نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عاجل صور الفتاتين كريستين و نانسى بالنقاب و بيان جديد لائتلاف شباب المسلمين الجدد

فى تطور جديد لقضية الفتاتين كريستين و نانسى تم نشر صور لهما وهم فى دار الرعاية و التى امرت النيابة بوضعهم فيها و ذلك بعد قيامهم بطلب ذلك و قد قال ائتلاف شباب المسلمين الجدد فى بيان له رفضه التام لتسليم الفتيات للكنيسة مشيرا الى انه من المفروض ان يتم تسليم الفتيات لذويهم و ليس الكنيسة و طالبو ان تسود دولة القانون و استنكرو قيام الكنيسة بارسال وفد للنيابة العامه لتفاوض بشأن تسليم الفتيات و عللو ذلك على ان الكنيسة ليس لها شأن فى هذا الموضوع و قالو انه من المفروض ان يأتى اهل الفتيات و يتفاوضو على استلامهم يذكر ان الفتاتين قد اختفيا من يوم الاحد من الاسبوع الماضى و تم اتهام شابين فى قرية مجاورة ولكن الفتيات نفو ذلك تماما و قالو انهم اسلمو بمحض ارادتهم
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "عاجل صور الفتاتين كريستين و نانسى بالنقاب و بيان جديد لائتلاف شباب المسلمين الجدد" نشر بواسطة: بتاريخ:
وائل الهراس
الين حريه ولا يمكن فرضه على اى انسان ولا اعتقد ان للكنيسه والدوله او اى انسان التدخل فى معتقدى الدينى
زيزو باشا
تصحيحا لامر بسيط ( الرداء اعلى راس الاختين حجابا و ليس نقابا ) لذا لزم التنويه -- اما المعتقدات فكل انسان حر فى معتقداته و لا يصح للكنيسة او غيرها اثناء الانسان عن ذلك مهما كان الامر -- اللى عايز يسلم لله هوه حر و اللى عايز يتنصر يتحمل المسئوليه امام الخالق عز و جل البلد مش ناقصة مساخر من دى خالص ( للمرة المليون كل واحد حر فى معتقداته و لا معقب عليه سوى خالقه القوى العزيز ) مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ******
mrhesham
تصحيحا لامر بسيط ( الرداء اعلى راس الاختين حجابا و ليس نقابا ) لذا لزم التنويه -- اما المعتقدات فكل انسان حر فى معتقداته و لا يصح للكنيسة او غيرها اثناء الانسان عن ذلك مهما كان الامر -- اللى عايز يسلم لله هوه حر و اللى عايز يتنصر يتحمل المسئوليه امام الخالق عز و جل البلد مش ناقصة مساخر من دى خالص ( للمرة المليون كل واحد حر فى معتقداته و لا معقب عليه سوى خالقه القوى العزيز ) مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ******
لا اعتقد ان نقاب بس هما ظهرين وجههم عشان يتم التأكيد على انهم الفتيات محل المشكلة
ملكـ الويب
ربنا يثبتهم يارب

وبخصوص الحرية

للاسف الكنيسة فعلا بتتخذ اجراءات سيئة جدا في اى حد يفكر يدخل الاسلام وده انا شفته فعلا مش مجرد كلام

لكن الحمدلله الاسلام بينتصر في الاخر

ربنا يثبت الجميع يارب
amr.samir
اللهم انصر الاسلام و اعز المسلمين

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم