نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

أين وزير الداخليه ؟:ضابط شرطه الهرم يهددزوج بكل الوسائل لاجباره على ترك زوجته لانها تعجبه

تحت عنوان تطهير الشرطه حبر على ورق قدم لنا اليوم السابع قصه فساد من نوع جديد لضابط شرطه فى قسم الهرم اقل مايقال عنها انها قصه فيلم لايمكن تحدث فى الحقيقه وان كانت بالفعل قد صورت فليما قديما بأحداثها الجديده التى تمتد الى احداث ايامنا هذه بعد الثوره وفى ايام يقال فيها ان الشرطه تتطهر الفيلم هو فيلم الزوجه الثانيه وبالرغم ان الفيلم التى قامت ببطولته الفنانه سعاد حسنى من عشرات السنين قد يكون مقبولا لفارق الزمن فى تلك الفتره الا ان الضابط وسام عبدالمحسن كامل هنيدى وهو ضابط بقسم الهرم لايزال يريد ان يعيد سيناريو الفيلم من جديد ليحصل على زوجه مواطن عندما شاهدها طار عقله من جمالها وصمم على ان تكون من نصيبه مهما حدث متحديا بهذا الشعور كل ماحملت مهنته من شرف او حملت انسانيته من كرامه او رحمه او ورع من الله وبدلا ان يكون وسيطا فى جلب الحقوق لاصحابها اصبح وسيطا لشيطان رغباته الذى خيل له انه يستطيع عمل اى شىء وكل شىء فتعامل مع الحدث بجبروت لم يسبق له مثيل لقد لفق التهم لاخو الزوج وارسل رسائل التهديد للزوج والزوجه من تليفونه الشخصى والمسجل بأسمه والغريب انه بكل جبروت ارسل للزوج بعد تلفيق التهم لاخيه واخذ اخيه حكم بثلاث سنوات سجن يهدده بقوله سيب وانا اسيب قاصدا ان يترك الزوج زوجته ويطلقها ليستولى عليها الضابط العاشق الولهان انها قصه بسيطه قد تحدث فى الافلام فقط ولكن على الحقيقه تعرفنا كم بلغ الفساد فى جهاز الشرطه فلم يكتفى بالقاء التهم وتعذيب الابرياء وزجهم بالسجون ولم يكتفى بدماء الثوار بل طال الامر الان الاعراض ليوصل بهذا الضابط السفاله والانحطاط ليضغط على زوج بأن يترك زوجته لانها اعجبته وتعففت ان تمارس معه الرزيله واتعجب من وزير الداخليه من دفاعه المستميت على ج-هاز الشرطه ونطلب منه ان يضع نهايه لتلك القصه وذلك السيناريو الجديد لضباط داخليته الذين يملاهم الفساد
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "أين وزير الداخليه ؟:ضابط شرطه الهرم يهددزوج بكل الوسائل لاجباره على ترك زوجته لانها تعجبه" نشر بواسطة: بتاريخ:
drspiderman
لا حوه ولا قوه الا بالله
هي الناس مش هتتغير ابداااااااااا
و مش هيتم محاسبتهم الناس دي ؟؟
eng_alasakik
بدئت القصه عندما ذهب هو وفرقه من افراد الامن من قسم الشرطه لاستدعاء المواطن عطيه 30 سنهالمطلوب استدعاءه فى بلاغ مقدم ضده وفى منزل عطيه رأى الضابط وسام زوجه عطيه الجميله وطار عقله من جمالها وكانت الزوجه فى حاله يرثى لها من لهفتها على زوجها ولكن وسام هدى من روعتها واكد لها انه سوف يخرج ويرجع لها زوجها سريعا وفى حاله انه لم يرجع اعطها رقم تليفونه المحمول لتتصل به وسيقوم بالازم لرجوع زوجها وطلب منها رقم تليفونها بحجه انه لايرد على تليفونات لايعرفها وهكذا بدئت القصه برسائل للزوجه بالاعجاب ومطالبه فى مقابلتها ولكنها كانت زوجه محترمه فقامت بصده وصارحت الزوج عندما رأت من الضابط انه لايتراجع وبدأ بعد الرفض من الزوجه برسائل تهديد ووعيد عمل الزوج
محضرا للضابط رقم 9 أحوال بتاريخ 27 يونيو 2011وبدئت سلسله اخرى من التهديدات للتنازل عن المحضر والحاق بالزوج مالحق باخوه ولايزال الى الان التهديدات مستمره
eng_alasakik
لا حوه ولا قوه الا بالله
هي الناس مش هتتغير ابداااااااااا
و مش هيتم محاسبتهم الناس دي ؟؟
والله يااخى يحضرنى مثلا يقول ان لم تستحى فأفعل ماشئت وهذا ابلغ رد على ممارسات الشرطه فهم يفعلون كل شىء ولايحاسبهم احد
dr tarek
يا أخ يا كاتب هذا الخبر المنقول من اقذر جريدة فى مصر .. حاول تكون عقلانى فى كتاباتك وبلاش والنبى تتفرج على افلام كتير... ويا ريت تحاول تنسا ان ضابط الشرطة معلم على قفاك.. اهدا وبلاش تفكيرك الفاشل ده..
عبد الرحمن 2011

انت يا اخي انج تريد الوقيعه بين الشعب والشرطه ههههههههههههههههههه.
وسلام كبير اوي للعيسوي الاهبل الكذاب

جدة مصرية
وآخرتها ايه يا انج ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كان نفسى اعرف رأى شلة الصامتون بروكسى فى هذا الحدث

هل سيصرون على رأيهم ؟؟؟؟ والا حا ينضموا للمعتصمين بالتحرير ؟؟؟

شكرا مشرفنا انج
الشاطر حسن
الورق ورقنا والمأذون مأذونا هو حد هيحاسبنا وأطيعوا الله وأطيعوا الرسول وألوي الأمر منكم
احمدشعبان رجب
كل عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــام وانتم بخــــــــــــــــــــــــــــير
عبد الرحمن 2011
ويا ريت تحاول تنسا ان ضابط الشرطة معلم على قفاك.. اهدا وبلاش تفكيرك الفاشل ده..

بعد اذنك اخي انج ارد على هذا التافه نيابة عنك
صحيح انتم جهاز الشرطه ضربتم الشعب على قفاه فتره من الزمن ولك ان تفتخر بهذا ايها الجبان المشكوك في مصريتك
لكن اسمح لي ان اقول لك ان الشعب ضربكم على قفاكم ضربه عوضت القديم والجديد
والعالم كله لن ينسى انكساركم امام الشعب ايها الجبناء ههههههههههههه
اتعلم تتكلم بادب مع الناس يا اقذر ما انجبت مصر الحره - ولكن من اين تاتي بالادب وانتم تربيتهم على القذاره
مره اخرى ايه رايك في الشعب اللي علم على قفاكم وكسر شوكتكم الي الابد ههههههههههههههههههه
dr tarek
اولا يا اخ عبد الرحمن انا دكتور بشرى . ولست ضابط شرطة . ثانيا ارجو منك التكلم بادب واحترام و لا داعى للوقاحة. فاختلاف الرآى وارد ولكن باحترام. ثانيا هل انت بالله عليك مقتنع بالخبر العبيط دا.. دى افلام يا اخ عبد الرحمن، عموما انا مسامحك لانى والله احبك فى الله. ويا اخ انج لا داعى للتضخيم و احداث الفتنة.
عبد الرحمن 2011
اولا يا اخ عبد الرحمن انا دكتور بشرى . ولست ضابط شرطة . ثانيا ارجو منك التكلم بادب واحترام و لا داعى للوقاحة. فاختلاف الرآى وارد ولكن باحترام. ثانيا هل انت بالله عليك مقتنع بالخبر العبيط دا.. دى افلام يا اخ عبد الرحمن، عموما انا مسامحك لانى والله احبك فى الله. ويا اخ انج لا داعى للتضخيم و احداث الفتنة.

طيب يا اخي مش انت اللي بدأت وقولت الظابط معلم على قفاك مش ده برضو غلط يعني معقوله انك تستفذ الناس بهذا الشكل وبعدين تزعل من الرد .
عموما انا اسف فقد اكون خرجت عن شعوري شويه مع ان هذا ليس من طبعي سامحنا الله واياك
واسف مره اخرى

زيزو باشا
شوفوا بقى بلاش المثل العبيط ( الحسنة تخص و السيئة تعم ) اولا : لو الموضوع ده صحيح ( مع انه مشكوك فيه بنسبة كبيرة ) و اقولكم ليه لو اتعمل محضر بهذه الوقائع ضد الضابط باسانيد الموبايل و الرسائل عمره ابدا ابدا ما ياخذ .ز رقم احوال القسم نهائيا .. لازم يقيد برقم جنحة ضد الضابط مش احوال ؟؟؟
ثانيا : مش دفاع عن الضابط و الا حاجة بس لازم المثل يبقى ( السيئة تخص صاحبها فقط ) مش الجهاز كله البلد فيها مليون جهاز و كلهم فيهم اخطاء لان الناس ليسوا معصومين من الخطا مش كده و الا انا غلطان ؟؟؟
ثالثا: للمرة المليون مش حانقول المصدر ؟ظ لكن حانقول ( زبالات المصادر اليوم الاخير بلاش قرف ) جريده مش حانقول صفراء غامق ( لا نخليها احسن شوية .. سوداء غامق ) عمر الجريده دى ما نشرت خبر الا للتهييج و اثارة البلبلة و الكل عارفين كده و الا ايه ؟؟؟ على فكرة نسيت اقول انه من كذب الجريدة الهبلة دى ان الضابط بيضغط على الغلبانين علشان يتنازلوا عن محضر ( برقم احوال ) شوفوا العبط فى الفبركة كانوا قالوا محضر برقم جنحة كان يبقى الكلام معقول شوية و اللى يعرف القانون يعى صحة و صدق كلامى القانونى فى هذا الشان و سلم لى على ( السوده الغامقة ) بلاش قرف ؟؟؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *****
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا حاجه واحده بس عايزه اعرفها هو لفق تهمه لاخوه ليه طب ما لفقش التهمه للزوج ليه بدل اللفه دى؟
REBEL
زيزو يا حبيبى انت ادرى واحد بالموضوع دا والموضوع سواء صح او غلط كدا كدا احنا مش طايقيين الشرطو ولعلمك ولا خبر من دا بيزود حاجة عشان احنا شايفين احوال الشرطة بعنينا مش بالاخبار فمش محناجة

وانت عارف كدا يا زيزو واتحداك تجيب عشر ظبطا شرطة وتطلع منهم اكتر من اتنين هم اللى كويسين والباقى ازبل من الزبالة يعنى 20 فى المية عندك فقط هى اللى كويسة ودول ميعملوش حاجة خالص تحت قيادات كلها فاسدة واقل حاجة منهم هيكون موقف محايد مش هنشوف منهم حاجة وحشة يعنى لا بيعملوا حاجة كويسة ولا حاجة وحشة فى الشعب
فسيبك من الاخبار دى وانا عن نفسى بقولك كدا انها مبتأثرش بس الواحد بيكتب ويعلق من كتر كرهة لجهاز الشرطة
eng_alasakik

انت يا اخي انج تريد الوقيعه بين الشعب والشرطه ههههههههههههههههههه.
وسلام كبير اوي للعيسوي الاهبل الكذاب

هههههههههههههوالله ياعبد الرحمن هما مش ناقين وقيعتى هما واقعين فى بعض من زمان احنا بنهدى النفوس بس
eng_alasakik
مع كل الاحترام والتقدير لرأى سعادتك فى الجريده التى نشرت الخبر لكننا لاننكر ابدا كل تجاوزات الشرطه واللى كانت السبب الاكبر فى ثوره 25 يناير واعتقد انك اخطأت فى حقى بالرد الاول مما جعل الاخ عبد الرحمن بالرد عليك وبعدين طلبت منه التكلم بأدب وبأحترام وللاسف سمحت لنفسك ان تتكلم بأسلوب لاداعى لان اذكر مسمياته ولكنك لم تتقبل الرد
اخى الزائر انا كنت ممكن احذف مشاركتك ولكنى دائما احب حريه ابداء الرد يمكنك ان ترد بما يحلو لك طالما ملتزم بحدود اللياقه والادب واحترام الاخريين وسنكون سعداء بمشاركتك معنا دائما
زيزو باشا
انا اسف يا اخوان المشرف العزيز .. انج .. ياريت بلاش اسلوب التهديد فى المقدرة على حذف المشاركات بهذه الطريقه نهائيا !! كلنا نقول راينا و يجب ذلك فى حدود الاحترام و اللياقة .. لكن التهديد بالحذف غير لائق نهائيا مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟؟
eng_alasakik
انا اسف يا اخوان المشرف العزيز .. انج .. ياريت بلاش اسلوب التهديد فى المقدرة على حذف المشاركات بهذه الطريقه نهائيا !! كلنا نقول راينا و يجب ذلك فى حدود الاحترام و اللياقة .. لكن التهديد بالحذف غير لائق نهائيا مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟؟
أخى العزيز زيزو
اعتقد اننى اتبعت اسلوب مهذب جدا فى الرد عليه ويظهر انك لم تقرأ رده واوضحه لك لربما تلاحظ انا كنت برد على ايه مشاركته كانت كالتالى :
((يا أخ يا كاتب هذا الخبر المنقول من اقذر جريدة فى مصر .. حاول تكون عقلانى فى كتاباتك وبلاش والنبى تتفرج على افلام كتير... ويا ريت تحاول تنسا ان ضابط الشرطة معلم على قفاك.. اهدا وبلاش تفكيرك الفاشل ده.. ))
انا ماكانش اسلوبى تهديد ابدا ولا حتى خطر على بالى عند كتابته انه تهديد كل المشرفين عندهم امر فى حاله اى سب او الفاظ خارجه اننا نحزف المشاركه ولكنى رأيت ان كلامه مش اكتر من رأى ولكن كتب بطريقه قد تكون غير مقصوده ولكن فيها تجريح لشخصى ورغم ذلك لم ارد عليه الابعد مازعل من رد الاخ عبد الرحمن عندما رد عليه بنفس اسلوبه
اخى زيزو انت نفسك عارضت على الجريده والخبر ولكن بأسلوب مقبول وبالتالى اختلاف الرأى لايفسد للود قضيه وكل واحد منا بيكتب مايقتنع به شخصيا وفى الاخر لاانا وانت اللى اخترعت الخبر والحمد لله انى صورت المصدر وذلك لانى انا شخصيا مش بحب اليوم السابع بس كلنا عارفين الشرطه سيئه السمعه وده لاانا وانت لك يد فيه هما اللى عملوا كده بنفسهم وعلى العموم الموضوع عدى وان شاء الله خير واختم بجملتك الجميله و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *****

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مفاجأة خطيرة .. ضابط جيش سابق هو من قام بتفجير موكب وزير الداخليه
شاهد ضابط بالجيش يتعدي علي ضابط شرطه بالضرب ثم يضربه في رأسه بمؤخرة سلاحة الناري .
بقرار من وزير الداخليه: مكافئه لكل ضابط يطلق رصاص على البلطجيه
بالفيديو : النقيب هانى ضحيه نجل وزير البترول سامح فهمى الذى تحول من ضابط شرطه الى بائع ملابس مستعمله