نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالصور : استهزاء جريدة الفجر بالاعلامى توفيق عكاشة وتصنع له كاركتير لمليونية ترشيحه رئيس للجمهورية

فى لافتة سخرية واستهزاء كبيرة بالاعلامى غريب الاطوار توفيق عكاشة والذى يرأس مجلس ادارة قناة الفراعين الفضائية والتى يطل علينا بها من خلال برنامجه اليومي مصراليوم كما جرت العادة منه بأخراجه تصريحات اقرب ما تكون للاستهزاء والسخرية الدائمة مثل ان يجب على مرشح الرئاسة ان يعلم كيف تزغيط البط والفراخ وقد فاجأ توفيق عكاشة الجميع بعمل تصويت بقناته قناة الفراعين وكان نصيبه هو الاوفر حظا من بين المرشحين لرئاسة الجمهورية وكان هذا ردا على الاستفتاء والتصويت الذى تم على الموقع الرسمى بصفحة القوات المسلحة على الموقع الاجتماعى الفيس بوك فقامت جريدة الفجر اليوم بعد دعوته لملونية لتأيدة لرئاسة الجمهورية برسم صورتين معبرتين عن حالته وهم
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالصور : استهزاء جريدة الفجر بالاعلامى توفيق عكاشة وتصنع له كاركتير لمليونية ترشيحه رئيس للجمهورية" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
بقى عكاشة عماشة عمل دعوة لمليونية لترشيحه لرئاسة الجمهورية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ده مجنون رسمى بصراحة

وعاوز علاج نفسى مكثف

شكرا جميل كتيررررررررر
عبد الرحمن 2011
بقى عكاشة عماشة عمل دعوة لمليونية لترشيحه لرئاسة الجمهورية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ده مجنون رسمى بصراحة

وعاوز علاج نفسى مكثف

شكرا جميل كتيررررررررر

والله انا كنت فاكره بيهزر وبيستهبلنا يا جده لكن بما انه دعى لمليونيه لترشيحه فهذا مجنون رسمي فعلا ومجنون حتى النخاع

gmail125
بيحاول يعمل مجنون
جدة مصرية

والله انا كنت فاكره بيهزر وبيستهبلنا يا جده لكن بما انه دعى لمليونيه لترشيحه فهذا مجنون رسمي فعلا ومجنون حتى النخاع

جميل يشك فى جنونه

ولكن انا اجزم انه فعلا بأنه مريض نفسيا ولأنه لا يجد ايدى يقبلها بعد رحيل صفوت الغير شريف
الصدمة جعلته مجنون فعلا وبدون اى شك
زهير ابراهيم
ههههههههههههههههههههههه
حلوه مليون وزه
%u0632%u0627%u0626%u0631
من هتافات توفيق عكاشة بالعباسية :

يا مشير لا تهتز .. إحنا معاك بط و وز
كاك كاك كاك كاك يا مشير احنا وراك
جدة مصرية
من هتافات توفيق عكاشة بالعباسية :

يا مشير لا تهتز .. إحنا معاك بط و وز
كاك كاك كاك كاك يا مشير احنا وراك
هههههههههههههههههههههههه
عندك حق بهذا الهتاف الذى يليق بهذا الرجل المعتوه
بديعه أحمد على
هههههههههههههههه
الراجل ده لازم يتحاكم
او يتعمل فيه زى ماتعمل فى القذافى
و اللى قاله وز وز بكره يطلع عليه بط بط
ههههههههههههههه
كامل شرف
توفيق عكاشة اصبح مثل مرتضى منصور
بفضل مجموعة من ظباط امن الدولة السابقين
ومجموعة من كوادر الحزب الوطنى
اصبح كما يدعى يمتلك ملف ودوسية لكل فرد
حسبي الله ونعم الوكيل
انا مش عارف الناس مركزه اوى مع المهرج ده ليه ؟؟

كل الكلام ده وافعاله حلقة من حلقاته اللى قرفنا بيها من اول السنه !!

لكن بجد شياء سخيف .

انا معرفش مين اللى طلع العباسية ؟؟ يعنى هل هم اتباع عكاشه فعلا وابناء مبارك , ولا ناس ممكن تكون خيفه على مصر !!

ولكن فكر تحويل الكائن ده لقائد لمعارضى مايحدث فى التحرير حاجة تحير ؟؟

واستخدام اسلوب الاستخفاف بالراى الاخر وابراز افراد مثل عكاشة اقل ما يقال عنه انه مهرج لا يصلح الا للسيرك !!

انا شفت الجزيرة مباشر امبارح , وكانت معاها واحد بيقولوا انه من مظاهرة العباسية ؟؟

وواضح انه محرد "كداب زفه " يعنى مع اللى بيدفع !! ومعرفش هل هو حقيقى ولا مدفوع لتشويه اى راى معارض !!

وبردوا , بلاقى ناس على المنتدى هنا , فكرة امن الدولة مسيطرة عليهم , واى حد يعارض , ببقى منهم "زى كده"؟؟

على العموم , انسان مثل عكاشة , او ابناء مبارك , او اى من ارجوزات النظام السابق او الحالى ليس لهم انتماء لمصر , ولكن لنفسهم !!!

والناس اللى بتحب البلد عمر ماحد منهم هيركز مع عكاشه وامثاله طلما خيفين على مصر !!

ويارب نفهم يارب !!
ميدو التراس
عكاشة اتفضح من في الفضائيات علي بوس ايدي ولي نعمته صفوت الشريف ثم تحول 180 درجة لمساندة المجلس العسكري لانه رجل ذكي جدا بيعرف من اين تاكل الكتف علشان يمشي مصلحته وهذا النوع لا تخافوا منه لانه معروف لك جيدا وطبيعي ان مافيش حد ح ينتخبه في اي انتخابات وكل اللي بيعمله انه بيسلينا وبنتريقوا عليه

بديعه أحمد على
حد سمع عن الزفت ده بيتحاكم عسكريا علشان الفتن اللى عملها فى البلد
حد سمع عن الفار بتاعه سبايدر انه اتحاكم عسكرى
حد سمع عن قنابل مسيله و رصاص و خرطوش و دم و ضحايا فى العباسيه
حد سمع عن قضيه اترفعت على الاربع خرفان اللى عايزين يرشحوا طنطاوى للرئاسه (غصب عنه يا عينى)
حد سمع عن بلطجى اتمسك من الكشوف الطويله اللى عند الداخليه
حد سمع عن محاكمات عادله لحسنى و عيلته و فلوله

لا طبعا و الاجابه واضحه
مؤامره على الشعب و الثوره
ثوره مضاده من كل اللى فوق دول
ولو سكتنا عليهم مصر حتروح منا لا قدر الله
انزلوا الميدان يا مصريين
فاما العيش بكرامه او الموت بشرف و نيل الشهاده
%u0632%u0627%u0626%u0631
عكاشة دة المفروض يفتح قناة تانية ويسميها فراعين كوميدي دي فعلا هاتنجح جامد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو زوجة توفيق عكاشة مع ريهام سعيد توضح تاريخ توفيق عكاشة وتبرأه من ابنه يوسف لاعاقته والفراعين و عكاشة يرد بالشبشب
بالفيديو توفيق عكاشة يعلن ترشيحه فى انتخابات الرئاسة القادمة اليوم ويعلن عن تاسيس حزب الشعب القومى
مفاجأة بالصور شهادة تخرج توفيق عكاشة للمشككين في عبقرية الرجل شاهد من اين تخرج الدكتور توفيق عكاشة