نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

من ترشح رئيسا لمصر في الفترة القادمة شارك برأيك

يا زهير هل الصباحي هو من وقف وهاجم السادات قائلا اللي حوليك فاسدين يا ريس والسادات رد عليه بعنف وقال له احترم نفسك انت بتكلم رئيس الجمهوريه يا ولد .
ولا ده كان شخص اخر لان المعلومه مختلطه معي شويه

نعم يا عبد الرحمن
هو هذا الشاب
وقاله السادات وقف عندك رد علي منا واقف
اسف لم الاجظ سوالك

المقال "من ترشح رئيسا لمصر في الفترة القادمة شارك برأيك" نشر بواسطة: بتاريخ:
عبد الرحمن 2011
نعم يا عبد الرحمن
هو هذا الشاب
وقاله السادات وقف عندك رد علي منا واقف
اسف لم الاجظ سوالك

شكرا يا زهير . الامر كان مختلط علي شويه . لان حسب معلوماتي القديمه ان الصباحي صاحب ذلك الموقف ولكن كنت شاهدت موقف اخر جرئ جدا لاحد الشباب ويدعى عبد المنعم ابو الفتوح ودار بينه وبين السادات حوار طويل والسادات خرج عن شعوره وكان واضح ان السادات ضعيف حجه واستعمل السادات نفس الاسلوب في الصوت المرتفع ونفس الكلمات اوقف مكانك علشان كده الامر اختلط علي شويه .
بس بأمانه لو كان احد ناقش مبارك بهذا الاسلوب لكان ما طلعتش عليه شمس رغم انه حوار صريح ومؤدب .
هذا هو الشاب الثاني بعد اذن اخي صاحب الموضوع . ولو عندك فيديو صباحي يا ريت ترسلهولي واكون لك شاكر .

زهير ابراهيم

يبقى كلامك فعلا صح هو ده اللي قاله وقفك عندك
انا اللي اختلط علي
شكرا على الفديو
بس بصراحه الاتنين يستاهله فعلا
لاني شفت حوار ويا عبد المنعم ابو الفتوح من يومين الراجل كلامه كان محترم قوي
متهيالي على الجزيرة وايام مبارك يعني تسجيل قديم
عبد الكريم من الاردن
مرشح مصر الحقيقي لم يظهر بعد وسوف يكون من الجيش واذا تاخر او جبن عن الظهور فالسيد عمر موسى هو الاقرب نظرا للوجة الدولي الذي يمتكله
ما زلت مؤمن بان الوراثة هي من ستحكم مصر لكنها وراثة من نوع مختلف فهي وراثة عبر المؤسسة وليس عبر النسب
زهير ابراهيم
وده عنوان فيه حاجات كتيره له على الجزيرة
http://www.youtube.com/results?searc...22%2C25&page=1
عبد الرحمن 2011

شكرا على الفيديو والرابط يا زهرير وانا وانت كان مختلط علينا هذا الموقف لاني انا كمان لفتره من الزمن كنت فاكر ان الموقف مكرر مع حمدين صباح .

MasryAraby

بس بأمانه لو كان احد ناقش مبارك بهذا الاسلوب لكان ما طلعتش عليه شمس رغم انه حوار صريح ومؤدب .

الكلام ده حصل مع جمال يا عبد الرحمن
مع شاب جريئ جداً
لكن ماعرفش الشاب ده حصل معاه إيه بعد كده
وعنوان الفيديو على اليوتيوب (شاب يصفع جمال مبارك !)
وإليك الفيديو

بنت المنوفية

الفيديو ده راااائع يا MasryAraby

بصراحة الشاب ده قال كل الاستفسارات اللى بتدور فى دماغنا شباب بجد نفتخر بيهم فى كل مكان واعى ومثقف

ربنا يحمى شباب مصر الواعيين اللى بيحبوها وعايزين تقدمها

شكرا لهذا الفيديو اخى

تسلم ايدك
عبد الرحمن 2011
[center][size="5"][color="navy"]
مع شاب جريئ جداً
وإليك الفيديو

[/c]

انا شوفته الفيديو ده .بس طبعا جمال غير مبارك يعني ما افتكرش ان فيه حد يقدر يتكلم مع مبارك بالشكل ده
وما افتكرش ان الشاب حصل له اي حاجه لان سياسه مبارك كانت ( اتكلم زي ما انت عايز بس لا تنتقل من مرحله الكلام الي مرحله الفعل والا المعتقلات موجوده

زهير ابراهيم
لم اكن اعرف الكثير عن الجليل حازم صلاح ابو اسماعيل
وانا الان على ثقة كاملة اني لن اختار غيره
لقد عدت بالبحث عن هذا الموضوع لاجده واصلح ما قلته
رغم اعتزازي بالصباحي
فانا اخاف من يحمل توجهات انتهى وقتها
واجد هذا الرجل ممثلا رائع لكل ما اتمناه لمصرنا الحبيبة
تمنياتي له بالفوز لبناء مصر جديدة وبحلام جديدة
وفقه الله
MasryAraby
لم اكن اعرف الكثير عن الجليل حازم صلاح ابو اسماعيل
وانا الان على ثقة كاملة اني لن اختار غيره
لقد عدت بالبحث عن هذا الموضوع لاجده واصلح ما قلته
رغم اعتزازي بالصباحي
فانا اخاف من يحمل توجهات انتهى وقتها
واجد هذا الرجل ممثلا رائع لكل ما اتمناه لمصرنا الحبيبة
تمنياتي له بالفوز لبناء مصر جديدة وبحلام جديدة
وفقه الله

تحياتى لك أخى زهير
وكل ما تسمع لقاءات للدكتور الشيخ حازم صلاح ستتمسك به أكثر
وستذداد له إحتراماً فوق الإحترام
ahmedalmasry
عفوا لايوجد فى هذة الاسماء

من ارشحه للرئاسه

فالرئيس القادم موجود ولم يقدم اوراق ترشحه حتى الان

لانكم انتم من ستسعونا اليه

و هو سيحكم مصر فى الفطره القادمه رغم انف الجميع

لاته عنده الكثير كى يقدمه لهذة البلد و لا يريد ان ياخذ منها

و هو كان يحارب المخلوع سرا لكى يدع السلطه و كفا ما فعله بالشعب فرفض

فهل تريد ان تعرف الحكايه اقرأ مقالات الاتيه و انت تعرف من هو رئيس مصر القادم

هل تريد معرفة من هو رئيس مصر القادمة المنتظر الذى سيرفع شان مصر و ياتى بحق كل مصرى و يوحد العالم العربى ?

دكتور جمال محمد حسن ابو الخير

من دكتور ابو الخير في 14 فبراير، 2011‏، الساعة 08:44 مساءً‏‏

بسم الله الرحمن الرحيم

أهالي مصر الكرام

تحيه طيبه وبعد

رجاء قراءه هذا الموضوع بكل عناية

اعرض عليكم فيما يلي نبذه مختصره عن حياة د\ جمال محمد حسن أبو الخير

رجل أعمال طاف بجميع دول العالم للعمل بها ابتداء من مايو 1976 وبعد فتره أصبحت من اقوي رجال الأعمال في العالم
وحصلت علي عدة شهادات دكتوراه في العلوم بالإضافة إلي العديد من الأبحاث والدراسات العلمية في شتي المجالات
التي يشهد لها الكثير من دول العالم وعندما اتخذت قرارا بإرسال هذه الأبحاث والدراسات والشهادات لتطبيقها علي الأراضي المحروسة
لكي يعم الخير علي شعب مصر علمت بعض الدول التي لا تريد الخير لمصر فقرروا اغتيالي والسبب ما سوف تحظي به مصر
من وراء هذه الأبحاث وكانت محاوله الاغتيال هذه تحديدا في نوفمبر 2002 في مدينه جده أثناء تأديتي لمناسك العمرة
ونتج عن ذلك بعض الأضرار لى فتم علاجي في الأراضي السعودية وبعد تحسن
في الحالة الصحية ذهبت إلي مصر تحديدا في فبراير 2003 لإتمام اجرات العلاج ولم تعلم الدولة بذلك
وأخفيت أنا فتره علاجي حتى يعلم من بالخارج بان محاولتهم قد نجحت وفي الوقت نفسه قام الوكلاء
بتكليف مني بتحويل جزء من ثروتي الضخمة علي بنك فيصل الإسلامي وبعض البنوك الأخرى داخل مصر
وقد قامت الحكومة بتجميد هذه الثروة ورفضوا فكره الاستثمار في مصر حتى لا يشعر الشعب بالأمان والعيش بسلام
فقام (وزير الخارجية السيد احمد أبو الغيط والسيد الموقر عمر سليمان رئيس جهاز المخابرات المصرية)
بعمل مؤتمر صحفي عالمي ليظهروا من خلاله أن مصر ترفض الاستثمار ومعني هذا خراب بالكامل لمصر
من جميع النواحي الاقتصادية والسياسية
و امرت بان يبدأ العمل في هذه المشروعات في سريه تامة علي أن
يتم الإعلان عنها في وقت لاحق وبدأت عجله العمل تدور وقد تم علي الوكلاء في أمور كثيرة
جدا (لم يحن الوقت لكشفها ) وأنا اعرض علي المواطنين ما قمت به من أعمال داخل مصر وللعلم أن هذه المنشات موجودة بالفعل في صعيد مصر وهي ك

مدن صناعية كاملة من جميع المرافق وكذلك تم الانتهاء من إنشاء وكاله فضاء علي ارض مصريه
بمدينه الأقصر غرب النيل ب90 كيلومتر وبها اكبر مركز للأبحاث التخصصية وجاري إنشاء وادي التكنولوجيا
ووادي السليكون

وكذالك تم استصلاح 30 مليون فدان صالحه للزراعة حاليا وقد تم زراعتها بالكامل قمح حتى لا نمد أيدينا للدول الخارجية
و لا يتحكم احد بلقمه العيش الخاصة بالمواطن المصري وسوف نقوم بتخصيص نصف هذه المساحة
لشباب الخريجين بواقع 15 فدان لكل شاب مع صرف مبلغ 3 آلاف جنيه لكل منتفع مع تسليمه منزل
وعدد من المواشي وذلك بدون أي مقابل ولكل مجموعه من المنتفعين يتم إنشاء جمعيه زراعية لهم وبها جميع المستلزمات الخاصة بالزراعة

كل هذا تم إنشائه بالفعل ولم تظهره الدولة لمأرب أخري في نفوسهم ثم قامت ثورتكم للكشف عن جميع ألوان
الظلم والفساد وحان الوقت لكي نكشف لأهل مصر ما فعلناه ويعلمه ألقاصي والداني من الداخل والخارج
وعلي رأسهم الجهات الأمنية المصرية التي اتهمتني في بداية دخولي لمصر بالعمالة لبعض الدول الاجنبيه
و الاستيلاء علي السلطة ولكنني اثبت لهم أني لا أريد إلا خدمه أهل هذا الوطن وكل ما ارجوه من شعب مصر أن يعتبرني خادما لهم ولهذا الوطن .

وفي النهاية اتحدي أي مسئول من الموجودين علي الساحة السياسية في مصر وعلي مستوي العالم أن يكذب أو ينفي أي كلمه تم كتابتها وخاصة القائد العام للقوات ألمسلحه

الذي أقول له أنني اليوم تكلمت

دكتور/ جمال محمد حسن أبو الخير

من يريد الاستفسار من

الدكتور جمال محمد حسن ابو الخير

عن طريق

ارسال رسالة للايميل

او

اضافة الاعجاب على الفيس بك و التحاور معه مباشرتا

الايميل

[email protected]

الرابط على الفيس بوك

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002125290470

او عمل سرش على الفيس بوك اذا كنت تمتلك فيس بوك

باسم دكتور ابو الخير

اكتب كلمت (دكتور ابو الخير) فقط بالسرش

للتاكد من هذه الاخبار الساره للشعب المصرى

زهير ابراهيم

مع شاب جريئ جداً
وإليك الفيديو
http://www.youtube.com/watch?v=ap2fkiqhwx4
شكرا على الفديو
لقد شاهدت هذا الفديو من قبل الي قبل (الخولع)
ولكني مررت عليه مر الكرام زي اي واحد ياس
شايف الناس بتتكلم ومافيش فايده
سبحان مغير الاحوال دلوقتي بتفرج على الفديو واتمتع به
وانحني احترام لهذا الشاب
اللي هو وامثاله هينقلو مصر عشان تصدر الهارد للخارج
بورك بك ايها الشاب البطل وبورك باخواتك
الذين لولا هم لكنت قلبت الصفحه ولم اتابع هذا الفديو
وعماره يا مصر
زهير ابراهيم

تحياتى لك أخى زهير
وكل ما تسمع لقاءات للدكتور الشيخ حازم صلاح ستتمسك به أكثر
وستزداد له إحتراماً فوق الإحترام
اخي الكريم
لايكفي الدعوة له هنا
يجب ان يقف بجانبه كل الشباب في كل المواقع
للمطالبه باختياره
مصري مسلم
سبحان الله من قال لا فى الاستفتاء على التعديلات الدستورية قالها علشان الاسلاميين ميخدوش نسبة كبيرة فى مجلس الشعب و دلوقت المؤشرات رايحة انهم مش بس هياخدوا نسبة كبيرة فى مجلس الشعب لا دول هياخدوا تقريبا اكتر من 80 % من البرلمان غير رئاسة الجمهورية بعدما تهاوت فرصة البرادعي وعمرو موسي اللى كانو مسيطرين على اغلب الترشيحات فى فترة ما قبل الاستفتاء وهذا يعني انه اذا تم تأخير الاستقرار سنة كمان فستصبح حكومة مصر ان شاء الله اسلامية 100%

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الاستفتاء الشعبي العام لانتخابات رئاسة الجمهورية " شارك برأيك من ستختار رئيسا للجمهورية "