نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الفجر تنشر فيديو تحت عنوان : "صفية" تفضح محمود سعد + الفيديو

تلقى الاعلامي محمود سعد خلال برنامجه " يا مصر قومي " الذي يذاع على قناة التحرير الفضائية مداخلة هاتفية من مواطنة مصرية تدعى " صفية " و الذي وجهت خلاله انتقادا حادا لمحمود سعد و كذلك للخط الذي تنهجه قناة التحرير ، و الذي يعتمد على انتقاد المجلس العسكري و اهمال الرأي الاخر ، معتبرة أن ما يحدث من مظاهرات فئوية هو تعطيل لحركة الانتاج و مما قالت " صفية " خلال مداخلتها
أنا كنت من الناس اللي بتحبك جداً بصراحة لكن أنا آسفة وحزينة إني مابقتش بنفس هذا التقدير معلش .... ياريت تبقى موضوعي يا أستاذ محمود.. حبوا البلد دي يا ناس .. ده إحنا بنهد في البلد .. عجلة الإنتاج واقفة بسبب المظاهرات الفئوية والنوم في وسط الشوارع وعلى القطارات وماحدش عاوز يشتغل والكل عاوز فلوس ومعروف الوضع الاقتصادي بتاعنا عامل إيه

المقال "الفجر تنشر فيديو تحت عنوان : "صفية" تفضح محمود سعد + الفيديو" نشر بواسطة: بتاريخ:
abuabdellah
و عن الشهداء الذين قتلوا على يد القوات الاسرائيلية قالت :

مش أنت ولا أنا .. إحنا ما نفهمش في السياسية سيبوها للناس الكبيرة هي اللي هتتصرف .. الناس دي خايفة على البلد .. الأمور دي تتعالج بحكمة .. إحنا حمل حرب دلوقتى؟.
زيزو باشا
كلمة ابرك من 100 .. السيدة الفاضلة / الدكتورة صفيه افحمت ( الدوبل فيس ) محمود افندى سعد 9 مليون ؟؟ و خلته زى الريشة فى مهب العاصفة .. راح خالع من المداخلة بسرعة بطريقة غبية و اخر قلة ذوق ..كلامها نابع من قلب مصرى يشعر بالخطر على البلد و يريد ان يحميه من الاثارة و التسخين و الفتنةبدون اى داعى مش كده و الا ايه ؟؟؟؟ و شكر ا استاذنا الفاضل ابو عبد الله على الخبر و الفيديو ...
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *****
tasneem
محمود سعد ..بيتمحك وعاوز يلعب بدماغ وعواطف الناس ... لا الشعب فاهم كويس ودكتورة صفية من الشعب وبتقول رأيها مش بتعيب فى الشعب .. محمود فعلا شيطان وغير موثوق فيه ..وده رأى معظم الناس ..اخلع بقى زى النظام اللى عاوز تتنصل منه وهوه اللى عملك
groby
بصراحة الكلام فى الموضوع دا عايز وقت كتيررررررررررررررررررررررررر اوى بس فى النهاية الست دى كانت فين لما محمود سعد كان بيشتم فى الحكومة و هوا بيشتغل فى مبنى حكومى و كان بيشتم فى رئسيه و زيره و رئيس الوزره كانت فين و عن اجره محدش يتكلم البرنامج الاول فى الوطن العربى كان عليه فوق الـ 15 اعلان من شركات كلها عالمية معلش مش هقدر ارد على اى رد انتقاضا لردى علشان مش فاضى والله
ISLAMAZ
طبعا معاها حق تماما فى موضوع الاعتصامات الفئوية و عدم العمل, بس مش معاها فى هجومها على محمود سعد (أفضل اعلامى مصرى حاليا وأكثرهم احتراما) لمجرد اختلافه معاها فى الرأى, أما بالنسبة للشهداء فدمهم فى رقبتنا كلنا ان لم نأتى لهم بحقهم, احنا بقالنا 30 سنة بناخد على دماغنا من اسرائيل و لما نيجى نتكلم يقولك دا شغل سياسيين و هما عارفين بيعملوا ايه وطلع فى الأخر انهم صحيح بيعملوا أحلى شغل بس لصالح اسرائيل.
يا جماعة صدقونى الموضوع مش صعب أوى زى ما الناس متخيلة, يعنى الـ20 مليون مصرى اللى طلعوا فى جميع محافظات مصر لخلع مبارك و للمحاكمات و للمطالب الفئوية الخايبة, لو فكروا (يبيدوا) اسرائيل من زمان مش كان زمانها دلوقتى زى التتار والهكسوس فى مزبلة التاريخ
جدة مصرية
بصراحة الكلام فى الموضوع دا عايز وقت كتيررررررررررررررررررررررررر اوى بس فى النهاية الست دى كانت فين لما محمود سعد كان بيشتم فى الحكومة و هوا بيشتغل فى مبنى حكومى و كان بيشتم فى رئسيه و زيره و رئيس الوزره كانت فين و عن اجره محدش يتكلم البرنامج الاول فى الوطن العربى كان عليه فوق الـ 15 اعلان من شركات كلها عالمية معلش مش هقدر ارد على اى رد انتقاضا لردى علشان مش فاضى والله

مفيش حد حا يعترض على كلامك ولأنك صح يا جروبى
والصح لا نقد عليه

شكرا ابو عبدالله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صاحب صفحة اول حادث انتحاري في 2012 ينشر فيديو تحذير من الفتنة تحت عنوان "تفجير كنيسة مارمرقس"
صفية تفضح محمود سعد و قناة التحرير على الهواء فيديو