نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام منتدى الأسئلة والأجوبة العامة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اجمل برنامج نشرة اخبار 2060

احم احم اعزاء المشاهدين اتعس الله مسائكم ونشره اخبار 2060يقدمها لكم محمد ياسر من الاستوديو من هنا والي عنوين الاخبار السيد اوبامه وخطفه لبنت جميله مصريه ونعلق الاول علي الخبر المهم ده اوباما اولن ايه الي خلها يخطفها لا ان مراته مبتستحماش وهو قرف وعنده حق انا لو مكانه كنت هعمل كده ومعنا اتصال من السيد اوبامه من سجن ابو غريب ونقول الو الو الحقني يا استاذ محمد انا بتعزب جامد اوي امال انت عاوز ايه تتعزب بدبوس انت مذنب صح ولا غلط صح صح بس ارجوك الحقني لاء انت معفن ليه الى انت عملته ده اتفوه عليك اعزاء المشاهدين وصلنه الى نهاية الحلقه دولقتي والى ان القاقم مره اخوه اعدو بالعفيه

المقال "اجمل برنامج نشرة اخبار 2060" نشر بواسطة: بتاريخ:
hanan star
بداية جميلة
مستنيين باقي الابداعات
محمد ياسر
شكرا علي المرور

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مصدر اخبار مصر السبت 15/2/2014 بالفيديو : موجة البرد القارص-نشرة اخبار الساعة-حالة المرور و الاسواق و اهم اخبار اليوم ..
مصدر اخبار مصر الخميس 6/2/2014بالفيديو:اثار مهربة-ازالة الحاجز الخرسانى بالقصر العينى-نشرة اخبار الساعة-ذكرى تدمير ايلات
مصدر اخبار مصر الاربعاء بالفيديو5/2/2014:جرائد مصرية-نشرة اخبار الساعة-تكرار وفاة الاطباء... متجدد...
نشرة اخبار اليوم بالفيديو وتعليقات امل فوزى على اخبار الصحف
نشرة الاخبار لعام 2060