نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مساعدة ادسنس الان فيها عرب !

في اخر ثلاث ايميلات الى مساعدة ادسنس adsense support رد علي مرة "سامح" ومرة "احمد" ومرة "هبة" !!
دول عرب ولكن بيردوا باللغة الي ارسلت بيها البريد، طبعا مستوى المساعدة منخفض للغاية (شكلهم متعينيين بالواسطة) او يمكن عشان في البداية لكن الاكيد لما كان بيردوا من كاليفورنيا اللي هو المقر الرئيسي لجوجل كان الرد افضل بكثير ومساعدة حقيقية
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

قيل لي ان جوجل ليه مقر في القرية الذكية في مصر لكن انا مش متاكد، دا غير ان الشيكات اللي بتروح للمصريين بتصدر من جزر البهاماز !! لان دا اقرب مقر فيه واحد موثوق من جوجل لامضاء الشيكات

عيب اخر في هو ان المراقبين نايميين فالعسل نوم !! كمية المنتديات والمواقع المخالفة الان التي تعرض ادسنس فوق المخالفات مباشرة هي اثر مما مضى، كما ان الردود الان تستغرق يتم الرد عليها بشكل اوتوماتيكي وتستغرق وقت كبير جدا للرد (عشان فاجازة)

دا غير ان الشيكات اتاخرت جدا ...
قد يكون تطوير او اجازة او مشكلة .. الله اعلم

في رايي الشخصي يجب على جوجل تصفية العاملين لديها وابقاء الافضل وتعيين اشخاص جدد ..

المقال "مساعدة ادسنس الان فيها عرب !" نشر بواسطة: بتاريخ:
gogo
هيا فيها عرب اه لاكن .....

مستوى الخدمه والردود سيء للغايه وغير مفيد بشكل كبير بالاضافه للتأخير

فسؤالي لهم كان يستغرق في بعض الاحيان اكثر من 3 اسابيع !!

لا وايه لا يرد عليه كمان الا بعد عذااااااااااب

انا مش عارف ليه

اما حكايه الشيكات دي ... لسا انا في بدايتي وربنا يوفينا ونكمل المشوار بلا انقطاع

وشكرا ليك على الموضوع الجميل

تقبل تحياتي

اخوك احمد
إنتهيت
بس انا اسمع ان جوجل شغلها من حديد انا بردة لسة جديدة ولسة معملتش ولا تعامل غير الاشتراك وربنا يسهل ويكون الحال انعدل
alikemo
في اخر ثلاث ايميلات الى مساعدة ادسنس adsense support رد علي مرة "سامح" ومرة "احمد" ومرة "هبة" !!
دول عرب ولكن بيردوا باللغة الي ارسلت بيها البريد، طبعا مستوى المساعدة منخفض للغاية (شكلهم متعينيين بالواسطة) او يمكن عشان في البداية لكن الاكيد لما كان بيردوا من كاليفورنيا اللي هو المقر الرئيسي لجوجل كان الرد افضل بكثير ومساعدة حقيقية

قيل لي ان جوجل ليه مقر في القرية الذكية في مصر لكن انا مش متاكد، دا غير ان الشيكات اللي بتروح للمصريين بتصدر من جزر البهاماز !! لان دا اقرب مقر فيه واحد موثوق من جوجل لامضاء الشيكات

عيب اخر في هو ان المراقبين نايميين فالعسل نوم !! كمية المنتديات والمواقع المخالفة الان التي تعرض ادسنس فوق المخالفات مباشرة هي اثر مما مضى، كما ان الردود الان تستغرق يتم الرد عليها بشكل اوتوماتيكي وتستغرق وقت كبير جدا للرد (عشان فاجازة)

دا غير ان الشيكات اتاخرت جدا ...
قد يكون تطوير او اجازة او مشكلة .. الله اعلم

في رايي الشخصي يجب على جوجل تصفية العاملين لديها وابقاء الافضل وتعيين اشخاص جدد ..

انا شغال فى القرية الذكية بس بصراحه مشفتش اى مبنى لجوجل بس هسأل واقولك
melege
انا راسلتهم قبل كده أكتر من مرة ووصل الرد تانى يوم ومش من عرب خالص، حاول تختار الواجهة Interface بالانجلش قبل ما تراسلهم.

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم