نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

القوى الوطنية بجنوب سيناء تعلن خروجها في مظاهرة حاشدة غدا الجمعة ومحاصرة مستشفى شرم الشيخ

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بعد دعوة العديد من الاحزاب السياسية والوطنية عن عودة الجماهير للميدان التحرير غدا الجمعة 8 يوليوز 2011 واعلانهم عن ثورة غضب ثانية بسبب التباطؤ والتواطؤ التى تشهدها محاكمات رموز الفساد وعلى راسهم الرئيس السابق حسنى مبارك
قررت القوى الوطنية والسياسية بجنوب سيناء وكافة المتضررين من وجود مبارك بشرم الشيخ وهم مستاجرى البازرات والمطاعم والسائقين الأجرة ...بخروجهم غدا في مظاهرات حاشدة سنطلق من مسجد المصطفى كما اعلنو على انهم سيحاصرون مستشفى شرم الشيخ الذي يقيم به الرئيس السابق مبارك وذلك لمنع اي زيارات لهذا الاخير الى جانب اصرارهم على رحيل مبارك ومحاكمته معاكمة عادلة خارج المستشفى ..
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "القوى الوطنية بجنوب سيناء تعلن خروجها في مظاهرة حاشدة غدا الجمعة ومحاصرة مستشفى شرم الشيخ" نشر بواسطة: بتاريخ:
عبد الرحمن 2011

ممكن اعلق تتوقف عضويتي ههههههههههههههههههه
اميرة الورد ارسلت لي مخالفه بدون اي تعليق فكيف يكون الحال ان تم التعليق هههههههههههههههه
أميرة الورد
هههههههههههههههههههههههههههههههه
لا علق براحتك
المخالفة كانت بسبب المواضيع بين المسلمين والمسيحيين انت شخص محترم في ردودك مش هيختلفو عليها اتنين بس في مواضيع المسلمين والمسيحيين غلطت في العبارات فاحنا في المنتدى بنبعت مخالفات لكل الى بيشتم سواء اقباط او مسلمين مش علشان علقت في احد مواضيعي لانى مبديش مخالفة انا في الحالة دى
فمتزعلش لان دي القوانين
عبد الرحمن 2011
هههههههههههههههههههههههههههههههه
لا علق براحتك
المخالفة كانت بسبب المواضيع بين المسلمين والمسيحيين انت شخص محترم في ردودك مش هيختلفو عليها اتنين بس في مواضيع المسلمين والمسيحيين غلطت في العبارات فاحنا في المنتدى بنبعت مخالفات لكل الى بيشتم سواء اقباط او مسلمين مش علشان علقت في احد مواضيعي لانى مبديش مخالفة انا في الحالة دى
فمتزعلش لان دي القوانين

المستغرب يا اميره الورد انني لم اقل شئ في موضوع المسلمين والمسيحيين ولا شتمت حد خالص وكل اللي انا قولته هو مجرد تهدئة وتوضيح للاستاذ مينا عندما شاهدته زعلان وبعدها وصلتني المخالفه اني انا شتمت .
وفضلت ادور وما لقيتش حاجه هههههههههههههههههههههه وقلت يمكن تشابه اسماء ولا الامر اختلط على الاداره
عموما ولا يهمك واشكرك على زوقك وكلماتك الطيبه ولنا عوده للتعليق

أميرة الورد
الردود بتتحذف وكمان في مشرف من مشرفين القسم بلغنى بردو بدة فمعلش

العفو اخى انا مش جاملتك بس دة رايي الشخصي بجد

وشكرا ليك ك
كمان على ذوقك
جدة مصرية
قررت القوى الوطنية والسياسية بجنوب سيناء وكافة المتضررين من وجود مبارك بشرم الشيخ وهم مستاجرى البازرات والمطاعم والسائقين الأجرة

ربنا يستر أميرتنا الجميلة
ولأن القوى الوطنية بسيناء شديدة خالص

هما اتنين شداد
جنوب سيناء
واهالى السويس

مفيش عندهم تفاهم وربنا يستر

شكرا كتير أميرة الورد
عم ابراهيم
قررت القوى الوطنية والسياسية بجنوب سيناء وكافة المتضررين من وجود مبارك بشرم الشيخ وهم مستاجرى البازرات والمطاعم والسائقين الأجرة

ربنا يستر أميرتنا الجميلة
ولأن القوى الوطنية بسيناء شديدة خالص

هما اتنين شداد
جنوب سيناء
واهالى السويس

مفيش عندهم تفاهم وربنا يستر

شكرا كتير أميرة الورد
لا توجد قوي وطنيه بسينا .. مع احترامي لاهالي سينا الكرام

لكنني استطيع ان اقول انها اختراع جديد

من اختراعات المجلس العسكري

هيصه وزمبليطه وتكسير وتخبيط وفي النهايه

مبارك هرب وهذا هو المقصد من فبركة ما يسمونه قوي وطنيه بسينا

وان ها السبب في هروب مبارك
جدة مصرية
لا توجد قوي وطنيه بسينا .. مع احترامي لاهالي سينا الكرام

لكنني استطيع ان اقول انها اختراع جديد

من اختراعات المجلس العسكري

هيصه وزمبليطه وتكسير وتخبيط وفي النهايه

مبارك هرب وهذا هو المقصد من فبركة ما يسمونه قوي وطنيه بسينا

وان ها السبب في هروب مبارك

معقولة يا عم ابراهيم مبارك هرب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أحيانا اقتنع واحيانا بقول مش ممكن

هل يعلم الذين هربوه كيف ستكون النتيجة بمصر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
groby
ياكش يولع ..
زيزو باشا
عم ابراهيم // فعلا كلامك مضبوط 100 فى ال100 من ناحية انه لا توجد فعلا اية قوى وطنية بمحافظة جنوب سيناء لانى عارفهم ( لامؤاخذه بالاسم و العائلة و القبليات ) بسبب عملى معهم منذ اكثر من 15 عاما اوتزيد و للعلم شوية العيال بتوع البازارات زى ما سيادتك قلت ممكن يعملوا تهريجة كده صغيرة ( معمول حسابها جدا ) و ايضا سواقين الاجرة ( للعلم ادارة مرور جنوب سيناء لديها ترخيص لايزيد عن 175 سيارة اجرة بالمحافظه كلها ) مش الاف كالمحافظات الاخرى ؟؟؟؟؟؟ و لكن السابق مازال بالمستشفى و الخدمات موجودة و الحراسات مستمرة حتى تحرير مشاركتى هذه الان و هذا للعلم .. و اشهد الله ( بدون اى تحيز لاننى بطبعى لا اخشى فى الحق سوى الرحمن عز و جل فقط لا غير ) المجلس العسكرى براء من اتيان اى افعال مخالفة لارادة الشعب و امام الله اتحمل هذه المسئولية و الله على ما اقول شهيد و الايام حاتبين صدق كلامى .....
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *******
%u0632%u0627%u0626%u0631
الجأوا إلى الله في هذا الوضع السيء لمصرهو المنجي وربنا يستر
REBEL
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه

هو فية حد تانى ماسك البلد غير المجلس العسكرى

بس تصدق ممكن بردة

اصل شرم اللى ماسكها حسنى وولاد عمة
أميرة الورد
ميرسي لمروركم جميعا
نورتونى

اسم العضو: