نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كمين شرطه يقوم بضبط مجموعة صواريخ مضاده للطائرات بالبحيره .

اثناء اداء عمل الكمين 126 بطريق العلمين التابع لمركز شرطة وادي النطرون مديرية امن البحيره حيث قامت احد السيارات التي كان يتم استيقافها بالكمين بالهرب و الفرار و لكن استطاعت قوات الشرطه من استيقافها باستخدام الحواجز المسماريه التي أدت الي انفجار أطار السياره الامامي و قد كان يستقل السياره شخصان و بادرا بأطلاق وابل من الاعيره الناريه علي قوات الشرطه و الذين بادلوهم اطلاق النار و لكنهم تمكنوا من الفرار , و بمعاينة السياره تم العثور علي 25 صاروخ مضاد للطائرات و 9 مجموعات مجهزه لاطلاق الصواريخ و ذلك بالصندوق الخلفي للسياره .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

و قد تم اتخاذ الاجراءات القانونيه يشأن الاحداث و عرضها علي النيابه العسكريه و تقوم الجهات الامنيه بعمل المزيد من المجهودات لضبت الهاربين .

المقال "كمين شرطه يقوم بضبط مجموعة صواريخ مضاده للطائرات بالبحيره ." نشر بواسطة: بتاريخ:
tarek abdallah
thank you.....
زيزو باشا
ادى اخرة ليبيا و بلاويها و اللى بييجى منها .. و الله المفروض ما فيش ولا ليبى يعتب مصرنا ابدا خصوصا فى الظروف دى اليومين دول و ما فيش حاجة اسمها علاقات و زفت و تكامل بين الشعبين .. لما تستقر امورهم نبقى نشوف ... مصلحة بلدنا هيه الاهم مش كده و الا انا غلطان ؟؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ******
azhar
احنا قلنا إن اللي في ليبيا مش ثورة ده اكبر خيانة واستنغلال لثورة مصر
عبد الرحمن 2011

انا عايز افهم بس ازاي تمكنوا من الفرارا يا ناس اطارات السياره فرقعت والسيارة تم القبض عليها طيب هم بقى فروا ازاي جريا على الاقدام مثلا ولا الشرطه بتاعتنا هي التي لا تملك سياره للمطارده ؟؟؟

عبد الرحمن 2011
ادى اخرة ليبيا و بلاويها و اللى بييجى منها .. و الله المفروض ما فيش ولا ليبى يعتب مصرنا ابدا خصوصا فى الظروف دى اليومين دول و ما فيش حاجة اسمها علاقات و زفت و تكامل بين الشعبين .. لما تستقر امورهم نبقى نشوف ... مصلحة بلدنا هيه الاهم مش كده و الا انا غلطان ؟؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ******

ايوه كده ونص كمان يا زيزو . المفروض ما فيش اي حد هذه الايام يعتب مصر ولا ليبيا ولا فلسطيني ولا اي حد اواللي يزعل هو حر . نحن حولنا الف مخطط يريد الايقاع ببلدنا .
وبعدين احنا مش عايزين حاجه من اي حد واحنا خلاص اتعودنا لو خدمنا الناس خمسين سنه وتم التقصير يوم واحد بينسوا الخمسين سنه ويفتكروا لنا يوم التقصير وبنطلع خونه وولاد كلب كمان . بلا قرف

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
أكبر مجموعة صور للطائرات الحربية
عاجل قامت قوات الامن بالسويس بضبط كميات كبيرة من الصواريخ المضادة للطائرات ....... واليكم التفاصيل