نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الستالايت والفضائيات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

قناة النهار برنامج النهارده مع دعاء عامر و برنامج حلمنتيشي عمرو قطامش و كلمة واحدة خالد صلاح alnahar

قناة النهار المصرية الجديدة alnahar tv برنامج النهارده مع دعاء عامر و برنامج حلمنتيشي برنامج عمرو قطامش الجديد و برنامج كلمة واحدة خالد صلاح رئيس تحرير اليوم السابع و برنامج اعادة نظر جميلة اسماعيل زوجة ايمن نور السابقة و برنامج ممدوح فرج الجديد برنامج المصارع و برنامج رياضي تامر صقر و خالد بيومي و برنامج انا و المدام كريم كوجاك و برنامج دائرة الضوء ابراهيم حجازي و برنامج كورة كل يوم كريم حسن شحاتة و رئيس مجلس ادارة قناة النهار هو نفسه رئيس مجلس ادارة اليوم السابع وليد مصطفي
تردد قناة النهار علي نايل سات nilesat 11488 افقي
تبدأ قناة النهار بث مباشر اون لاين يوم الخميس 30-6 الساعة الخامسة بتوقيت مصر كبث تجريبي حتي شهر رمضان
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "قناة النهار برنامج النهارده مع دعاء عامر و برنامج حلمنتيشي عمرو قطامش و كلمة واحدة خالد صلاح alnahar" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
اريد صفحة برنامج النهاردة على الفيس بوك
%u062E%u0644%u0648%u062F
يجب المحافظة على البلاد والقيام باعمال جيدة
%u0633%u0644%u0645%u0649
السلام عليكم:
اريد ان اعرض عليكم مشكلتى نحن اسرة من خمسة افراد ثلاث بنات واب وام اثنان منا مطلقات واختى معها طفل ووالده لا يصرف عليه وبسبب رجوعنا الى بيت اهلى ابى اضطر لبيع شقتنا ونسكن فى ايجار حديث حتى نجد شقة اكبر وبعنا شقتنا باربعين الف جنيه وجلسنا فى شقة ايجار حديث حتى نجد شقة ولكننا رجعنا ليلة السحور من صلاة التراويح لنجد شقتنا مكسورة والاربعين الف جنيه كل ما نملك مسروقة وبلغنا الشرطة ونحن نشك فى شخص ما ولكنهم لا يفعلوا لنا اى شئ وابى اصبح مريض بسبب هذا لانه على المعاش ولا يستطيع دفع الايجار للشقة او المعيشة لان المعاش لا يكفى وسنصبح فى الشارع لاننا لا نقدر على دفع الايجار فنريد منكم المساعدة حتى نستطيع ايجاد نقودنا بمساعدة الشرطة او ايجاد شقة بالمساكن فى اسكندرية لانها محافظتنا
ولكم جزيل الشكر
%u0632%u0627%u0626%u0631
السلام عليكم انا بعت هذه القصة التى ذكرت فيها سرقة شقتنا لاحصل على المساعدة منكم ارجوكم فارجو الرد واريد اميل برنامج النهارده ارجوكم
ملاك الرحمه
طنط دعاء اناعندى12 سنة وبعرف اعمل كل اكل سواء محشى وفراخ وكل حاجة بجد مش مبالغة ياريت تستضيفينى فى فقرة الطبخ
حمادة المهم
هل لهذه القنوات موقع على الانترنت وماهو؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
ما موقع برنامج النهاردة على الفيس بوك
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بحب دعاء عامر انا بحب جدا لبسها جدا وللاسف اناعرفت انا اسعار العبايات غالية جداااااااااااااااا وللاسف كنت نفسى اجد مكان اخر باسعار مهودا
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا احوانا القناة مشبوههة وهذه نصيحة للعاملين و المشاهدين عيزين ننضف
المتفائلة
عايزة اسال الكتور محمد عمارة انا ديما بفكر وحاسة اني هاموت انا عندي23 سنة وعندي السكر ولكن من النوع الثاني ودايما مظبوط بس مش عارفة اية سبب التفكير دة ودايما اما اتعصب علي اقل شئ
%u0632%u0627%u0626%u0631
السلام عليكم .انا عندى 3 اطفال وسنى 27 ابنى الصغير سنة و4 شهور وعاوزة افطمو بس بعد الفطام بيحصلى ضمور فى الثدى انا بدات امارس رياضة للصدر هل ده كافى ارجو الاجابة لان الموضوع ده بياسر على نفسيتى جدا.
رد زائر سعيدة
عندي مشكلة مع ابنى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
برنامج (النهار دة )مع دعاء عامر الدعاء المستجاب الشيخ / عويضة عثمان
فيديو : وسواس النظافة - برنامج النهار .. ده - دعاء عامر تستضيف الدكتورهشام حتاته
كلمات اغنية النهارده خالد سليم 2011 تتر برنامج النهار ده
دعاء عامر مقدمة برنامج الدين والحياة تتعاقد مع قناة النهار