نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

استفتاء : هل يكفي اعتذار وزير الدفاع الاسرائيلي ايهود باراك علي جريمة قتل شهداء بدون ذنب

اليوم السبت قدم وزير الدفاع الاسرائيلي ايهود باراك اعتذارا عن الجريمة التي ارتكبتها طائرة اسرائيلية محلقة فوق الحدود المصرية الاسرائيلية من اطلاق نيران اسفرت عن مقتل ضابط وجنديين مصريين اما بلنسبة عن خطاب اعتذار ايهود باراك فلقد اكتفي اعلان اسف اسرائيل لمصر عن مقتل جنودها علي الحدود وذلك دون الخوض في اي تفاصيل هذا تبعا لما جاء علي قناة العربية للاخبار ثم انتقل باراك الي اهمية التمسك بمعاهدة السلام بين مصر واسرائيل مؤكدا ان لها اهمية استراتيجية في تحقيق السلام بين مصر واسرائيل وقال باراك انة شدد علي التحقيقات في موضوع مقتل الثلاث جنود المصريين فهل يكفيك عزيزي القاري هذا الاعتذار حيث قدمت لك ملخص لخطاب الاعتذار الذي القاة هل يكفي هذا الخطاب ليعوض عن دم الشهداء والجنود المصريين ؟؟؟؟؟؟

المقال "استفتاء : هل يكفي اعتذار وزير الدفاع الاسرائيلي ايهود باراك علي جريمة قتل شهداء بدون ذنب" نشر بواسطة: بتاريخ:
tarek abdallah
لا تعليق....
جدة مصرية
لالالالالالالالالالالالالالا يكفى

شكرا باراديس مان
azhar
لم ولا ولن يكفي الاعتذار
بالفيديو اعتذار إسرائيل لمصر + تحليل الخبر
بالفيديو اعتذار إسرائيل لمصر + تحليل الخبر
%u0632%u0627%u0626%u0631
لا حتى ولو كان ايه دولة يهود
وطنى عاقل
بس ياجماعه مش عوزين حماس ولا عوزين تهور الله عز وجل قال واعد لهم من قوه فياجماعه المجلس العسكرى هو اكتر واحد عارف قوتنا وعارف احنا جهزين ولا لا ولا عوزين نعمل زى الفلسطنين ومتتسعجلوش هنحارب هنحارب وهنقتل اخر يهودى على وجه الارض
%u0632%u0627%u0626%u0631
لالالالالالالالايكفى
paradiseman3
معلش يا جماعة انا بطلب من اي حد يقول راية لو مش موافق يقول اية اللي يرضية ولو موافق خلاص
وبخصووص جدة مصرية انا عايز اعرف اية اللي يرضيكي
بنت المنوفية

لا مش كافى ابدا الاعتذار هو دم المصرى رخيص للدرجادى

هقولك تعليقى

اول حاجة الطائرة الاسرائيلية دخلت حدود مصر وده يعتبر تعدى على سياده دولتنا

تانى حاجة عشان نعلم اسرائيل الادب لازم يكون فيه عقاب على دم اى مصرى يموت على الحدود اظن قبل كده ايام مبارك كنا بنقبل الاعتذار والجزمة فى بقنا انما دلوقتى لازم ناخد حقهم وده اسيبه للمجلس العسكرى اللى هيحكم بيه اوافق عليه نفسى يلووا دراع اسرائيل بشىء مضايقنا وده يبقى التعويض المناسب مع ان ولا كنوز الدنيا تعوضنا عن نقطة دم من اى مصرى

عارفين انا بحلم بشىء مستحيل " نعرف اسرائيل ان العين بالعين والسن بالسن ناخد منه 7 اسرائيلين ويكونوا جنود ونعدمهم رميا بالرصاص كده هيحرموا حتى يفكروا فى جرح مصرى واحد لان هيكون فيه مقابل منهم " طبعا ده مستحيل بس ده اللى يشفى غليلى

انا مش بطالب اننا نشعل الحرب او كلام من ده لا لاننا مش مستعدين بس ناخد حقنا هما مش لسانهم طويل وطالعين يهددوا ويقلوا اديهم على مصر مصر هتوريهم هما مين واحنا مين

شكرا باراديس على اتاحتى الفرصة للكلام شكرا ليك
paradiseman3
مش شايفة ان الموضوع اللي بتحلمي بية صعب شوية
بنت المنوفية
مش شايفة ان الموضوع اللي بتحلمي بية صعب شوية
هو مش صعب يا باراديس هو مستحيل بس دى امنيتى هو ده اللى هيخليهم يحرموا يمسوا شعره مننا

اننا نقتل منهم زى ما قتلوا مننا مع ان ولا الف سافل صهيونى منهم يسوى شعره من مصرى مننا

ربنا ينتقم منهم وهنشوف فيهم يوم قريب قوى قوى

ادعوا بس فى الشهر المبارك ان ربنا يخسف بيهم الارض ويحمى شعبنا وارضنا وينصر المسلمين اللهم امين

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
وزير الدفاع الاسرائيلي يحذر مصر من التدخل لحماية غزة
وزير الدفاع الاسرائيلي : لم ولن أعتذر لمصر