ليه هو فيه حد كلمك ولا وصل حضرتك بسوء

احمد عبدالكريم
احنا شعب غجرى متربيين عالديكرماطية مش ديموقراطية

احنا بننطق الديموقراطية غلط يبقى ازاى هنطبقها صح اكيد هنطبقها غلط ودى البداية

الله يمسيك بالخير يا عمرو عبد الجليل كان قلبك حاسس باللى هيحصل
على فكره عمر سليمان قالها وكله هاجمه "شعب مصر غير مستعد للديمقراطيه
"

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو الفنانه سميه الخشاب تكشف سر انقاص وزنها