نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الجلسة التانية لموقعة الجمل: مرتضي منصور يصيح انا بحب مصر والقاضي يجيب مش انت لوحدك يا مرتضي

اليوم كان موعد الجلسة التانية في قضية قتل المتظاهرين والمتهم فيها العديد من رؤوس النظام السابق ومن بينهم مرتضي منصور ورجب حميدة والشريف وسرور وغيرهم الكثير واليوم قامت المحكمة بعرض مقاطع فيديو يظهر فيها المتهم مرتضي منصور وهو يحرض بعض الموجودين في ميدان مصطفي محمود بالذهاب الي ميدان التحرير والاعتداء علي المتظاهرين هناك والمفاجاة ان صاح مرتضي منصور اثناء عرض مقطع الفيديو مرددا يا افندم انا بحب مصر ولا يمكن اعمل كدة فاجاب علية القاضي كلنا بنحب مصر يا مرتضي مش انت لوحدك واظهر الفيديو المتهم عائشة عبد الهادي وهي جالسة علي احد المقاعد في شارع رمسيس ترفع لافتة مكتوب عليها " نعم للديموقراطية ...نعم للاستقرار"

المقال "الجلسة التانية لموقعة الجمل: مرتضي منصور يصيح انا بحب مصر والقاضي يجيب مش انت لوحدك يا مرتضي" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
واليوم قامت المحكمة بعرض مقاطع فيديو يظهر فيها المتهم مرتضي منصور وهو يحرض بعض الموجودين في ميدان مصطفي محمود بالذهاب الي ميدان التحرير والاعتداء علي المتظاهرين

صح كده وتمام ولا فرار لمرتضى من العقاب

شكرا مشرفنا العام باراديس مان
paradiseman3
شكرا لردك الجميل ومتابعتك الرائعة جدة مصرية
جدة مصرية
شكرا لردك الجميل ومتابعتك الرائعة جدة مصرية
العفو الابن الجميل وسمارت ايضا
محمدالتراس
فعلا مرتضي منصور بيحب مصر بدليل انه بيحارب الفساد في كل مكان وتزوير الانتخابات في نادي الزمالك
REBEL
انت عندك سديهات لكل حاجة يا مورتا

فين السى دى بتاع حبك لمصر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
ضحكتنى
وفكرتنى بكريم عبد العغزيز فى فيلم ابو على (انتوا بتعملوا فيا كده لييييييه ده انا بحب مصر )

والله مصر بريئة منك ومن اللى زيك لا ومرشحلى نفسك فى الانتخابات الرئاسية ...ياراجل اتقى الله

منار

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو مرتضى منصور لباسم يوسف : هنروح الطب الشرعى نكشف عليك، وتصريحات مفاجئة لإنجازات مرتضى منصور
بالفيديو : مرتضى منصور : على الطلاق برئ من موقعة الجمل
صدق او لا تصدق : احمد مرتضي منصور في مكالمة تاريخية مع شوبير لدفاع عن مرتضي منصور !