نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شهيد جديد للاعتداءات الاسرائيلة على حرس الحدود المصرى فجر اليوم متأثرا بجراحة

زاد عدد الشهداء شهيد جديد نتيجة الهجوم الاسرائيلى على حرس الحدود المصرى فى سيناء الذى حدث شهر اغسطس الماضى حيث توفى فجر اليوم المجند عماد عبد الملاك متأثرا بجراحة الشديدة اثر ثلاث طلقات من النوع المتفجر بعد دخولة الجسم وهو كان سائق السيارة التى هاجمتها القوة الاسرائيلية وكان معه الظابط الشهيد احمد جلال واربعة مجندين اخرين وتم نقلة الى مستشفى العريش وطابا ولكن الرصاصة التى انفجرت فى بطنة ادت الى نزيف شديد وتم نقله الى المستشفى العسكرى فى كوبرى القبة وتم عمل له العديد من العمليات الجراحية قبل ان توافيه المنية فجر اليوم السبت 10 سبتمبر

المقال "شهيد جديد للاعتداءات الاسرائيلة على حرس الحدود المصرى فجر اليوم متأثرا بجراحة" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
رحمه الله وبالجنة ان شاء الله

شكرا مشرفنا العام حامد
الحق ولو على رقبتى
آمين يارب العالمين. بس عايزين حقنا وكرامتنا ياجدة ياترى ناخدهم من مين؟ من إسرائيل وللا من المجلس العسكرى؟ دى حاجة تحير وتلخبط العقل ياجدة
Drbkkka
انا لله وانا اليه راجعون
الله يرحمه و يغفرليه
ويا رب خد حقه و حق الي سبقوه وتقتلو على ايد اليهود
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله العظيم دى مهزلة لازم الجيش يحدد موقفه لازم المهزلة دى تنتهى مش كل يوم جندى يموت ونقف مقتفين ايدينا لازم نتحرك ونهدد موقغنا
ابو اسلام 1
انا مش عارف اعلق ولا لا .................................................. .................................................. .................................................. .........
%u0632%u0627%u0626%u0631
هو لية الدم المصرى ارخص دم مع انة اطهر دم شوف عاملين ازاى على شوية حجارة والمصريين ولا ليهم اى سعر مرة يقولوا ضرب خطأ ومرة يقولوازززززززززززززززززززززز انت عاف الباقى
نور المسلم
ربنا يرحمه ارجو الرد المرة دي من المجلس العسكري يكون مرضي لشعب مصر وميجوش يقولوا ليه بيحصل شغب ومظاهرات
cinderela dreams
اللهم ارحمه واحشره مع الشهداء واجعله رفيق النبى فى الجنه
%u0632%u0627%u0626%u0631
ربنا يرحمه يارب ويصبر اهله
شهيد الواجب

الف رحمة ونور ينور قبره

منار

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة: