نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ذكـــــــــــــ......ــــرياتى

اعضاااااااااااااء نجوم مصريه الجامدين اوووووووووووووي

فكره التوبيك

ان زمان كان المنتدي جامد بس عشان بنبقى موجودين مع بعض احنا عاوزين نحيى زكري اصحابانا
اللى هنا واللى كانو هنا واللى معدوش بيدخلو
يلاااااااا نرجع ايام زمان

نتكلم هنا وندردش مع بعض زي زمان نفتكر اصحابانا ونقول مواقف حصلت معاانا اللى موجود من سنه او اتنين او تلاته سنين او جديد هيدخل ويقوووووول ويتكلم
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يارب فكره التوبيك تعجبكم

وكل سنه وانتو طيبين

المقال "ذكـــــــــــــ......ــــرياتى" نشر بواسطة: بتاريخ:
ايتن
فكرة جامدة
ثانكس
!XP!
لالالالالالالالالالا مش بحب اللون ده هو انا عامل التوبيك عشان ثانكس وكده
بنقول زكرياااااااات ولا نسيتى
يعنى عاوز فرح هنا
ايتن
ههههههههههههه استني بس يا عم افوق لحسن انا دمار دلوقتي وهفتكر كل حاجة
نخلص بس وهرجع اقول وافتكر هههههههه
!XP!
اه اذا كان كده ماشى هههههههههههههههه
magic emy
انا فاكره وانا صغيره كانت تيته بتخدنى على رجلها و تأكلنى و كانت بتبوسنى و تدينى فلوس و كانت بتحكيلى عن ذكريتها وهى صغيره و بابا وهو صغير كان بيعمل ايه وحشانى يا تيته
ايتن
البقاء للة يا ايمي
معلش يا حبيبتي
بنت المنوفية

موضوع جميل قووووووووووووى ومفيش اجمل من الصداقة

انا عضوه جديده معاكم واحب اضيف حاجه بس

ان الصداقة بجد اجمل ما فى الكون واللى عنده او عندها صديق او صديقة اوعى يستغنى عنها ابدا لان مش هيعرف يعوض الصديق الصح فى الزمن ده

ومبسوطة بالموضوع وشكرا للجميع
!XP!

موضوع جميل قووووووووووووى ومفيش اجمل من الصداقة

انا عضوه جديده معاكم واحب اضيف حاجه بس

ان الصداقة بجد اجمل ما فى الكون واللى عنده او عندها صديق او صديقة اوعى يستغنى عنها ابدا لان مش هيعرف يعوض الصديق الصح فى الزمن ده

ومبسوطة بالموضوع وشكرا للجميع

عندك حق الصاحب اللى بيروح مش بيتعوض

ربنا يخليكى ونورتى التوبيك
!XP!
انا فاكره وانا صغيره كانت تيته بتخدنى على رجلها و تأكلنى و كانت بتبوسنى و تدينى فلوس و كانت بتحكيلى عن ذكريتها وهى صغيره و بابا وهو صغير كان بيعمل ايه وحشانى يا تيته

البقاااااء لله يا ايمى
تعيشى وتفتكري وربنا يصبرك يارب
ادعيلها يا ايمان هو دا اللى هيفدها
ZAMAN
جميل ي اكس فاكر فريق الكوره الى كنت عامه ف المنتدى هنا كان جامد
hazem_messi
هاى xp الحقيقة فكرة الموضوع جميلة جدا ودة فعلا اصبح حقيقة فين اصحابنا بتوع زمان ايام مكنت بكلم صديقى واخويا على ونقعد نهظر مع بعض فى المواضيع ياااااااااااااااة زمن الفن الجميل انتهى او بمعنى اصح انا انشغلت كنت الاول المنتدى دة مواريش غير الحياتة ومسئوليتها بقا
eslammessi10
هى فكرة جامدة ورائعة واحب افكر ان الذكريات مش كلها فرح وضحكلكن منها المحزن وهذه الكريات نتذكرها لنتعلم منها لا ان نبكى عليها
ونتذكر اننا ضيعنا وقت معين فى شئ محزن انعوض تلكالاوقات المحزنة والضائعة
فأرجو من اى شخص إنه لايحزن كثيرا بشئ ضاع منه او حتى إنسان عزيز عليه
شكرا
!XP!
جميل ي اكس فاكر فريق الكوره الى كنت عامه ف المنتدى هنا كان جامد
نورت يا زمان وبسيطه ياعم نرجع نكتب تانى بس والله معتش فيه وقت وكنا دخلنا فى الدراسه والسفر وحجات كتيره شغلتنا وكمان الناس بدأت تزهق
بس ممكن نرجعها ويبقى الاعضاء الجداد اللى فيها وممكن كمان اكتب فصل وانت فصل او حلقه وحلقه ؟
ايتن
فكرة جامدة بجد
وهو نحاول نرجعة زي زمان
!XP!
هاى xp الحقيقة فكرة الموضوع جميلة جدا ودة فعلا اصبح حقيقة فين اصحابنا بتوع زمان ايام مكنت بكلم صديقى واخويا على ونقعد نهظر مع بعض فى المواضيع ياااااااااااااااة زمن الفن الجميل انتهى او بمعنى اصح انا انشغلت كنت الاول المنتدى دة مواريش غير الحياتة ومسئوليتها بقا
اهلا ازيك يا حازم
تسلم يا جميل صحبنا بتوع زمان خلعو وسبونا هنا ههههههههههههههههههههه
والله الناس الجميله دي وحشتنا
!XP!
هى فكرة جامدة ورائعة واحب افكر ان الذكريات مش كلها فرح وضحكلكن منها المحزن وهذه الكريات نتذكرها لنتعلم منها لا ان نبكى عليها
ونتذكر اننا ضيعنا وقت معين فى شئ محزن انعوض تلكالاوقات المحزنة والضائعة
فأرجو من اى شخص إنه لايحزن كثيرا بشئ ضاع منه او حتى إنسان عزيز عليه
شكرا
شكرا على مرورك نورت
اكيد لازم نتعلم من الغلط بس الاحسن نفتكر اصحابنا بالخير وننسى الغلط والحزن ده
مهما كانو اصحبنا واخوتنا
!XP!
فكرة جامدة بجد
وهو نحاول نرجعة زي زمان
_____
قوووووووووووول لزمااااااااااااااااان ارجع يا زمان هههههههههههه
محمدشلتوت
ههههههههههههههههه ذكريات ايه بس يا اكس يا خوياااا

كده هنتشرد ف المنتدى ههههههههههههههههههههههههه

لا بس بجد موضوع جامد هتفكر الواحد بايااااااااااااام الشقاووة
!XP!
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تتشرد ليه ياعم الحج هو انا بقولك شد فى هدومك
ياعم حط التاتش بتاعك ههههههههههههههههههههههههههههههه
اتكلم عن اي حاجه سينا سونيا حسام حسن عمر ودياب

نوررررررررررت يا برنس
Ana Kada
ياه كانت ايام بس انا كنت مسجل باشتراك تاني غير ده
اول مره اسجل في منتديات يكون المنتدي ده وبجد بيعلم حجات كتير في صحاب حلوين وكل اعضاء المنتدي
بجد احنا لازم نتجمع من تاني زي زمان
(وعايزني ارجع زي زمان قول لللزمان ارجع يا زمان)
ثانكس اكس بي موضوع رائع
تكنوترونكس
فكرة حلوة قوى انا عضو جديد ياريت تقبلونى معاكم
جدة مصرية
ما فى اجمل من الذكريات وسواء مفرحة او العكس ولازم نفتكر الاتنين
والا ماكانش حا يتوجد الانتماء للذين رحلوا

فيه ذكرى بقى عمرى ما بانساها ابد وكنت مسجلة بمنتدى زمااان
وكنت نشيطة جدا ووصلت لعدة مراكز بسرعة رهيبة ولغاية ما فى يوم جائتنى رسالة شيك
وبها شكر برضه شيك وبعد كده طرد وشيك ايضا وليه بقى :-

كان بقسم المطبخ المفروض يحصل فيه تغييرات وانا اللى طلبت هذا التغييرات وكنت عاوزة فيديوهات
الطبخ لوحدها متجمعة فى موضوع ثابت وله تتابع

واعطونى هذه المهمة عن ثقة وانا بقى فرحانة ووعدتهم انى بالليل وفى الهدوء التام حا اشتغل وانقل وآل بانقل وأتارى انا عمالة احذف والمهم فى النهاية انى بهدلت قسم المطبخ فى اليوم ده ولكن مش فاكرة اشتغلت بهمة ونشاط وعملت المصيبة دى ازاى ومن بعد هذه الكارثة اختفيت نهائيا

من ساعتها وانا لا يمكن ابدا أتحمل مسئولية اى مراكز هامة ولأن حاليا غير زمان وبمعنى ان تركيزى بقى اقل كتير من زمان خالص

بس كان يوم يا اكس بى

شكرا مشرفنا المتألق اكس بى على فكرتك الرائعة وعقبال كل رمضان وانت بخير يارب

تحياتى لك ابنى الجميل

زيكا ماكس
بالنسبة ليا اللي فاكره اني لما كنت في فريق الكاراتيه ورحت اول بطولة في حياتي وكانت بطولة الشرقية واخدت فيها الميدالية البرونزية وساعتها مكنتش مصدق وتاني سنة علي طول اخدت الميدالية الذهبية وطلعت الاول
زيكا ماكس
وكمان بعد لما سبت فريق الكاراتيه رحت فريق كرة اليد ولعبنا في بطولة الدوري وعملنا نتايج يعني كانت مش اوي اول سنة لاننا كنا لسة بنتعلم لكن تاني سنة عملنا نتايج كويسة وغلبنا كل الفرق اللي من الشرقية وعملنا كمان نتايج كويسة مع فرق زي المنصورة وروحنا الاهلي كمان وده بقي كان يوم جميل بجد وشفنا تدريب لاعبي الاهلي وشفناهم كلهم بجد كان يوم جميل
زيزو باشا
اخى الفاضل / xp . فعلا موضوع مهم و شيق .. انت عارف ان احسن حاجة من الذكريات الاصحاب و الجيران و ايام زمان الجميلة ( طبعا لازم اقول زمان لانى بالعقد السادس من العمر ) لكن زمان كان فيه مثل كان فيه نخوة كان فيه احترام من الصغير للكبير كان فيه ان الدور الواحد فى العمارة كل شققه مفتوحه طول النهار لو جيت من المدرسة مالقيتش ( ماما و بابا ) مثلا و ده كان ممكن يحصل لاى حد .. تخبط على الجيران تقعد و تتغدى و يتعمل معاك احلى واجب لغاية وصول الاسرة .. ازاى كنت تقابل بنت الجيران فى الشارع و هيه راجعه من مدرستها و لو فرض و حد عاكسها ( و ده كان قليل جدا ) تاخذ موقف و الشارع كله يقف معاك لان اللى كان بيحصل ان اللى كان بيعاكس بيبقى غريب عن الشارع و الحى ... فين ايام ان لما فيه ست من العمارة تطبخ طبخة جديدة تفرق منها على كل الجيران .. فين ايام لما كان حد يتعب بالليل و معهوش عربية يصحى اللى معاه عربية و ياخذه المستشفى و يفضل معاه لغاية ما يتطمن عليه ... ايه و ايه و ايه !!!!!!!!!!!!
و اه و اه و اه !!!!!!!!!!!!!! قابت علينا المواجع يا اخويا xp ومع انها مش مواجع بالنسبة للى بيحصل دلوقتى اشكرك جدا على رهف و رقه احساسك فى تداول موضوع يمطر اوتار القلب باصابع ذهبية تعزف الحان الحب و الحنان و الدفء الاسرى و الجيرانى الذى افتقدناه فى هذا الزمان .......
و خير الختام ذكر الحبيب المصطفى عليه الصلاة و اذكى السلام ******
!XP!
ياه كانت ايام بس انا كنت مسجل باشتراك تاني غير ده
اول مره اسجل في منتديات يكون المنتدي ده وبجد بيعلم حجات كتير في صحاب حلوين وكل اعضاء المنتدي
بجد احنا لازم نتجمع من تاني زي زمان
(وعايزني ارجع زي زمان قول لللزمان ارجع يا زمان)
ثانكس اكس بي موضوع رائع

قوووووووول للزمان ارجع يا زمان ونبى انت برنس ربنا يرجعهم بالسلامه ونكون شله كبيره زي زمان
نورتنى يا اسلام وشرفنى تعليقك
!XP!
فكرة حلوة قوى انا عضو جديد ياريت تقبلونى معاكم
ربنا يخليكى وطبعا احنا نتشرف بيكى نورت ياعثل
!XP!
ما فى اجمل من الذكريات وسواء مفرحة او العكس ولازم نفتكر الاتنين
والا ماكانش حا يتوجد الانتماء للذين رحلوا

فيه ذكرى بقى عمرى ما بانساها ابد وكنت مسجلة بمنتدى زمااان
وكنت نشيطة جدا ووصلت لعدة مراكز بسرعة رهيبة ولغاية ما فى يوم جائتنى رسالة شيك
وبها شكر برضه شيك وبعد كده طرد وشيك ايضا وليه بقى :-

كان بقسم المطبخ المفروض يحصل فيه تغييرات وانا اللى طلبت هذا التغييرات وكنت عاوزة فيديوهات
الطبخ لوحدها متجمعة فى موضوع ثابت وله تتابع

واعطونى هذه المهمة عن ثقة وانا بقى فرحانة ووعدتهم انى بالليل وفى الهدوء التام حا اشتغل وانقل وآل بانقل وأتارى انا عمالة احذف والمهم فى النهاية انى بهدلت قسم المطبخ فى اليوم ده ولكن مش فاكرة اشتغلت بهمة ونشاط وعملت المصيبة دى ازاى ومن بعد هذه الكارثة اختفيت نهائيا

من ساعتها وانا لا يمكن ابدا أتحمل مسئولية اى مراكز هامة ولأن حاليا غير زمان وبمعنى ان تركيزى بقى اقل كتير من زمان خالص

بس كان يوم يا اكس بى

شكرا مشرفنا المتألق اكس بى على فكرتك الرائعة وعقبال كل رمضان وانت بخير يارب

تحياتى لك ابنى الجميل

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه
اللهم ماصلى على سيدنا محمد
زكري جميله جدا وبعدين فداكى اي منتدي مش قسم
كله يهون
نورتى يا جدتى وكل سنه وانت طيبه والله اكرم
وشرف ليا جدا حضرتك تقولى ابنى

!XP!
بالنسبة ليا اللي فاكره اني لما كنت في فريق الكاراتيه ورحت اول بطولة في حياتي وكانت بطولة الشرقية واخدت فيها الميدالية البرونزية وساعتها مكنتش مصدق وتاني سنة علي طول اخدت الميدالية الذهبية وطلعت الاول

مبروووووووووك عقبال الدولى والالومبيات
نورتى يا زيكا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم