نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو:ترتيبات جمعة تصحيح المسار

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اتفقت القوى السياسية اليوم الاربعاء 7 شتنبر 2011 الداعية لميونية تصحيح مسار الثورة والقوى المشاركة ايضا على اهم الترتيبات اللازمة للمليونيه السلمية يوم الجمعة 9 شتنبر 2011 بميدان التحرير
وذلك للمطآلبة بتحقيق المطآلب المتمثلة في :

1/الالغاء الفوري للمحاكمات العسكرية الخأصة بالمدنيين واعادة من تمت محاكمتهم عسكريا امام المحاكم المدنية
2/الغاء قانون الانتخاب الحالى الذي يمكن فلول نظام مبارك من السيطرة على مجلس الشعل مرة اخرى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

3/الالغاء الفوري لقانونو تجريم الاظطرابات والاحتجاجات
4/ وضع خطة زمنية واضحة يسلم المجلس العسكري السلطة الى حكومة مدنية تعبر عن ارادة الثورة
5/تطبيق الحد الادنى للاجور وتفعيل الحد الاقصى

شاهد الفيديو

المقال "بالفيديو:ترتيبات جمعة تصحيح المسار" نشر بواسطة: بتاريخ:
بديعه أحمد على
شوفوا الخبر اللى تحت فى الشريط اللى فى الفيديو ده
وزير الاعلام السعودى ينقل القنوات الفضائيه السعوديه من النايل سات الى العرب سات لخفض التكلفه؟؟؟؟!!!!
تكلفه ايه؟ هم يهمهم تكلفه؟ ده كان مستعد يدفع ترليونات علشان ما نحاكمش مبارك
و كل ما محاكمات مبارك تدخل فى الغويص و الثوره تبقى على وشك الانتصار تلاقيهم عملو خبر زى ده او عملو عمله فيها معاداه لمصر
براحتك يا عم وفر قرشين ينفعوك فى مصاريف الفلول فى كل البلدان اللى فيها ثوره
ربنا يكفينا شرك
و تحيا مصر
زهير ابراهيم
شوفوا الخبر اللى تحت فى الشريط اللى فى الفيديو ده
وزير الاعلام السعودى ينقل القنوات الفضائيه السعوديه من النايل سات الى العرب سات لخفض التكلفه؟؟؟؟!!!!
تكلفه ايه؟ هم يهمهم تكلفه؟ ده كان مستعد يدفع ترليونات علشان ما نحاكمش مبارك
و كل ما محاكمات مبارك تدخل فى الغويص و الثوره تبقى على وشك الانتصار تلاقيهم عملو خبر زى ده او عملو عمله فيها معاداه لمصر
براحتك يا عم وفر قرشين ينفعوك فى مصاريف الفلول فى كل البلدان اللى فيها ثوره
ربنا يكفينا شرك
و تحيا مصر
للعلم بس تكاليف النايل سات ارخص من عرب سات عن معرفه ودرايه
جدة مصرية
شكرا اميرة الورد على الخبر والفيديو
وكل فترة تبقى تطمنينى عليكى وانتى عارفة فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شكرا حبيبتى كتير
بديعه أحمد على
كلامهم صح و موزون و عندهم حق
و مش فاهمه ليه المجلس العسكرى ما يحققش الطلبات دى بسيطه جدا و مشروعه
او يقعد معاهم و يتفاهموا
لو الناس كلها نزلت بكره ما حدش يلومهم و الله و عندهم حق
و لو الناس ما نزلتش ارجوا ان المجلس العسكرى ما يفسرش ده ان الناس راضيه على الظلم و التجاوزات
فى ناس كتير بتقول نصبر و نشوف المحاكمات و ناس حتقول نصبر علشان ما نعطلش حال البلد و ناس بتقول نصبر علشان الحكومه حتعلن التقشف و تجوعنا
لكن ارجو ان المجلس العسكرى يفهم الشعب كويس و يفهم الناس بتسكت ليه و حتولعها امتى
لو البلد حكمها عسكرى و لو مبارك طلع براءه هو و فلوله بالرغم من كل الادله و لو فعلا ما اتنفذتش طلبات الثوره و الطلبات اللى بيقولها فى الفيديو و كلها مشروعه الناس مش حتسكت و ساعتها حينزلوا من غير دعوه و تلاقوا الشعب كله فى الشارع تانى الشعب المصرى صبور و غلبان و عايز ياكل عيش ماشى لكن مش سهل و مش غبى
و تحيا مصر
بديعه أحمد على
للعلم بس تكاليف النايل سات ارخص من عرب سات عن معرفه ودرايه
اكيد ارخص بس من فرسته مش قادر يسكت
ربنا ينصرنا على اللى فى بالى يا رب
و تحيا مصر
%u0632%u0627%u0626%u0631
كنت عارف انكم كدابين ومش حاتتكلموا على البطاله وعلشان كده انا مش نازل معاكم كفايه نزلت في الثورة والي الان ما فيش في لسانكم غير الحد الادني للاجور - والبطاله تشرب من البحر ماشي انا مش نازل ثوراة تاني ويعيش يعيش المجلس العسكري وكمان مش عايز بطاقة التموين بناقصها
REBEL
واية اللى حرفها عن المسار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
كنت عارف انكم كدابين ومش حاتتكلموا على البطاله وعلشان كده انا مش نازل معاكم كفايه نزلت في الثورة والي الان ما فيش في لسانكم غير الحد الادني للاجور - والبطاله تشرب من البحر ماشي انا مش نازل ثوراة تان

ايوه ولهي نسين البطاله من الاثلاثين سنه في نظام المخلوع وهما مش لقين شغل فين حقهم راح والشغله ولامشغله واعدين ياشروبصل هههههههههههههههههههههههه ياريت تبصوليهم شويه يحسن هما خلاص هينفجرو هما كمان
بديعه أحمد على
هو فيه بطاله فى مصر؟ ههههههههه
ده العيل اللى عنده خمس سنين دلوقت بيسوق تكتك و فاتح بيت ما شاء الله
و الشارع بقى لينا الحمد لله كلهم بقوا باعه متجولين
و تحيا مصر
أميرة الورد
شكرا على مروركم الجميل جميعا
نورتونى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو:مسجل خطر يسرق سيارة مطافئ في احداث جمعة تصحيح المسار لمهاجمة الامن المركزي بالمياه