نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اصبح حسابى 2553 دولار ومشكلتى غريبة

السلام عليكم
المشكلة باختصار انه كلما دخلت الى حسابى فى ادينسيس من اجل تعديل طريقة الدفع تظهر لى كلمة اننى لم اتخطى الحد الادنى وهو 10 دولار مع العلم ان حسابى وصل والحمد لله الى 2553 دولار ولم يقومو بارسال البن كود ولم تظهر لى رسالة تعليق الحساب من اجل ارسال البن كود رجائ من الاخوة الى يعرف حل المشكلة دى ياريت يساعدنى فى حلها لان بجد زهقت اوى

المقال "اصبح حسابى 2553 دولار ومشكلتى غريبة" نشر بواسطة: بتاريخ:
zakaria8813
أرجوا من الإخوان أن يفيدوك في أسرع وقت

هذا الرد برعاية مدونة ستارنان

http://starnan.blogspot.com/
merini
مع العلم انني لم اصادف تلك المشاكل ممكن زيارة موقع المساعدة الموجد في موارد في نفس الصفحة لاديسنس وانشاء الله موفق
fnfnfnfn
مش معقول يا جماعة محدش عندو فكرة عن الموضوع دة

ياريت يا ناس الى عندو فكرة يرد عليا علشان بجد انا مليت اوى
الخطير جدا
وانت ماشاء الله من اول تجربه ليك مع ادسنس

وصلت الفين دولار مرة واحده

البن كود لسا كتير عشان يوصل
وطريقه الدفع هتظهر عاجلا ام اجلا

بس شكلهم بيعملو بحث على حسابك

عشان الرقم مهول

ومن المنطقه العربيه كمان
fnfnfnfn
متشكر جدا لرد حضرتك عليا بس حضرتك مش فهمت مشكلتى انا مشكلتى ان تخطيت الحد الادنى الى هو 10 دولار وفى الحساب بيقولو ان انا مينفعش اعدل طريقة الدفع لان لسة متخطيتش الحد الادنى

نفسى افهم فية اية
zero201192
لو سمحت ممكن تقول انت جبت المبلغ دة عن طريق اية

يعنى كسبتة ازين

تحياتى لكم
ala4c
هذا الحساب وهمى

لن يتم ارسال البين كود

ولن تصرف منه مليم واحد

نصيحة اعمل حساب تانى من جهاز تانى
hasans17
بالله عليك

ممكن تقولي ازاي وصلت

لهذا المبلغ من التجربه الاولي؟
mikasse
انا راح اقول لك المشكل اللي عندك المشكل باختصار هو

ادسنس مزيف

لانوا صعب تحقق القدر من ذلك المال و عند العرب !!!!!!!!!!!!!! ولم يصلك الكود بن و يقولو لك انك لم تصل بعد ال 10 دولارات هم علا حق ممكن حسابك فيه بضع سنتات او اقل من 10 دولار المهم هذا هو رأي ممكن صحيح او خطأ ولو كان خطأ يا ريت يا ريت يا ريت !!!!!!
تقول لنا كيف حصلت علا القدر الهائل من الاموال للإفادة اخوانا العرب وراه اخلص كل هذا في فكرة او سؤال !
هل انت قمت او متأكد من انك قمت بالازم و اللازم و اللازم لكي يكون عندك ذاك المبلغ او انك ليسا دخلت ع ادسنس و شوفت المبلغ ده ممكن خطا من الاخصائين او ما شبه !!؟
coffeewithmilk
حساب وهمى طبعا ومش هيظهرلك اى تعليق للحساب هو دلوقتى حساب ملوش اى لازمه
والفلوس كتير فيه لانها وهميه وهيفضل كدا علطول الفلوس تزيد ولا هيتقفل ولا هيتفعل
mikasse
خلاصة القول انصحك بعمل حساب تاني في جهاز تاني
mazula
يجماعة حرام عليكم وهمى اية بس من قال لا اعلم فقد افتى راسل ياخى جوجل ادسنس العربى وخلال اسبوع ستحل مشكلتك انا هجيبلك الاميل وتكتبلهم اية بس ثوانى
yahlasah
ممكن صورة لأرباحك فى أدسنس ، لأنه ممكن أن يكون ( ربحك 2 دولار 553 سنت ) وليس ( ألفين خمسمائة ثلاثة وخمسين دولار ) .
بتحصل كتير صدقنى.
فلو سمحت عاوز صورة لأرباحك فى أدسنس أولاً.

جوجل أدسنس ترسل البن كود عندما يصل رصيدك إلى 10 دولار ، وتطلب منك طريقة الدفع حينها وتدفع لك عند الوصول ل 100 دولار وأنت تقول أنك وصلت 2553 دولار ولم يصل لك البن كود !!!!!!
ala4c
ياجماعة عن تجربة وخبرة كبيرة فى امور ادسنس

اذا وصل حسابك 10 دولار ولم يتم تعليق الدفعات وارسال البين كود فهذا الحساب وهمى ولن يتم تحصيل ارباحة مهما زادت لان ببساطة رسالة تعليق الدفعات فى حسابك هى رسالة اتوماتيك تظهر عند وصول الحساب الى 10 دولار او اليوم التالى لانشاء الحساب اذا وصل حسابك الى 10 دولار فى اليوم الاول
cash2
بصراجه المبلغ اللى انت بتتكلم عنه كتير اوى اوى من اول مره وخصوصا انك من العرب ممكن نعرف انت حصلت المبلغ ده ازاى ده لو امكن
algboy
مستحيل انو واحد مبتدأ في اول تجربة ليه مع ادسنس يكسب هذاالمبلغ , أنت يا أخي اما ان تتغابى أو تستغبى فينا أو أنك عملت طريقة مخالفة نتجت عنها هذا المبلغ , و هذا ما سيعرض حسابك للغلق حتما .. المبلغ هذا يكسبه المحترفون بمواقع كبيرة مثل مواقع الأخبار و الرياضة , لكن أن يكسب مبتدأ ما هذا المبلغ فهذا يدعو الى الريبة و الشك حقا
zakaria8813
انشاء الله موفق

http://starnax.blogspot.com/
abodoha22
يا اخى انا كان عندى نفس المشكلة
والحساب دا فعلا بجد وهمى على فكرة انا عملت حساب من
جهاز تانى والحمد لله ماشى تمام والبين كود فى السكة ان شاء الله
رد زائر
اسمع يا أخي اعتقد ان مشكلتك كتالي http://www.youtube.com/watch?v=udLQOKSeGLE
bilal5
يا اخي لو عندك موقع به زوار انا لدي حساب طبيعي لو اردت نتشارك الارباح باي نسبة تريد انا جاهز حسابي بالفيسبوك
https://www.facebook.com/bilal.elyamlahi

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تم غلق حسابى فيه 760 دولار ادسينس
الحمد لله على كل شىء : تم تعطيل حسابى وبه 800 دولار
105 دولار طارو من دون غلق حسابى
انا حسابي عدي ال 100 دولار و مش عارف اخد الفلوس ازاي