نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت جامدة تخليك تهيس على نفسك من الضحك

-- واحد شرب المر رجعة . واحد خلقة ضاق إداة لأخوة الصغير. واحد عداة العيب إستنى العيب اللى بعدة . واحد غلبة النعاس صمم يلاعبة تانى . إثنين بيشوطوا الكورة واحد شاط والتانى إتحرق. إثنين راحوا يصيدوا واحد صاد والثانى ضادن

-- مره واحد كان ماشي فى الشارع فعدى على مطعم و مكنش معاه فلوس فدخل المطعم و قال للشغالين جوه المطعم انا مش معايا فلوس و عايز أاكل فقالولوا لازم فلوس فقالهم لو مش أكلتونى أنا هعمل زى ما عمل أخويا فالشغالين خافوا و قالولوا بعد ما أكل ممكن نعرف أخوك عمل إيه قال نام من غير عشا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

-- مرة اتنين صعايدة ماشيين ف الصحرا... طلع عليهم اسد... راح واحد منهم رمي عليه طوبة وطلع يجرى... وبص وراه لقي صاحبه واقف ما بيجريش... قال له مش بتجري ليه؟ قال: له واجرى ليه؟ هو انا اللي ضربته؟؟؟؟؟

-- جماعة صعايدة بينضفوا الحيطة بالمية... الكهرباء مسكت في واحد منهم قعدوا يشدوه و يضربوه عشان يبعد عن الحيطة.. وفي الاخر ودوه المستشفى وكانت نتيجة تقرير الطب الشرعى: سبب الوفاة.. ضرب أفضى الى الموووووووت

-- واحد بخيل قال لابنه: إنجح السنة دي وأنا أجبلك كورة.. الولد شد حيله ونجح.. أبوه اشترى له كورة.. وقال له: طب لو نجحت السنة الجاية هانفخها لك.

-- ذهب أحد الأشخاص لزيارة صديقه وعندما ضرب الجرس خرج له إبنه الصغير، فقال له : السلام عليكم يا حبيبي .. أبوك موجود؟ قال الولد: نعم موجود فقال له : طيب ..انت تعرف اسمي ؟ فذهب الولد إلى أبوه بسرعة وقال له : بابا فيه واحد عند الباب ما يعرفش اسمه.

المقال "نكت جامدة تخليك تهيس على نفسك من الضحك" نشر بواسطة: بتاريخ:
eslammessi10
ههههههههههههههههه
nrgslawi
ههههههههههههههههه
كيوت وخدودى توت
ههههههههههههههههههههههههههههه
ميرسى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اجمد نكت مصرية تموت من الضحك ، نكت مسخرة تخليك تعيط ، اجدد نكت قصيرة جامدة موت 2014
اضحك نكت مضحكة نكت غباء تخليك تموت من الضحك
كليب رومانسية مش هتقدر تخليك تمنع نفسك من الحب
صور تهيس جامدة جدا جدا