نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ساويرس يفجر مفاجاة و يرد على كل منتقديه بسبب الصور التى نشرها

قال السيد نجيب ساويرس على كل من ينتقده بسبب نشره لصور لميكى موس و هو بذقن ان الصور نشرها موقع سعودى قبله و لم يعترض اى شخص و قال ان الموقع الذى نشر هذه كان يعلن عن مدينة ديزنى و اشترط ان يمنع فيها الاختلاط لذلك وضع هذه الصور و قال سايروس "فيه موقع سعودي نشر الخبر بنفس لكن يبقى كخ وعيب لما نجيب ساويرس يحط ولازم يتحاسب مش كده؟" و اكد ساويرس انه لم يقصد ابدا اى اساءة لاسلام او السلفيين و قد اعتذر عن ذلك يذكر ان ساويرس قد هوجم هجوم شديد بسبب نشره لهذه الصور و قد هوجمت ايضا شركة موبينيل بسبب هذه الصور
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هذا هو الموقع السعودى الذى نشر الصور هنا

المقال "ساويرس يفجر مفاجاة و يرد على كل منتقديه بسبب الصور التى نشرها" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
وهل خفى هذا الموقع السعودى عن الشباب بالفيس وتويتر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ايوه كخه لما انت يا ساويرس تاخد هذه الصور وتضعها انت بالذات

وضعت نفسك بشكوك ملفتة للنظر

ولأن المسلمين نفسهم لم يفكر أحد منهم بنشرها

حجة غير مقبولة منك وغير مقنعة أساسا

شكرا مشرفنا مستر هشام
%u0632%u0627%u0626%u0631
السلام عليكم ورحمة الله

دائما الكذب طريق الضعيف المنهزم
الموقع يا اخواني الذي تم الاستشهاد به ليس موقع سعودي كما ادعي الكذاب
الموقع شيعي لا يمت للسعودية بصلة
يكفي نظرة واحدة داخل المنتدي الاسلامي لتتأكد
البعض يظن اننا لا نعرف ديننا من اول وهة
زهير ابراهيم
وضعت نفسك بشكوك ملفتة للنظر

صدقتي ايها الاخت الفاضلة
%u0632%u0627%u0626%u0631
هل لو وضع مسلم صوره لمظهر مسيحى بشكل غير لائق ستقبل من الاخوه المسيحيين ام سيثورا على اخوانهم المسلمين !!!!!!!!!!!!! سؤال برىء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هل تقبلون ام لا ارجو الرد
heshsaom
اذا كان الموقع السعودى قد عرض مثل هذة الصور كما تدعى وقد اخطأ فهل من الطبيعى ان تخطىء مثلة وتثير الاحقاد فى ظروف انت تعلمها عن البلد من الواضح انك تبرر خطأ ولكنة مقصود
مصري بالسعودية
اسعد دائما بتعليقاتك ياجدة مع انك انقطعتى فترة وقلقت عليك وسالت عنك
%u0632%u0627%u0626%u0631
الاخ الذي يتسأل عن تصرف المسلمين لو احد تعرض لاحد رموز المسيحية من جانب المسلمين
اقول له ان المسلم صحيح الايمان لا يرضي بان يهان رمز مسيحي حتي و لو بايدي مسيحية
و الدليل هو اعتراض المسلمين علي لوحة ( تبول علي المسيح) المعروضة في باريس و هي بايدي مسيحية

ابحث في جوجل عن هذا الموضوع لعدم قدرتي علي وضع الرابط قبل 100 مشاركة
%u0632%u0627%u0626%u0631
لا للى بيقول ان المسلمين لا يتعرضوا للرموز المسيحية أحب أقوله كان فيه إساءة على الفيس للبابا شنودة بأفظع الصور وكمان اتحط الحذاء على صورته من السلفيين ودة رمز للمسيحيين لكن النقاب والللحية مش رمز لشخص بعينه ومينفعش نختزل الاسلام فى لحية ونقاب وبعدين لو حطينا صورة ميكى بيلعب كورة يبقى احنا كدة أساءنا للاعيبة الكورة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عبد الرحمن 2011
السلام عليكم ورحمة الله

دائما الكذب طريق الضعيف المنهزم
الموقع يا اخواني الذي تم الاستشهاد به ليس موقع سعودي كما ادعي الكذاب
الموقع شيعي لا يمت للسعودية بصلة
يكفي نظرة واحدة داخل المنتدي الاسلامي لتتأكد
البعض يظن اننا لا نعرف ديننا من اول وهة

تمام اخي
الموقع شيعي والسعوديه والاسلام بالكامل براء من هذ المذهب الضال النتن .
العب غيرها يا ساويرس يا حقير

%u0632%u0627%u0626%u0631
بجد انتم مكبرين الموضوع اوي ومزودينها ولو كان حد مسلم هوا الي نشر كنتوا سكتوا بس هيا كده حبيبك يبلعلك الزلط وعدوك يتمنالك الغلط
%u0632%u0627%u0626%u0631
قاطعو موبينيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبى الله هو نعم الوكيل فى م أضل وضل
Shankabooty
لو انتوا بتبصوا على الموضوع بالنظره دى و اخدها من منطلق حساسيه زايده و اللى عمال يقول انه مش موقع سعودى ابحث عن جمله
سيتم قريباً افتتاح مدينة ديزني في الرياض !
هتلاقى عشرات المواقع اللى كاتبه نفس الموضوع هل ده معناه انهم كلهم شيعه ؟!!!! قولوا كلام يعقل
لما انت عندك حساسيه لاديان الأخرين و دينك بالشكل ده و الأخ اللى يتكلم على
شيوخ طلعت قالت فى التليفزيون فى موضوع كامليا شحاته الشيوخ اللى يقول انا شوفتها و اللى انا كنت معاها و هي بتستسلم و اللى عمال يقول و يكذب و يخترع كلام و يهاجم و كلنا عارفين كميه البشر اللى هاجت على الموضوع ده و تسببت فى مشاكل طائفيه و قعدت تردد اكاذيب و افتراءات و صور مفبركه و صور مش كويسه و ناس ماتت و كامليا شحاته طلعت و قال انه كل ده محصلشى و كدبتهم كلهم انا عايز اعرف حدكلم الشيوخ دى ؟!! و الناس اللى هي تكون من صفوه الناس و أصدقهم و بتكلموا فى التليفوزيونات جايين دلواقتى كل واحد يقول نجييب ساويرس نجيب ساويرس و احنا مش بنرضى حد يهين رموز المسيحه او الديانه المسيحيه متكلمشى فى اللى حصل و الكدب اللى حصل ليه وتسبب فى احداث طائفيه ليه و خدع ألاف الناس

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد الصور التي نشرها الفنان احمد زاهر مؤخرا والتي حصلت على اعجاب الملايين..صور بمنتهى الروعة
رجل مليونير يبحث عن زوجة عن طريق الانترنت و يقوم بنشر صور لإغراء العازبات . لن تصدق الصور التي نشرها !