نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الاهلى يستغنى عن ابوتريكة وبركات وجمعة

فى تصريح للكابتن مصطفى يونس اكد ان الاهلى يستغنى عن ابوتريكة وبركات وجمعة على التليفزيون فى برنامجه الشهير هنا القاهرة على قناة مودرن حيث اكد ان ادارة النادى الاهلى وافقت على قرار مانويل جوزيه بالاستغناء عن محمد بركات وابوتريكة ووائل جمعة فى خطوة للنادى بتجديد دماء الفريق بشكل كامل واوضح نية الاهلى فى الاستغناء عن النجوم الكبار ومن بينهم محمد بركات ووائل جمعة ومحمد ابوتريكة وسيد معوض ومحمد فضل
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كما صرح ان الاهلى سوف يقوم بالاستغناء عن نصف العدد هذا الموسم والنصف الثانى فى الموسم القادم وذلك لكى لا تتاثر التشكيلة وبالتالى الاداء على مستوى النادى الاهلى

المقال "الاهلى يستغنى عن ابوتريكة وبركات وجمعة" نشر بواسطة: بتاريخ:
احمدشعبان رجب
مش مصدق الخبر
elmmasri
على فكرة الخبر كان امس على لسان الكابتن مصطفى يونس على برنامج هنا القاهرة فى قناة مودرن سبورت
واكيد لو الخبر مش صح كان الكابتن مصطفى هيفكر الف مرة قبل ما يقول حاجة خطيرة زى دى
ده الخبر بيمس كل نجوم الاهلى الكبار
asdasd2011
من المنطقي جدا اللي يكبر في السن يستريح والا كان الناس تستمر في العمل بعد الستين ولكن نشر الخبر بهذه الطريقة الاستفزازية مقصود منه قلاقل في الاهلي
elmmasri
هو ده الكلام المظبوط
فعلا الخبر مقصود منه اثارة بلبلة داخل الاهلى والكل دلوقتى بيحاول يهز الاهلى باى شيئ زى مثلا الاهلى يستبعد ابونريكة وبركات وجمعه وممكنن الخبر يكون بطريقى حسن بس الاعلم دلوقتى بيدور على اى خبر ويحاول انه يظبطه علشان يبقى اقوى من غيره
hemavenos
انا بنصح كل نجوم الاهلى الكبار انهم ميفكروش يسيبو الاهلى واذا الاهلى فكر فى الاستغناء عنهم اكرم ليهم يعتزلو وهما فى الاهلى لانهم لو فكرو يسيبو الاهلى هيتبهدلو
shiref shiref
بامانة كفاية عليهم كدة هما ادوا كتير وكتر خيرهم
ايتن
اكيد لاء هو مش عبيط علان يمشي كل اللعيبة الكبار ويسيب الصغيرين
ثانكس
%u0632%u0627%u0626%u0631
هو دة الكلام كفاية بقى نقول ابو تريكة وجمعة و بركات
بس فى راى بركات مظلوم
%u0632%u0627%u0626%u0631
ايه الهبل ده مش ممكن طبعا
elmmasri
انا مقاتش انهم هيمشو الموسم ده الخبر بيقول ان مانويل جوزيه هو اللى طلب من النادى والنادى وافق بس بشرط انهم يمشو اللى هما مش محتاجينهم الموسم ده بس وان الفريق لازم يتعمل له تجديد دماء بالكامل خلال موسمين
وبصراحة الناس دى تعبت ومش ممكن تدى اكتر او حتى زى اللى هيا ادته للاهلى جمهة وبركات وابوتريكه كانو بصراحة من جيل النجوم للاهلى اللى صعب تجديده او تعويضه مرة اخرى
وانا افضل بدل ما يمشو يفضلو فى الاهلى وياخدو مناصب شرفيه فى الاهلى احسن ليهم زى ناس كتير ما عملت واعتزلت بدرة لما لقت نفسها معدتش تقدر تكمل لعب لانهم مش هياخدو اى فرصة فى نادى تانى زى الاهلى

بس انا فعلا مع الراى اللى بيقول ان بركات لسة عنده كتير وان سنه فعلا لسة ضغير وممكن يدى للاهلى كتير
elmmasri
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
hassan2011
لم يحدث ما فى الخبر بل العكس بركات هو انجح لاعبى الاهلى الان
ميدو التراس
مصطفي يونس مغلول ومليان حقد من ادارة الاهلي وبيطلع اخبار تعمل اثارة ومشاكل في النادي وجميع الاهلوية بيحتقروه
elmmasri
نعتذر عن هذا الخبر ..فقد تاكد انه غير صحيح وقتها

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
أخيراً....الأهلى يستغنى رسمياً عن فابيو جونيور وغياب متعب وبركات
اعتزال ابوتريكة وبركات
انباء عن اعتزال ابوتريكة وبركات اعتراضا على احداث مباراة المصرى
مفاجاة الاهلى .اعتزال أبوتريكة وبركات وجمعة في حالة الهزيمة من الزمالك
شاهد بالفيديو..محمد شبانه يطالب الاهلى بتسريح بركات والصقر وجمعة - ويأمر ابوتريكة بالاعتزال حتى لا ت