نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انتهاكات صارخه لضابط شرطه وفرقه من حرس الحدود

فى مسلسل تجاوزات جهاز الشرطه الذى لاينتهى يعيد لنا اليوم حلقه صارخه من تلك التجاوزات فى ضابط شرطه مع فرقه من حرس الحدود ليهجموا على كافتيريا برأس غارب بحجه وجود مهربى مخدرات ويتناولوا الضرب والاهانه للعاملين فى الكافتيريا فى عمليه يكون ابسط ماتوصف به هى عمليه بلطجيه وليس جهاز من المفترض ان يكون المسئول عن الامن والامان ليشيع الفزع والخوف بين العاملين ويتعرض 22 فردا بالكافتيريا للضرب المبرح والاهانه وسيل من السباب القذر على يد النقيب المسئول ويدعى يحيى محمد الذى قام ومعه قوات من حرس الحدود بالهجوم على كافتريا العزيزيه وموقعها فى الكيلو 30 طريق الزعفرانه بمدينه رأس غارب وطرد الزبائن من الكافتريا وبطح العمال على الارض ثم ضربهم ضربا مبرحا واطلاق بضع اعيره ناريه فى الهواء بحجه وجود مهربى مخدرات بالكافتريا ومما يمكن ان يوصف به نقيب شرطه هو انه اقل مايقال عنه انه سافل للتبول على العامليين بالكافتريا وقد تتسائلوا عن سبب كل هذا لاجيبكم ان جهاز الشرطه يريد ان يجلس على الكافتريا بدون ان يدفع فاتوره طلباته وبالرغم ان صاحب الكافتريا يعمل لهم خصم كبير الا ان الامر لايعجبهم فقاموا بتأديب العاملين بالكافتريا وقاموا بالاعتداء على 322 فردا لم يسلموا من الضرب والاهانه ونقلوا بالاسعاف الى مستشفى رأس غارب المركزى بعد استنجاد العاملين تليفونيا بالاسعاف وكانت المستشفى قد بلغت وكيل وزاره الصحه الدكتور اسامه عبد العظيم عن حاله العاملين الذى اتصل بدوره على غرفه عمليات البحر الاحمر وقد اصدر الحاكم العسكرى قرارا بأحاله كل من النقيب يحى المتسبب فى الحادثه ومعه 13 فردا من حرس الحدود الى النيابه العسكريه

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "انتهاكات صارخه لضابط شرطه وفرقه من حرس الحدود" نشر بواسطة: بتاريخ:
عبد الرحمن 2011

اعتدوا على 322 شخص طيب كم كان عدد الامن
وايه علاقة الشرطه بحرس الحدود . معلش هو استفسار مش اكثر

%u0632%u0627%u0626%u0631
حرام تظلمو الشورطه الشورطه مظلومه انا من الناس صحاب الكفاتريه واعرف الحكايه كاملهو جهاز الشورطه ليس لهو دخل في هذة الالحداث
REBEL
انا مش عارف العيسوى مبيطلعش يفسر البلاوى دى لية ويفهمنا اية الموضوع بالظبط بدل الكلام ما يكتر وتكون الشرطة هى المضروبة مش العمال

منك لله يا عيسوى يا زفت انت واللى معينك
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا جماعه عايز اقول راى يمكن يكون غريب شويه الشرطه المصريه كلنا عارفين ان كان لها تجاوزات كتير وفاضحه وانا معاكم بس انا شايف ان الشرطه المصريه ككيان محتاج تاهيل نفسى من الشعب اولا ومن الحكومه ومينفعش تسخين الناس عليهم بالطريقه دى كل شويه عشان يعرفوا يشوفوا شغلهم ممكن ننتقدهم بس باسلوب غير التسخين ده ويتحاسب اللى يخطء بس بطريقه علميه ويكون فيها تاهيل للاحسن موش بالطريقه دى انتم خليتم الشعب معدش طايقهم وبكده موش هيشتغلوا فى ظروف مناسبه وده شيئ هياثر على الامن ونجاح الثوره وانا بنادى ان الشعب والحكومه يشوفوا حلول تانيه لتاهيل الشرطه كى تقوم بعملها بنجاح وباحترام موش كل شويه نسخن الناس عليهم
eng_alasakik

اعتدوا على 322 شخص طيب كم كان عدد الامن
وايه علاقة الشرطه بحرس الحدود . معلش هو استفسار مش اكثر

يااخى اعتدوا عل 22 شخصا فقط اما عدد الافراد المعتدين هم النقيب يحيى + 13 من حرس الحدود وايه اللى لم الشامى على المغربى واضح ان جهاز الشرطه يتعاون معه الشرطه العسكريه لحرس الحدود وشكرا على اهتمامك
أسماء المصابين الذين يتلقون العلاج بمستشفى رأس غارب المركزي وعددهم 22 مصابا وهم . 1- محمد طه حسن 37 سنة
2 - محمود على أحمد 22 سنة
3- عبد العليم أحمد محمد 18 سنة
4 - رامي أحمد حسن 21 سنة
5- أحمد عبد الفتاح إبراهيم 15 سنة
6 – عبد الله عبد الرحمن السيد 17 سنة
7- إسلام أحمد صديق 21 سنة
8 – مرو على عبد الظاهر 20 سنة
9 - هاني حمادة محمد 24 سنة
10 – على طه أحمد 22 سنة
11- أحمد عادل محمد 15 سنة
12 – خالد مصطفى مصطفى 21 سنة
13- بهاء محمد عبد العظيم 21 سنة
14- روماني غطاس 20 سنة
15 – فؤاد أحمد فؤاد 16 سنة
16 – أحمد على محمود عبد الله 22 سنة
17- عمرو محمد حافظ 20 سنة
18- عبد الله خلف عبد الله 19 سنة
19 – محمد محسن عبد العزيز 19 سنة
20 - أحمد أنور أحمد 18 سنة
21 – أحمد عثمان محمود 25 سنة
22- محمود سلام على 17 سنة .
عبد الرحمن 2011
يااخى اعتدوا عل 22 شخصا فقط اما عدد الافراد المعتدين هم النقيب يحيى + 13 من حرس الحدود وايه اللى لم الشامى على المغربى واضح ان جهاز الشرطه يتعاون معه الشرطه العسكريه لحرس الحدود وشكرا على اهتمامك
أسماء المصابين الذين يتلقون العلاج بمستشفى رأس غارب المركزي وعددهم 22 مصابا وهم . 1-

يا انج يا حبيبي انت زعلت كده ليه الرقم انا شوفته مرتين وكان 322 ما اعرفش بقى اذا انت عدلته ولا انا النظر خاني والحكايه كلها استفسار حتى نسوعب الموضوع جيدا وتوصل المعلومه بقناعه مش اكتر .
ليه احنا اصبحت لدينا حساسيه من المشاركات وبناخد الاستفسار على انه تكذيب او تخوين . طبعا انت ما قولتش كده بس واضح انك زعلان . واتمنى اني اكون مخطاء في ظني عشان انت حبيبي برضو ومش عايزك تزعل مني

%u0632%u0627%u0626%u0631
انتهاكات صارخه لضابط شرطه وفرقه من حرس الحدود

شرطة+ جيش = قتلة الشعب

الاعتداء 322

الاصابات التى تتلقى العلاج 22

عدد افراد الشرطة 1
عدد افراد حرس الحدود 13

ماهو سبب قيادة الشرطة ل حرس الحدود( الله واعلم )
جدة مصرية
مأساة بكل المقاييس

سنظل على هذا الحال ولأن الكبار يريدون ذلك والوزراء ما هما الا عرائس يحركوها

زى ما هما عاوزين ولأن اذا كان العيسوى له كلمة صحيح ؟؟؟؟؟؟؟؟ كان منع هذه الاحداث من اول ما مسك الوزارة

ولو كان عصام شرف عنده القدرة فعلا انه يغير وزير ؟؟ كان فعلا غير العيسوى بالذات ولكن مساكين ومضغوط عليهم

شكرا مشرفنا انج
زهير ابراهيم
حرام تظلمو الشورطه الشورطه مظلومه انا من الناس صحاب الكفاتريه واعرف الحكايه كاملهو جهاز الشورطه ليس لهو دخل في هذة الالحداث
اخي الفاضل هل ممكن توضح الكلام اكثر
لان الكلام اللي بتقوله خطير
زهير ابراهيم

يا انج يا حبيبي انت زعلت كده ليه الرقم انا شوفته مرتين وكان 322 ما اعرفش بقى اذا انت عدلته ولا انا النظر خاني والحكايه كلها استفسار حتى نسوعب الموضوع جيدا وتوصل المعلومه بقناعه مش اكتر .
ليه احنا اصبحت لدينا حساسيه من المشاركات وبناخد الاستفسار على انه تكذيب او تخوين . طبعا انت ما قولتش كده بس واضح انك زعلان . واتمنى اني اكون مخطاء في ظني عشان انت حبيبي برضو ومش عايزك تزعل مني

كلامك صح يا عبد الرحمن الرقم المكتوب زي ماقولت
eng_alasakik

ياحبيب قلبى انا مازعلتش ولا حاجه لكن الرقم 22 فقط وليس 322 وبعدين انا رضيت عليك من غير اى زعل ومش ممكن ازعل منك بالذات ياعبد الرحمن انت حبيبى
%u0632%u0627%u0626%u0631
الساده اهل غارب الشرفاء انا محمد عبد العزيز صاحب العزيزيه وانا لسه راجع من السويس الان واحب ان اعرفكم ان الموضوع هو شخص غير مسئول وهو النقيب يحيى قد تعدى على العامليين بالكافتريا بشكل غير ادمى لاكن توجد ناس فى البلد محترمه ومنهم من وقف بجانبى واخص بالذكر اللواء سعد اميين الذى انقذ العامليين واقف هذه المهزله بتحركه الى الكافتريا وكذلك جميع قيادات الجيش من نقيب محمود بدر والمحترم مقدم خالد قائد المخابرات حرس الحدود قائد المخبرات الحربيه والمقدم خالد والمقدم اشرف قائد القطاع والسيد المقدم مجدى لاكن كل التقدير والاحترام للسيد القائد اللواء صدقى صبحى الذى اقسم على اخذ حق المعتدى عليهم والسيد الخلوق اللواء اسامه انور والسيد العميد محمد عبد السلام الذيين كان لهم الفضل بعد الله نزع فتيل الازمه بكل حكمه واعطاء اصحاب الحق لهم وما لمسناه من حسن الاستقبال ورد الاعتبار للعامليين والاعتزار لهم لذا وجب التوضيح وشكر اكبر لابناء راس غارب لوقوفهم فى هذه المحنه فكل الشكر والتقدير
eng_alasakik
الساده اهل غارب الشرفاء انا محمد عبد العزيز صاحب العزيزيه وانا لسه راجع من السويس الان واحب ان اعرفكم ان الموضوع هو شخص غير مسئول وهو النقيب يحيى قد تعدى على العامليين بالكافتريا بشكل غير ادمى لاكن توجد ناس فى البلد محترمه ومنهم من وقف بجانبى واخص بالذكر اللواء سعد اميين الذى انقذ العامليين واقف هذه المهزله بتحركه الى الكافتريا وكذلك جميع قيادات الجيش من نقيب محمود بدر والمحترم مقدم خالد قائد المخابرات حرس الحدود قائد المخبرات الحربيه والمقدم خالد والمقدم اشرف قائد القطاع والسيد المقدم مجدى لاكن كل التقدير والاحترام للسيد القائد اللواء صدقى صبحى الذى اقسم على اخذ حق المعتدى عليهم والسيد الخلوق اللواء اسامه انور والسيد العميد محمد عبد السلام الذيين كان لهم الفضل بعد الله نزع فتيل الازمه بكل حكمه واعطاء اصحاب الحق لهم وما لمسناه من حسن الاستقبال ورد الاعتبار للعامليين والاعتزار لهم لذا وجب التوضيح وشكر اكبر لابناء راس غارب لوقوفهم فى هذه المحنه فكل الشكر والتقدير
وشهد شاهد من اهلها بدون تعليق الف شكر على التوضبح
%u0632%u0627%u0626%u0631
لا حول ولا قوة الا بالله
حسبنا الله ونعم الوكيل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو: مذيع الجزيرة يقول لضابط شرطه انت لست محترماً
كلمات اغنية يا ساريه ميريام فارس البوم من عيونى 2011
مصر تدخل موسوعة جينيس للارقام القياسية برفع العلم المصرى على اكبر ساريه فى العالم