نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ازاعة الجيش الاسرائيلي تعترف: مقتل واصابة قوات الامن علي الحدود المصرية خطا غير مقصود نهائيا

اكدت ازاعة الجيش الاسرائيلي ان مقتل واصابة الجنود المصريين الموتاجدين علي الحدود كان خطا غير مقصود بالمرة فان القوات البرية والجوية الاسرائيلية كانت تستهدف المتسللين الي الحدود الاسرائيلية وقطاع غزة عبر حدودنا مع سيناء ومصر وقال المتحدث باسم الجيش الاسرائيلي العميد يوئيف موردخاي ان قواتنا علي الحدود لم تستهدف القوات المصرية نهائيا مؤكدا ان قوات الامن المصرية غير مسئولة علي هجمات الامس التي حدثت علي مدينة ايلات الاسرائيلية والتي راح ضحيتها 8 اسرائيلين واصابة 30جريح واكد قائد المنطقة الجنوبية للجيش الاسرائيلي ان قوات الامن المصرية ليست هدف للقوات الاسرائيلية التي تمشط الحدود الان

المقال "ازاعة الجيش الاسرائيلي تعترف: مقتل واصابة قوات الامن علي الحدود المصرية خطا غير مقصود نهائيا" نشر بواسطة: بتاريخ:
tarek abdallah
انهم حقا أقبح وأجبن شعوب الارض.
tarek abdallah
للمرة الثانية... يمكرون ويمكر الله والله خير الماكرين... ونحن خير أجناد الارض.
paradiseman3
يا جماعة انا رايي مينفعش ان احنا نصعد الازمة ولازم نمشي من امام السفارة لان الظروف اللي فيها مصر متسمحش باللي احنا فية دلوقتي
اسماعيل قشيوط
نقول حسبى اللة ونعم الؤكيل فيهم اجمعين نشوف فيكى يوم يا اسرايئل ((انهم حقا أقبح وأجبن شعوب الارض. )))
%u0632%u0627%u0626%u0631
ومنتظرين اننا نقول خطأ ؟ّ طيب فداكوا وابقوا خلوا بالكوا وانتوا بتلعبوا بالطيارات والصواريخ المرة الجايه :@

انا لسه ماشفتش برود كده فعلا من اكل الحرام

منار
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا محمد رمضان السيد زيتون ربنا يستر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عاجل 13شهيدا مصريا واصابة 7 جنود مصريين على الحدود مع اسرائيل والجيش الاسرائيلى يعلن تدمير عربة
رد مساعد وزير الدفاع المصري علي مقتل واصابة 4 جنود مصريين علي الحدود مع اسرائيل:اتاكد الاول ثم نتصرف
استجابة قوات الامن لطلب المتظاهرين وانزال العلم الاسرائيلي من اعلي بيت السفير الاسرائيلي في مصر
اشتباكات بين الجيش اللبناني و الاسرائيلي علي الحدود..مقتل 3 جنود و ضابط اسرائيلي كبير(متابعة كاملة)