نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عصام شرف مش بعرف انام الا لما اسمع ( واحد اتنين عصام شرف فين )

عصام شرف يداعب الصحفيين , لكسر الجو الرسمى الذى رسمة المؤتمر الصحفى الذى عقدة للاعلان عن الموازنة العامة الجديدة للدولة وفرض الضرائب الجديدة وزيادة المرتبات .. الخ , حيث سافر شرف الى فرنسا لتلبية دعوه الثمانى الكبار , حيث زار وزير المالية سمير راضوان عصام شرف فى فرنسا , وكانوا يسيروا بصحبة بعض فى مدينة دوفيل الفرنسية , حيث كان المكان هادى جدا , فقال عصام شرف مازحاَ ( انا مبقتش اعرف انام غير لما اسمع واحد اتنين عصام شرف فين ) باشارة الى المظاهرات اليومية التى تحيد بمجلس الوزارء .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

صوره عصام شرف

المقال "عصام شرف مش بعرف انام الا لما اسمع ( واحد اتنين عصام شرف فين )" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
( انا مبقتش اعرف انام غير لما اسمع واحد اتنين عصام شرف فين )

طيب واذا كان قال هذا الكلام ما ينفذ سبب النداءات

لماذا لم يهتم بالسيدة التى بهدلها حرسه الخاص وكل واحد منهم شدها بطريقة قاسية
وهى كانت مستمرة بالنداء عليه وهو يسير وسامعها واستمر بالسير

كان فيديو صعب جدا وعصام بدأ يتغير وما بقاش زى الأول نهائيا

شكرا دكتور أحمد مشرفنا العام
zezy ali
ربنا يعينه على مسئولية تحقيق مطالب الشعب
coffeewithmilk
الناس اللى حوالين الراجل الطيب ده هيعملوا منه ديكتاتور تانى
انا مش عارف احنا بنتعامل معاه كدا ليه
محمود جاد سوهاج
لا الراجل ده وغيرة طيبين علشان الشعب ماسك عصايه ومستنى هما خايفين مش اكتر ولو لا قدر الله الشعب نام او غفل لحظه وحده هنشوف ايه اللى هيجرى وربنا يستر
REBEL
واحنا ما بنامش من كتر الديون والمسئوليات اللى عندنا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالصور عزاء الفنانالمخرج محمد لم يحضره أحد من الفنانين سوي فنان واحد تعرف عليه .. شكل المصريين بدأوا يفقدوا ميزتهم
شاهد بالصور عزاء الفنان فاروق نجيب لم يحضره أحد من الفنانين سوي فنان واحد تعرف عليه .. شكل المصريين بدأوا يفقدوا ميزتهم
مفاجاة من العيار الثقيل عودة عصام الحضرى الى مصر لينضم فى صفوف نادى جديد بعقد رسمى....تعرف على النادى؟؟
باصور ::: شاهد عزاء وتعليقات الفنانين والمطربين العرب على حساباتهم على تويتر عزاء للفنان الراحل وديع الصافى..عزاء واجب..
انتظروا عصام شرف على التلفزيون المصرى كل يوم اثنين