نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عاجل: تكليف الشباب المعفي من الجيش للخدمة العامة لمدة سنة

بسم الله الرحمن الرحيم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تم اليوم اصدار قرار بتكليف الشباب المعفي من الخدمة العسكرية من خريجي 2011 الدور الاول, وكذلك الفتيات خريجي نفس العام, لأداء الخدمة العامة لمدة عام واحد اعتبارا من 2 اكتوبر 2011 القرار اصدره الدكتور جودة عبد الخالق وزير التضامن الاجتماعي بعد التأكيد علي اهمية الخدمة العامة في تطوير البلاد والرقي بها مع جعل الشباب يشعرون بالمعني القومي الحقيقي للثورة وللنهضة, فلا نهضة لمصر بدون شبابها. انا قمت بنشر هخذا القرا لكي يستفيد الجميع وانشر اقصي استفادة ممكنة لكل الشابا الذين علي حافة الخدمة العسكرية وارجو من الجميع ابلاغي وكتابة الردود لبيان ارائهم في القرار

المقال "عاجل: تكليف الشباب المعفي من الجيش للخدمة العامة لمدة سنة" نشر بواسطة: بتاريخ:
paradiseman3
ارجو من العضو تنفيذ الشروط بان لا تقل عدد سطور الموضوع عن 4 اسطر
islamalking
الحمد لله اديت الواجب الوطني

ربنا يوفق الجميع
جدة مصرية
شكرا كرم فوكس على اهتمامك الرائع

عارف يا كرم لو فيه خدمة عامة للعواجيز بالجيش ؟؟؟؟؟؟؟؟
كنت روحت اول واحدة
ahmed_psp33
يعنى هى البلد نقصة موظفين يروحو يوظفو الناس الى اتخرجت من عشر سنين واكتر ومشلقية شغل بلد بتاعت شهادات صحيح
karam fox
paradiseman3 : شكرا لك يا صديقي, كنت اعتقد انهم 4 اسطر, لكن عموما جزاك الله خيرا وباذن الله جاري التنفيذ في باقي الموضوعات

------

islamalking : وانا اللي كنت فرحان بالاعفاء النهائي لاني وحيد

------

جدتي المصرية : حضرتك عملتي اللي عليكي والدور علي الشباب الصغيرين يخدموا البلد, شكرا لردك

------

ahmed_psp33 : والدي بيقول ان الموضوع ده اتطبق زمان, وكان حاجة روتينية ومالهاش اي لزمة غير تعطيل الواحد, لكن لو هيتطبق فعلا والشباب قدروا يخدموا البلد كويس يبقي قرار سليم, ادينا منتظرين وربنا ييسر

شرفتم الموضوع يا جماعة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة تكليف الأطباء 2013 لجميع الجامعات المصرية ونتيجة حركة تكليف التمريض والفنى الصحى
وزير التضامن الاجتماعي : الخدمة العامة لمدة عام لخريجى الجامعات والمعاهد 2011 و لمن اعفي من الجيش
أنباء عن تكليف السباحة المصرية رانيا علوانى بوزارة الشباب و الرياضة
ملكة جمال إنجلترا تعود للخدمة فى صفوف الجيش البريطانى
عاجل :تكليف حسن شحاته بقيادة منتخب نيجيريا بكأس العالم