نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يوميات عريس مش لاقى عروسة

موقف عايز أخد رأيكم فيه أولا أنا كنت بشتغل مسئول مخزن لمحل ملابس كبير في إسكندرية و كان ليا وضعي و مرتب كويس بس الشغلانة دي ملهاش أمان المهم إتعرفت على زميلة ليا هناك آية في الأدب و الأخلاق و الجمال كنت بحس من نظرتها ليا بحب كبير و خوف عليا و تقدير لطبيعة شغلي الشاقة فقررت بيني و بين نفسي إني أتقدم لها و أهلي وافقوني بس كنت معلق الموضوع بسبب ظروف عملي الغير مستقرة و قلت مينفعش أدخل في الموضوع إلا لما ألاقي شغل ثابت ولو بعقد بعد فترة لاقيت أخوها جه يشتغل معايا قلت فرصة أشرحله وجهة نظري بس من غير تفسير منعا للإحراج و إقتنع برأيي فضلت أدور على شغل تاني لحد محصلت مشكلة بيني و بين صاحب الشغل و سبته بس فضلت متابع الموضوع لحد ملقيت الفرصة في شركة أدوية رحت الشغل أسأل عليها عرفت إنها و أخوها سابوا الشغل إتصلت بيه مبيردش و لو رد يبقى بعد مدة طلبت منه إني أقابله كذا مرة ساعات يوافق بس ميجيش و ميتصلش بيا و من يومين واحدة زميلتها بتقول أنها سمعت إنها إتخطبت هل أنا غلطان ؟ حد يقول لي !

--------------------------------------------

كام واحد حصل معاه الموقف ده ؟؟
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

و يا تري الحل أيه ؟؟

المقال "يوميات عريس مش لاقى عروسة" نشر بواسطة: بتاريخ:
Banota Alex
لا أنت مش غلطان لانك لو كنت أتقدمت لها بظروفك دى مش كانت هتوافق ولو هيه وافقت اهلها كانو هيرفضوا
انت عملت الصح ووجهة نظرك انك كنت تستقر في شغل بس بردو كنت كلمتها ووضحت لها ظروفك علي الاقل يبقي عندها فكره انها في بالك هيه ممكن تكون ظنت انها مش علي بالك بس تأكد أن ربنا شايلك الافضل لعله خير

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
احلى اغنى عروسة فى العالم كلة وعاوزة عريس
يوميات عمر وساره يوميات**** اتنين مخطوبين ****
حوار بين عريس و عروسة فى أول يوم زواج -- جامده مووت