نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو توفيق عكاشة زعلان لان اسمه منزلش فى استفتاءالرئاسة ويؤكد ان معايا دكتوراة ورحت امريكا

رجل الاعمال توفيق عكاشة اعرب عن اسفة وغضبة عن عدم وجود اسمه بين اسماء المرشحين للرئاسة المصرية فى الاستفتاء الذى تنظمه القوات المسلحة على صفحتها الرسمية على الفيس بوك والذى
يتصدرة الدكتور محمد البرادعى واضاف عكاشة انه زى البرادعى سافر امريكا ومعه دكتوراة مثلة واضاف
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انه اعلن عن ترشحة للأنتخابات بعد ان رأى ان الشباب من سنه لم يترشحوا للأنتخابات الرئاسية
ولهذا السبب فقط اعلن ترشحه بالرغم من انه يكره ولا يريد هذة الوظيفة هذا وقد قام القائمون
على الاستفتاء بوضع اسم عكاشة فية وهو الان فى مراكز متأخرة فى هذا الاستطلاع للرأى شاهد الفيديو

المقال "بالفيديو توفيق عكاشة زعلان لان اسمه منزلش فى استفتاءالرئاسة ويؤكد ان معايا دكتوراة ورحت امريكا" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
ياااااااااااااارب صبرنا على البلاء والذى يتجمع فى هذا الانسان
بقى عاوز يشبه نفسه بالبرادعى او بأى واحد سوى مرشح نفسه
لا حول ولا قوة الا بالله العلى العظيم
اكيد سافر للعلاج النفسى ومحتاج يسافر تانى وان شاء الله بلا عودة

شكرا مشرفنا العام حامد
REBEL

شكرا مشرفنا العام حامد
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

على رأيك يا جدة اكيد سافر للعلاج النفسى
عبد الرحمن 2011

يا جماعه هو مش اسمه نازل وحصل على صفر طيب زعلان ليه وبيقول اسمه ما نزلش

safwatgomaa
يا جماعة ما تفهموش الراجل غلط ..........هو عايز يرشح نفسة رئيس جمهورية نبروة وانا سامع انة هياخد نسبة كبيرة ممكن تصل الى 2%
بن على بدر الهلالى
للاسف الثورة المصرية رحمتنا من نظام فاسد الا انها لم ترحمنا من المعاقين زهنيا ومنهم اخونا كماشة دة مرة يهاجم الاخوان ومرة السلفيين ومرة شباب الثورة يااااااااااااااااااااااارب ارحمنا يااااااااااااااارب
meshmeshash
ينهار اسوووود
استغفر الله العظيم هو ده توفيق عكاشه اللى مرشح نفسه للانتخابات
ده عايز يبقى رئيس جمهوريه ينهار ربنا يحفظنا
يعنى نشيل رئيس حرامى نحط مكانه معاق معاق ذهنيا
ينهارى مش مصدقه ان الشىء ده عايز يبقى رئيس مصر مش ممكن بجد انا اسفه فى التعبير بس ده عايز مصطبه ويعد يتكلم عليها
ربنا يحفظك يامصر
meshmeshash

شكرا مشرفنا العام حامد

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
واللهى عندك حق انا بردو بقول كده
العنانى
ايه يا توتو .ايه بس يا ننوس عين ابلتك ظاظا ؟ زعلانة ليه يا بي بي ؟ معلهش يا توتا ابلتك ظاظا بتحضرلك الببرونة .. بس اوعى توقع حاجة على البدلة الشيك الحلوة دى .. علشان مفيش وقت .. الف مبروك يا توتة انت الفائز الاول والاخير والوحيد بمنصب رئيس جمهورية الحيوانات المتحدة , بسوق التلات وكل اسواق المواشى العالمية ... شوفت يا توتة العظمة اللى انت فيها !! بس اوعى تتغر فى نفسك احسن الكلاب تفتكرك عظمة بجد !!! وانت عارف بقى اللى ممكن يحصلك وقتها ... يلا يا بيضة ياتوتة يا ننوس عين ابلتك ظاظا اجهزى وروشنى نفسك وغيرى البامبرز لان الاحتفال بيكى هايطول اوى اوى ... وظاظا وخدالك 3ببرونات احتياطى .. الا قولى يا معلم توتو بما انك متخصص ومعاك دكتوراة : ازاى نقدر نعرف الكتكوت اللى لسه خارج من البيضة حالا هل دكر ولا نتاية ؟؟ جاوب يا ___ .. وايه احتمالات انه يكون بين البينين ؟؟؟؟ جاوب يا دكاترة توتو عكشة .. اشوفك مع حبيبك صف صف تحت الجميزة على باب الشاليه ببورتو طرة .. الله يحرق دمك يا بعيد .....

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو زوجة توفيق عكاشة مع ريهام سعيد توضح تاريخ توفيق عكاشة وتبرأه من ابنه يوسف لاعاقته والفراعين و عكاشة يرد بالشبشب
بالفيديو توفيق عكاشة يكشف اسرار امريكا لاحتلال ليبيا