نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو : خناقة عنيفة بين تامر امين و وائل الابراشى على الهواء

اليوم فى برنامج " من انتم " الذى تقدمه بسمة استضافت كل من الاعلامى تامر امين و وائل الابراشى و قد كان اللقاء ساخنا و حدثت اثناء اللقاء كثير من المشادات بين الطرفين حيث اتهم الابراشى تامر امين انه اعلامى فاسد كان يعلم ان مبارك فاسد و يسكت و برد عليه تامر قائلا انك ام تستطع ان تقول كلمة واحدة على مبارك و اعترف تامر ان الاعلام المصرى مارس سياسية التضليل فى ايام ثورة 25 يناير و برأ نفسه بقوله انه لم يكن صاحب قرار و قال الابراشى لتامر ان التلفزيون المصرى يحاول هذه الايام كسب مشاعر المصريون و قد كان دائما يقاطع الابراشى تامر امين و لا يعطيه فرصه للرد الى ان قال له تامر انه ليس لديه الحرفيه و انه اعلامى ضعيف
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو : خناقة عنيفة بين تامر امين و وائل الابراشى على الهواء" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
الاثنين منهم لله حسبى الله ونعم الوكيل
جدة مصرية
ان اعلامنا متخصص فى الفضائح والتضليل وعلى رأى العضوة بديعة
سنأخذ وقتا طويلا وحتى نثق فى الاعلام
عندها حق فعلا

شكرا مشرفنا العام مستر هشام
زيزو باشا
ان اعلامنا متخصص فى الفضائح والتضليل وعلى رأى العضوة بديعة
سنأخذ وقتا طويلا وحتى نثق فى الاعلام
عندها حق فعلا

شكرا مشرفنا العام مستر هشام
هوه ده ابلغ رد و اعقل رد و اعتى رد ...فعلا جدتنا الفاضلة : خيـــــــــــــــــــر الكــــــــــــــــــلام ما قـل و دل :::::
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام*****
جدة مصرية
هوه ده ابلغ رد و اعقل رد و اعتى رد ...فعلا جدتنا الفاضلة : خيـــــــــــــــــــر الكــــــــــــــــــلام ما قـل و دل :::::
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام*****

ربنا يبارك فيك زيزو باشا وانت استاذنا ومعلمنا وبجد وبدون اى مجاملات والله

عليه الصلاة والسلام
زيزو باشا

ربنا يبارك فيك زيزو باشا وانت استاذنا ومعلمنا وبجد وبدون اى مجاملات والله

عليه الصلاة والسلام
لالالالالالالالالالالالالالا ياجدتنا الفاضلة دائما الكلام ده يموتنى فورا ( هيه العين ممكن تعلا عن الحاجب حتى لو ورمت من ضربة شومة ؟؟؟؟ ) ده سيادتكم الاستاذة و المعلمة و انا عبد الله الفقير اليه عادى جدا بس لدى كمية معلومات تودى فى داهية ؟؟ اهو بس كده ؟؟؟ لكن الاستذة و التعليم لمن يستحقونه امثال حضرتك العزيزة الغالية على المنتدى كله و الذى لا يسوى شيى ء بدون حضرتك ابدا و عايز حد يقول غير كده هوه حر بقى فى نفسه مش كده و الا ايه .... يا ست الكل و على رؤسنا جميعا ....
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ******
جدة مصرية
لالالالالالالالالالالالالالا ياجدتنا الفاضلة دائما الكلام ده يموتنى فورا ( هيه العين ممكن تعلا عن الحاجب حتى لو ورمت من ضربة شومة ؟؟؟؟ ) ده سيادتكم الاستاذة و المعلمة و انا عبد الله الفقير اليه عادى جدا بس لدى كمية معلومات تودى فى داهية ؟؟ اهو بس كده ؟؟؟ لكن الاستذة و التعليم لمن يستحقونه امثال حضرتك العزيزة الغالية على المنتدى كله و الذى لا يسوى شيى ء بدون حضرتك ابدا و عايز حد يقول غير كده هوه حر بقى فى نفسه مش كده و الا ايه .... يا ست الكل و على رؤسنا جميعا ....
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ******

لالالالالالالالالالا مش كده ابدا وليس تواضعا
ولأننى تقدمت فكريا بالسياسة هنا بنجوم مصرية
وانا بقى صريحة لأقصى درجة ممكن لا تتخيلها وايه رأيك بقى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا ممكن اتكلم كويس اى نعم ولكن الفكر السياسى ده بحوره واسعة جدا وكنت زماااان اقصى رد ليا كان
شكرا على الخبر ---- وبس كده وكان بيخلص الرد

ولغاية الآن ممكن جدا ادخل على خبر واعجز عن الرد واقول لنفسى استنى لما حد يرد وتفهمى ايه مغزى الخبر

والصراحة راحة ومش كده والا ايه ؟؟؟ ههههههههههههههههههههههههههههههه

عليه الصلاة والسلام
زهير ابراهيم
كل مرة بقول ما تفرجتش على الحاجات دي عشان بيتحرق دمي فيها عل الفاضي
وارجع واتفرج
اكيد غباء مني فعلا
ده معروف وده معروف
والكل عارفين
دي اخر مرة وخلاص
زيزو باشا
كل مرة بقول ما تفرجتش على الحاجات دي عشان بيتحرق دمي فيها عل الفاضي
وارجع واتفرج
اكيد غباء مني فعلا
ده معروف وده معروف
والكل عارفين
دي اخر مرة وخلاص
اخى الفاضل زهير / ربنا يرد غيبتك قريبا لمصرنا العزيزة .. تحرق دمك ليه ؟؟ هما الاثنين حتى يستاهلوا ( طرفه عين ) .. و معلش مش غباء منك ولا حاجة ابدا ده تفتح علشان تعرف البلد و اعلامها الزفت ( عام و خاص ) ماشى ازاى ( كله مصرى - يورو - دولار ) و غيرها كثير .. و لا تتاثر بالحثالات دى خالص ربنا خلق لنا اذنين ليــــــه ؟؟؟؟ علشان نسمع من واحدة و نخرج الكلام الفارغ من الثانية .. مش كده و الا انا غلطان ؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *****

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مفاجاة شاهد رد الاعلامى تامر امين على التحرش الجماعى فى كلية الحقوق ...ماذاا قال و انفعال على الهواء ..بالفيديو؟؟
شاهد بالفيديو خناقة على الهواء بين الابراشى ومحافظ دمياط الجديد !!
بالفيديو : خناقه عنيفه على الهواء بين وائل الابراشى وتامر أمين
وائل الابراشى يتهم تامر امين بالنفاق فى لقاء فيديو