نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مشادات بين الامن المركزي و متظاهرين السفارة تؤدي الي اندلاع النيران في مدرية امن الجيزة

بسبب رمي القنابل المسيلة للدموع علي المتظاهرين في السفارة الاسرائلية, توجه عدد من الالتراس الي مدرية امن الجيزة, و تم احراق عربيتين من عربات الشرطة, و اشتبكت قوات من الامن المركزي مع متظاهرين السفارة الاسرائلية و الذين حاولوا اقتحام السفارة و حرق العلم الاسرائيلي للمرة الثانية و تحطيم الجدار العازل, و تناولت بعض الانباء تفيد بأنه يوجد حريق داخل مدرية الامن بمحافظة الجيزة.
ومن ناحية اخري تحدث مصدر مسئول من الحكومة الاسرائيلة و الذي قال ان المتظاهرين لم يقتحموا السفارة و لنهم ادخلوا الي البوابة الرئسية فقط, و ان الاوراق التي عثر عليها هي اوراق عادية و ان السفير بخير و انه بعيد عن مقر السفارة هو و الفريق العامل معه.

المقال "مشادات بين الامن المركزي و متظاهرين السفارة تؤدي الي اندلاع النيران في مدرية امن الجيزة" نشر بواسطة: بتاريخ:
بديعه أحمد على
ومن ناحية اخري تحدث مصدر مسئول من الحكومة الاسرائيلة و الذي قال ان المتظاهرين لم يقتحموا السفارة و لنهم ادخلوا الي البوابة الرئسية فقط, و ان الاوراق التي عثر عليها هي اوراق عادية و ان السفير بخير و انه بعيد عن مقر السفارة هو و الفريق العامل معه

هههههههههههه
ولاد *&^%$#@ جبناء
عايزين يلمو الدور برضه علشان لو زعلو حيقطعو العلاقه و ده المطلوب خايفين يعملو كده
لكن ما جربوش تناحه الشعب المصرى و اصراره على انه يطلعهم من هدومهم
و سوف تقطع العلاقات ان شاء الله و نسحب سفيرنا و نطرد ابن الجاسوسه الاسرائيليه القذره
و تحيا مصر
REBEL
هم مين اللى عايزين يلموا الدور يا اخت بديعة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟
عبد الكريم من الاردن
ومن ناحية اخري تحدث مصدر مسئول من الحكومة الاسرائيلة و الذي قال ان المتظاهرين لم يقتحموا السفارة و لنهم ادخلوا الي البوابة الرئسية فقط, و ان الاوراق التي عثر عليها هي اوراق عادية و ان السفير بخير و انه بعيد عن مقر السفارة هو و الفريق العامل معه

هههههههههههه
ولاد *&^%$#@ جبناء
عايزين يلمو الدور برضه علشان لو زعلو حيقطعو العلاقه و ده المطلوب خايفين يعملو كده
لكن ما جربوش تناحه الشعب المصرى و اصراره على انه يطلعهم من هدومهم
و سوف تقطع العلاقات ان شاء الله و نسحب سفيرنا و نطرد ابن الجاسوسه الاسرائيليه القذره
و تحيا مصر
الايام الجايه يا اخت بديعة حتعرفي مين الي حيلم الدور
الحكاية مش حكاية سفاره الحكاية ان هناك من يريد استخدام السفارة لضرب مصر نفسها
احتلال السفارة وحرقها وقطع العلاقات لن تجعل من اسرائيل انقص بمتر واحد
زهير ابراهيم
هم مين اللى عايزين يلموا الدور يا اخت بديعة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟
للاسف لاء
وانت عارف وانا عارف
تحب اقولك مين اللي عايز يلم الدور
ولا بلاش
خايفين ومرعوبين هتعمل اسرائيل فينا ايه
عجبي على بلد
REBEL
قول يا غالى عشان انا عايز اعرف وقولها بصوت عالى اوى اوى اوى
زهير ابراهيم
قول يا غالى عشان انا عايز اعرف وقولها بصوت عالى اوى اوى اوى
حبيبك ماتقوليش مش عارفه برضو
REBEL
دى المصيبة اننا كلنا عارفينة مش انا لوحدى وهو المجلس الزفت
زهير ابراهيم
دى المصيبة اننا كلنا عارفينة مش انا لوحدى وهو المجلس الزفت
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
وعرفتها ازي
REBEL
خليك معايا يا زهير وجاوبنى عالاسئلة اللى جاية وهتشوفها وانت بتقلب مواضيع لو الردود عجباك
شمس الاسكندرية
ربنا يستر و الله الواحد خايف
.................................................. ....
زهير ابراهيم
خليك معايا يا زهير وجاوبنى عالاسئلة اللى جاية وهتشوفها وانت بتقلب مواضيع لو الردود عجباك
من غير ما تسئل وتتعب نفسك
انت عارف ردودي اكيد
بس لوحبيت تقوله عشان يعرفه غيري
برضو انا هارد عليه
بديعه أحمد على
مش فى حاجه فى الدبلماسيه الدوليه اسمها طرد السفير؟ قتل ناسنا عايزين ايه بعد القتل؟ اخل بالمعاهدات الدوليه؟ عمل فينا اللى ما يعمل تركيا طردت السفير علشان اللى ماتو على اسطول الحريه بس احنا قتلو منا كتير قوى و زودوها قوى و مش حيقدروا يعملوا حاجه و ما فيش فى مصر رئيس الشعب هو الرئيس مع الجيش و الشعب قال ينطرد يعنى ينطرد
و هرب هو وعيلته الزباله فى اول طياره و الله لا يرجعه
و بصراحه لو المشير عمل مغرز فى اسرائيل و طردهم من مصر و خلصنا من الاتفاقيه الزباله الشعب حينتخبه رئيس ههههههههههههههه
و تحيا مصر
زهير ابراهيم
على فكرة اليهود
ايام موضوع السفينه مرمره
راحو السفاره التركيه ودخلوها
وكانو هيفتكو بموظفين السفاره الاتراك
يعني لو كان غوغاء هما اول ناس ارتكبوها
ولو كان خرق للقوانين الدولية
فاسرائيل خرقت كل القوانين
الحق ولو على رقبتى
كله من الزفت إسرائيل والمجلس العسكرى حاجة تجن بيلعبوا بالشعب المصرى لعبة القط والفار أو على الأصح كأنهم راكبين حمار ورابطين الجزرة فى العصاية0 البلد دى محتاجة راجل بجد وأنا بصراحة كدة بسأل مين هو الراجل صاحب أتخاذ القرار الموجود عندنا فى مصر؟ بصراحة كدة أنا مش شايف راجل فى الناس الموجودة فى الحكم يقنعنى بأنه يعمل بكل جهد وأمانة لصالح مصر للأسف كلا منهم مكبل اليدين لا يستطيع أحد أن يفسر لى لماذا كل هذا التخبط وعدم الأتزان0 لا نسمع عن السير فى طريق مستقيم وهو كما تعلمون أنه أقصر الطرق للوصول إلى هدف معين فنلاحظ أن كلهم خايفين من شيئ معين (خفى علينا وواضح لهم) ما هو؟ لا أعلم0
كل القرارات التى تتخذ من قبل الحكومة أو المجلس العسكرى دائما عائمة ومبهمة ليست لها وقت معين أو هدف قاطع ومعروف نهايته وكل وزير يتكلم عن وعن وعن ولكن بدون أقتناع أو أقناع، كلا يماطل ويماطل ويماطل كلا منهم خائف000 لماذا؟ لا أعرف كل ما أعرفه قرارات من المجلس العسكرى ضد أى شيئ ولكن ليست ضد إيقاف البلطجة أو أحترام رغبات الشعب أو العمل على كشف أسرار القيادة والسلطة القديمة إيقاف الفلول من الحياة السياسية وهم معروفون للجميع البت فى قضايا الفساد السياسى والتجارى والداخلى والبنكى وطبعا كل هذا معروف ومعلوم جيدا للجميع وخصوصا أن المسؤلين الحاليين ليست قادمون من كوكب أو بلد آخر. ولذلك ستستمر مصر فى هذه الفوضى إلى أن تأتى مصر بهذا الرجل الحر الذى يحبها ويخلص لها ويفهم شعبها ويخدمها بكل ما ملك من قوة ورجولة. ومقصد الرجولة هنا ليست بالنوع أو الجنس ولكن بالفعل. إذا كان الكل (رجال الحكومة أصحاب القرار)خائف من المجلس العسكرى فممن يخاف المجلس العسكرى؟؟؟؟؟؟؟ هناك لغزا ما

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عاجل بالفيديو شاهد لحظة اعتداء متظاهرين على قوات الامن المركزى بالامس امام " الاتحادية "
اندلاع النيران في طائرة بوينغ دريملاينر اثر هبوطها
شاهدة في احداث السفارة: جنود الامن المركزي هم من اطلقوا الرصاص علي مديرية الامن بعد تخفيهم