نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

سر هروب ريهام سعيد من قناة المحور

يبدو ان قناة المحور تمر بازمة صعبة هذه الايام و ذلك بعد ترك المذيع محمود الوروارى العمل فى برنامج 90 دقيقة ز ذلك بالرغم من انه لم يكمل شهور كثيره فى العمل فى البرنامج و فى نفس هذه الازمة تركت ايضا المذيعة ريهام سعيد القناة حيث انها كانت تقدم برنامج صبايا من فتره كبيره و قد ساد فى القناة بعض الاشاعات و التى تقول ان سبب قيام ريهام سعيد بترك القناة بسبب قيام السيد مالك القناة حسن راتب بالتزوج من مذيعة و تقول جريدة الفجر انه من المحتمل ان تكون ريهام كانت موعوده بشئ ما من مالك القناة لذلك ترك القناة منعا لاحراج ومن المحتمل ان تبرم اتفاق مع قناة النهار
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "سر هروب ريهام سعيد من قناة المحور" نشر بواسطة: بتاريخ:
عبد الرحمن 2011

يا ريت تريحنا وتعتزل خالص . دي انسانه ساقعة

ايتن
صبايا كان اجمد برنامج
انسانة محترمة جدا
ثانكس
عبد الكريم من الاردن
أنسانه شجاعة وشخصية احبذ رؤيتها ليس لجمالها فقط بل لجرئتها في طرق كل الابواب وعبر كل المواضيع
زهير ابراهيم
المذيعه معرفهاش لكن عملت بحث على النيت لقيت مصايب
محاولة اغتصابات ومصايب ومش عارف ايه
على العموم هي بصراحه شكلها ظريف
groby
يا جماعة متندفعوش حولها الى يقول كلمة فى حقها يشوف الاول هى عملت ايه مع ام الشهيد الى اتصلت بيها و يشوف الثوار عملوا فيها ايه لما راحت ميدان التحرير بعد الثورة و بقت من المتحوليين و لو حد عنده حساب على الفيس بوك يشوف جروب اسمه مقاطعة برنامج صبايا للدفاع عن اخواتنا الشهداء بس صاحب الجروب قال بعد كدا انه قاصد مقاطعة مقدمة البرنامج مش البرنامج علشان هو برنامج انسانى و الجروب كان طالب بس منها اعتذار عن الى عملتوا مع ام الشهيد فى حلقة عيد الحب لكن بعد كدا لما ملقاش فايدة قال كفاية عليها تحل المشاكل الى بين سعد الصغير و مصطفى كامل و انها لا تمثل شئ للتحدث عنها بعد رفضها للاعتذار لام الشهيد
subzero000
أخييه دى بنت سهتانه على نفسها وتخنق زى مابيقولوا "مسهوكه"
ISLAMAZ
مذيعة مميزة جدا, كما فاجئتنا فى مسلسل (شارع عبدالعزيز) بأنها ممثلة من طراز فريد أيضا.
أما موضوع حسن راتب و كان واعدها و ماكنش واعدها فده كلام (مصاطب) بلا دليل
جدة مصرية
أخييه دى بنت سهتانه على نفسها وتخنق زى مابيقولوا "مسهوكه"
ههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
والله انت ابن عسولة خالص

شكرا مشرفنا العم مستر هشام
subzero000
ههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
والله انت ابن عسولة خالص

شكرا مشرفنا العم مستر هشام
ههههههههههههه والله حضرتك اللى زى العسل ياجدتى ياجميله
عبد الرحمن 2011

محترمة ازاي يا جدعان
مش هي دي اللي تطاولت على ام الشهيد بكل وقاحه
ومش هي برضو اللي اتصلت من السودان وترفع في صوتها وتقول انا ماشية في الشارع عريانه مع ان ما فيش اي حد من الجزائر لمسها
طب بلاش من كل ده طيب هل هذه صورة انسانه محترمه وياريت ما نقولش بقى الاحترام مش باللبس
نعتزر عن وضع الرابط الخارجي ولكن لا يصح ان ارفع مثل هذه في منتدى محترم
%u0632%u0627%u0626%u0631
عيب كده هى انسانه فعلا محترمه بغض النظر عن لبسها كانت السبب ف شفاء ناس كتير اما بالنسبه لحكاي ام الشهيد ابقو افهمو كويس هى قالت ايه متمشوش وراء الناس اللى مورهاش غير الغيره والحقد
%u0632%u0627%u0626%u0631
اما عن نفسي جصل لسه مشكله نفسيه كبيره من كرو العمل بتاعها وناس نتغطرسين جدا متهم لله
%u0632%u0627%u0626%u0631
انسانة محترمة و شجاعة ربنا معاها وبلاش تجريح فىانسانة زى دى
%u0632%u0627%u0626%u0631
حرام والله الى بيتقال عليها دى انسانه محترمه جدا وانا بقولها ان معجبينك اكتر من المهاجمين
%u0632%u0627%u0626%u0631
انسانة زى العسل بصراحة وقناة المحور خسرتها
%u0632%u0627%u0626%u0631
حرم لي د ىاسانة محترمة وشاعة وجميل ورشية
%u0632%u0627%u0626%u0631
انت مش ربنا عشان تحاسب استخفر الله العظيم ولا هي مراتك عشان تعمل كل ده موضوع لبسها منها لربها هو اللي يحاسبها لكن ما تنكرش انها ساعدت ناس كتير وحاولت تحل مشاكل الفساد في البلد
وخد بالك ان ربنا حيحاسبك لو اتكلمت علي عرض بنت حتي لو كانت في قمه الفساد وسوء الخلق سبها لله ربنا هو وحده عالم بضمائر الناس
%u0632%u0627%u0626%u0631
علي فكرة دي انسانة محترمة ومش كل حاجة نسمعها نصدقها وبعدين انت مش ربنا علشان تحكم علي الناس والانسان مش بلبسة فقط اتقي ربنا
عبد الرحمن 2011

مع اني لم اكن انوي التعليق تاني لكن . امري الي الله
يا سيدي الزائر او سيديتي الزائره انا هرد على حضرتك واحده واحده
- ما فيش داعي اعمل كل ده . اولا انا ما عملتش اي حاجه انا كتبت مشاركه وقلت رأيي في موضوع زي كل الناس ودا حقي اعلق على الموضوع انما بئ حضرتك كتبت 8 مشاركات متتاليه ومتخفي تحت اسم زائر وكل مشاركاتك دفاع اعمى عن هذه المذيعة يبقى مين بئ اللي عامل العمايل انا ولا انت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وعلى فكره انا ممكن اسجل خروج الان واكتب 50 مشاركه تحت اسم زائر وانتقد ريهام سعيد واكون منافس لحضرتك بس طبعا هذا عمل غير لائق .
- هي مش مراتك . صحيح هي مش مراتي بس ما تنساش انها شخصيه تعتبر مسؤله لانها بتظهر امام الكاميرا يعني للاسف بتمثل الشعب وطبعا اي ضرر واقع نتيجة لبسها او غيره لم ولن يقتصر عليها بل سيقع على الشعب باكمله .
يعني على سبيل المثال لو دخلت منتدى مش مصري ممكن تشوف كلام لا يرضيك مثلا واحد بيشتم المصريين ويقول لهم يا اولاد الراقصات دا مين السبب فيه اكيد فيفي عبده كما حدث من شعب الجزائر في مبارات السودان اظن لسا فاكرين . فهمت الفكره يا عزيزي الزائر . ربنا يرحمنا بقى
- ربنا هيحسبك لو اتكلمت في عرض بنت - طبعا انا لم اتكلم ولم اخوض في عرض احد والحمد لله انا علقت فقط عن لبسها وقلت دا مش منظر واحد محترمه بس . انما لم ادخوض في اعراض ولم اخوض في سلوكيات . ربنا يستر علينا
كذلك انا لم اتجسس وادخل الي غرفة نومها والتقط لها واشهرها على الملاء موجوده على النت وامام الجميع وكذلك واضحه انها في مكان عام او مناسبة اجتماعيه او ماشابه ذلك يعني هي نفسها بتفتخر ب . يا ريت نفهم بقى .
نيجي بقى لحضرتك وكمية مشاركاتك ودفاعك الاعمى عن الخطاء ممكن تتقي انت ربنا وتقول خير او لتصمت .
ربنا يرحمنا منها ومن ايناس الدغيدي وهاله سرحان وغادة عبد الرازق وكل نتاج صفوت الشريف .
قول امين .
على فكره انا مش هرد تاني في الموضوع دا

بديعه أحمد على

محترمة ازاي يا جدعان
مش هي دي اللي تطاولت على ام الشهيد بكل وقاحه
ومش هي برضو اللي اتصلت من السودان وترفع في صوتها وتقول انا ماشية في الشارع عريانه مع ان ما فيش اي حد من الجزائر لمسها
طب بلاش من كل ده طيب هل هذه صورة انسانه محترمه وياريت ما نقولش بقى الاحترام مش باللبس
نعتزر عن وضع الرابط الخارجي ولكن لا يصح ان ارفع مثل هذه في منتدى محترم
هههههههههههههههههههههه
اتحداها تمشى كده فى مصر
بديعه أحمد على
مش ملاحظين يا جماعه ان قناه المحور اتغيرت سياستها بقت فقع قوى
يعنى حاطه ميدان العباسيه ومركزه معاه و ابو قرعه سيد ده بيقول انهم الاثنين قوه و لازم نعمل لهم حساب
سياسه القناه بقت مع الفولول و الا انا بيتهيألى و الا هم مع الفلول من زمان و الا ايه؟
على كل انا ما بقتش ارتاح و انا باتفرج على القناه و باقلب على طول لما تيجى
و الله اعلم
REBEL
اخت بديعة

عكاشة نجح والمخطط بتاع المجلس نجح والدنيا بقت شبورة ملهاش معالم غير اخوان وسلفيين وفلول وحزب الكنبة اللى هو اخطر حاجة دلوقتى بتهدد كل اللى الثورة بتحاول تعملة

الله يرحم الشهدا ويرحم ايامك يا حس حس
بديعه أحمد على
اخت بديعة

عكاشة نجح والمخطط بتاع المجلس نجح والدنيا بقت شبورة ملهاش معالم غير اخوان وسلفيين وفلول وحزب الكنبة اللى هو اخطر حاجة دلوقتى بتهدد كل اللى الثورة بتحاول تعملة

الله يرحم الشهدا ويرحم ايامك يا حس حس
و الله يا ريبل بينك انا فعلا ابتديت ايأس لكن كالعاده فى وسط اليأس بيبقى فى شعاع امل
خليك فاكر ان موسولينى و هتلر طلع فى انتخابات و باكتساح و خربوا الدنيا و ماتوا ملايين و المانيا ما كانش فيها طوبه فوق التانيه و اللى كانوا معاه اغلبيه و راحوا كلهم على ايده (اللى بيلعب بالنار اول من يكتوى بيها)

و على عبد الله صالح عايز الانتخابات و بشار عايز الانتخابات و المشير و اللى بالى بالك اللى لو جبت سيرتهم تبقى كافر و كل الظلمه بيحبوا الانتخابات موت لانها لعبتهم .. حد عارف صوته بيروح فين؟ فى اى ضمانات انها مش مطبوخه؟ ابدا

و دايما بافتكر مسرحيه وجهه نظر لما مدير المصحه وقف وسط العمى يقول لهم اللى عاجبه النظام فى المصحه ما يرفعش ايده (ينزل ايده)
الكل رفع ايده و قال واحد بس اللى رفع ايده؟ الكل افتكر انه هو بس اللى رفع ايده ..
و قال لهم طيب اللى مش عاجبه النظام يرفع ايده .. و صرخ انت برضه اللى رافع ايدك (مع ان كلهم رفعو ايدهم) و الكل خون الكل
هو ده اللى اتعمل فينا فى الاستفتاء و اللى بيتعمل فينا فى الانتخابات .. كلنا عميان و بيتلعب بينا و متعصبين و بنتخانق على الفاضى و على رأى هانى رمزى فى نفس المسرحيه (مافيش فايده)

و مع ذلك .. لو كانوا فعلا الاغلبيه عايزين الغباوه
خليك فاكر ان الانبياء و الرسل كلهم كان اتباعهم الاقليه و الاغلبيه كانوا ضدهم
لكن فى النهايه ربنا بينجى الاقليه اللى بتشغل عقلها و ما بتجريش ورا عصبيات و اصنام بتعملها بايدها
كل اللى علينا نحذر من اللى ركبوا الثوره و اصواتهم عليت مع ان الثوره هى اللى عملتهم
و لازم نفضل نناصر الثوره و الثوار و لازم دمهم ما يرحش هدر (مصر لكل المصريين) و منصوره
بنعمل اللى علينا و الباقى على الله
و كل واحد عقله فى راسه يعرف خلاصه
لو اغلبيه الشعب المصرى حتختار الفلول و العصابات و التعصب يبقى ربنا ينجينا من القوم الظالمون
فى النهايه ما دايم الا وجهه و كل واحد بيشيل ذنوبه و غباوته و بيتحاسب عليها
انا لله و انا اليه راجعون
و ان شاء الله ربنا حينجى المخلصين فى حبهم ليه و للبلد دى مش اللى عايز يخربها علشان مصالحه
%u062D%u0646%u0627%u0646
انا عن نفسي معدتش بتابع برنامج صبايا من بعد ريهام ما سبته
%u0632%u0627%u0626%u0631
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
هي انسانه وكل انسان له اخطاه وحسناته بس هي بصراحه فقدتها قناه المحور وبرنامج صبايا شوفوا البرنامج دلوقتي عامل اذاي الي بنشوفه هو هو الحلقه بتتكلم عن موضوع والحبقه الي بعدها عن نفي الموضوع مفيش جديد وخطير ذي الي كانت بتقدمه الهام انا مليش دعوه دي شخصيتها ايه انا ليه دعوه انها كانت بتساعد الناس بجد مش هزار عرفين في سيده محتاجه مساعده وكل ما تتصل دلوقتي بالبرنامج الخط يقطع علي طول كده بقي قين الساعده الانسانيه دلوقتي كلام وخلاص مفيش مساعده حقيقيهلو حد عنده حل لهذه السيده يقولي
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسحس مين انتى التانيه
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
%u0632%u0627%u0626%u0631
هي ريهام رافضه مبدء الرجاله من زمان خالص علشان عدم القيل والقال
%u0632%u0627%u0626%u0631
فلول ايه وام شهيد ايه وايه العك الى انتم عايشين فيه دهوالاخ الى منزل صورتها لما هى مش عجباك شاغل بالك بيها ليه ويعنى ايه فلول يا اخ انت كمان اى حد ليه علاقه بالنظام يبقى فلول والحشرات الفوضوين بقو ثوار والبلطجى الى يموت منهم يبقى شهيد اياك تحصلو الى ماتو وتريحونا بتفكيكم المريض والى شال باله بلبسها والتانى يقولك كان وعدها بحاجه مغكرها جارته فى الحارة الجهل كل مخكم كله لدرجادى والى بيقول عاوزين مصر تنظف ابتدى بنفسك وريحنا منك
pirnsis.shahd2
انا من معجبى ومحبى السيدة الفاضلة محبة الحير ريهام سعيد وارجو من السادة المعلقين ياريت كل واحد يخليه فى نفسه وماينصبش نفسه قاضى ويحكم على الناس الاول حاكم نفسك وشوف كم المحرمات اللى انت بتعملها يا سيدنا الشيخ ياللى بتحكم عليها واكيد هيا احسن من ناس كتير قوى بكم الخير الى بتعملوا ومساعدتها للناس وحضرتك ياللى بتنتقد لبسها وسلوكها قاعد فى البيت ومش حاسس باللى هيا بتقوم بيه شايف بس حاجة واحدة الفستان اللى هيا لبساه واظاهر انه هو ده بس اللى انت عينك جايباه ريهام سعيد انا بحبك ومعجبة جدا بيكى وبالخير اللى بتعمليه وكملى طريقك اتقوا ربنا شوية

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو ريهام سعيد تطرد ملحده كانت تناظرها علي الهواء ، فشاهد ماذا قالت لها ريهام سعيد والملحده مني
تعرف على حقيقة ما اثير حول زواج ريهام سعيد من بلطجى مشهور وما هو رد فعل ريهام
تعرف بالصور على زوج ريهام سعيد وأولادها ..زى القمر شبه ريهام
شاهد صور وبرمو برنامج المقالب من غير زعل للاعلامية ريهام سعيد والمطرب سعد الصغير فى رمضان على قناة النهار
شاهد بالفيديو والصور ريهام سعيد مذيعة قناة المحور ترتدي الحجاب