نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

القاضي لمرتضى منصور في جلسة المحاكمة الخاصة بموقعة الجمل :مش أنا اللي بحكم.. ربنا اللي بيحكم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بعد الجلسة الاولى لمحاكمة المتهمين في موقعة الجمل اليوم الاتنين كانت الجلسة الثانية للمحاكمة برئاسة المستشار مصطفى حسن عبد الله وقد ابتدأت الجلسة في حوالي الحادية عشر والربع صباحا وشهدت الجلسة مفاجأت اهمها عرض تسجيلات لأهالي نزلة السمان الذين امتطو الجمال والخيول في موقعة الجمل بميدان التحرير للاعتداء على المتضاهرين و4 فيديوهات متعلقة بالمحامي مرتضى منصور اهمها تسجيل صوتى له بعد خروجه من السجن سب فيه المستشار سيد نوفل الشيء الذي جعل مرتضى منصور يحاول شرح ما تم عرضه في التسجيل الا ان القاضي منعه قائلا له: «أنا اللي طلعتك من القفص وأنا اللي هدخلك تاني»فرد مرتضى قائلا : «أسمعني وأحكم عليا»فاجابه القاضي: «مش أنا اللي بحكم.. ربنا اللي بيحكم»وذلك بسبب ان مرتضى رفض ان يدخل القفص .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "القاضي لمرتضى منصور في جلسة المحاكمة الخاصة بموقعة الجمل :مش أنا اللي بحكم.. ربنا اللي بيحكم" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
وذلك بسبب ان مرتضى رفض ان يدخل القفص .

ولماذا هذا التميز لمرتضى ؟؟؟؟؟؟؟

شكرا أميرة الورد
أميرة الورد
الله اعلم يا جدتى

نورتينى بمرورك الجميل
%u0632%u0627%u0626%u0631
لية التمييز لمرتضى منصور عن باقى اللى بالقفص

ربنا ان شاء الله هيظهر الحق
ahmed_psp33
وهو بمزاج مرتضى او غيره دخوا القفص على فكرة لسه برده فى محسوبيات وواسطة يعنى لو كان واحد من عامة الشعب كيف سيكون الرض عليه مع احترامى للجميع المفروض المصريين دلوق كلهم سواسيه لا قرف بين وزير وخفير امام القضاء وشكرا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مرتضى منصور. نحافظ على شرف اللى تنام المغرب مش اللى تلبس عباية بكباسين
بالفيديو والصور:المتهمون بموقعة الجمل ينكرون التهم ويؤكدون عدم صلتهم بالواقعة في اولى جلسات المحاكمة
طلب استدعاء مرتضى منصور والتحقيق معه في اتهامه بموقعة الجمل
اللى عاوز يضحك يقراء نص الحوار اللى نشرته الشروق اليهوديه اللى بتقول مع كوفى كوجيا لا