نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تعرف على سبب اغلاق صفحة " انا اسف يا ريس " على الفيس بوك

قام اليوم صاحب صفحة " انا اسف ياريس " باغلاق الصفحة و عدم نشر اى مقالات فيها مجددا و قال فى بيان له على الصفحة انه فعل ذلك بسبب تخاذل ابناء مبارك فى الدفاع عنه مشيرا الى انه و صديقه المسئول الثانى عن الصفحة تعرضو لاذى شديد سواء لفظى او معنوى بسبب هذه الصفحة وبسبب دفاعهم عن مبارك الا انهم لم يجدو اى من ابناء مبارك يرد له الجميل و يدافع عن مبارك و قالو انهم سيبقو دائما من عشاق المخلوع مبارك و يحبوه للابد يذكر ان صفحة " انا اسف يا ريس " قد وصل عدد المعجبين فيها الى 90 الف شخص و لكن العجيب عندما تدخل على شات الصفحة تجد كل من عليه يقوم بمارسة السب و القذف لاصحاب الصفحة و مبارك فاين اذن هؤلاء ال90الف معجب و محب لمبارك
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "تعرف على سبب اغلاق صفحة " انا اسف يا ريس " على الفيس بوك" نشر بواسطة: بتاريخ:
عبد الرحمن 2011

قفلها ليه اكيد الممول فلوسه خلصت اه يا مرتزق يا ابن الـ.................................

عبدالكريم200
لا اعتراض عندى فى قيامهم بانشاء صفحتهم

كل انسان لديه الحرية فى القيام والدفاع بما يؤمن به من معتقدات

لكن ان يقوموا بلتفيق الحقائق علشان يحولو مبارك لبطل قومى

هذا هو المصيبة الكبيرة

كل واحد من حقه يحب او يكره مبارك

بس ميجاملهوش على حساب مصر

ويا ريت كل واحد فيهم يعرف ان رئيسه ( المظلوم ) دا اعترف بلسانه انه اختلس الفلوس ومستعد لردها مقابل العفو عليه

يعنى محدش جاب حاجة من عنده

شكرا هشام على الخبر

mero show
قد وصل عدد المعجبين فيها الى 90 الف شخص و لكن العجيب عندما تدخل على شات الصفحة تجد كل من عليه يقوم بمارسة السب و القذف لاصحاب الصفحة و مبارك فاين اذن هؤلاء ال90الف معجب و محب لمبارك ......................... اغلبية اللى فى الصفحة من كارهى مبارك لانه بيعجب بالصفحة عشان يشتم اصحابها ههههههههههههه
%u0632%u0627%u0626%u0631
اخرتها قفلوها اتخلوع زى حبيبهم
%u0632%u0627%u0626%u0631
الا انهم لم يجدو اى من ابناء مبارك يرد له الجميل

دة طبيعى وقلة اصل موروثة

وبعدين مش معنى ان المعجبين بالصفحة 90 الف ان كلهم بيحبوة الناس بتعمل لايك عشان تعرف تعلق وتشتم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
احذر من اشاعه "عاجل اغلاق الفيس بوك فى مصر من بدايه مارس 2013"
تعرف على رابط صفحة توفيق عكاشة على الفيس بوك بعد اغلاق الفراعين
مفاجاة : 6 ابريل تعلن مسؤليتها عن اغلاق صفحة " انا اسف ياريس "
صفحة جديدة علي الفيس بوك "لو انت الديب ....فالشعب المصري اسد"
اغلاق الفيس بوك "شائعة"