نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد بالفيديو توفيق عكاشة صاحب قناة الفراعين وقصة حرامى البطة

تحت عنوان كيف كان توفيق عكاشة عضو فى لجنة السياسات وعلى اى شىء منحته امريكا درجة الدكتوراة
انتشر على اليوتيوب فيديو لصاحب قناة الفراعين الذى يقدم احد برامج القناة وكان يريد ان يشبة بموقف الحرامى ايام 73 اى فى حرب اكتوبر والحرامى فى تلك الايام وأكد ان الحرامى زمان كان جدع وبما انه يجلس مع جميع الطبقات من الحرامى الى رئيس الوزراء كما يقول فحكى قصة حرامى بط وغسيل حيث اكد له الحرامى انه وجميع ابناء عمله لم يسرقوا شىء فى حرب 73 وحافظوا على البلد ولاقى هذا الفيديو الكثير من التعلقات الطريفة واكد البعض انه يشبه القذافى فى تصريحاته واقواله
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد

المقال "شاهد بالفيديو توفيق عكاشة صاحب قناة الفراعين وقصة حرامى البطة" نشر بواسطة: بتاريخ:
الحكيم ايبور
هههههههههههههههه مهيطل
زهير ابراهيم
ههههههههههههههه
الراجل ده مسخره فعلا ولا سمير غانم
REBEL
انا مش عارف

انا شكلى كدا بدأت احبك يا توفيق

انا خلاص اتعودت عليك

انا مش متخيل الحياة من غير طلتك وتصريحاتك النارية دى

دا انا ممكن اموت فيها
عبد الرحمن 2011

هههههههههههههههه والله انا لسا كنت هقول كده ياربيل انا كمان حاسس اني بداءت احبه هههههههه
هي يعني جات على توفيق ما يقول براحته ما كل الاعلاميين كدابين وكل الاعلام كداب ومنافق ومصر كلها خربانه الا من رحم الله على الاقل توفيق ما فيش منه ضرر واتعودنا عليه .

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو توفيق عكاشة يحرج مذيعة قناة الفراعين أمام الناس علي الهواء مباشرة . شاهد ماذا فعل
تفاصيل اغلاق قناة الفراعين والقبض على توفيق عكاشة لن تصدق ما فعله توفيق عكاشة
بالفيديو .. شاهد ماذا فعل العاملون في قناة الفراعين مع توفيق عكاشة على الهواء مباشرة
بالفيديو : طرد توفيق عكاشة صاحب قناة الفراعين من ماسبيرو
شاهد صاحب قناة الفراعين توفيق عكاشة يبوس إيد صفوت الشريف